• een soort van pukkeltje achtig iets maar het is dezelfde kleur als mijn huid maar iets lichter dan. Het is geen pukkel ofwat. Ik let er niet op maar mijn moeder wilt het uitknijpen. nou heeft ze dat al wel eens gedaan zonder resultaat, het brande een beetje en meer niet.
    Nu zegt ze dat we anders maar naar de dokter gaan.

    Hebben we een briljant brein op Q wie me kan helpen en eventueel weet wat het eventueel zou kunnen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lekker verhaal. (cat)
    No, ik ben niet zo dokter-ig ingesteld. Sorry


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Niet aan prutsen; gewoon laten zitten en kijken wat gebeurd; verergert het? Dan kan je best eens naar de dokter gaan.
    Dat denk ik. Nouja, wie ben ik?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Moedervlek zonder pigment? Onderhuidse puist?

    Als het groter wordt, gaat bloeden of een kleur begint te krijgen moet je naar de dokter gaan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Neelie schreef:
    Niet aan prutsen; gewoon laten zitten en kijken wat gebeurd; verergert het? Dan kan je best eens naar de dokter gaan.
    Dat denk ik. Nouja, wie ben ik?

    Hij word steeds groter althans zeggen mijn vader en moeder dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou toch even naar de dokter gaan want je weet niet precies wat het is en dan is het wel verstandig om naar de dokter te gaan. Tenzij je wil dat ik ga op zoeken en hier neer ga zetten wat voor beestjes er onder je huid kunnen zitten


    Physics is awesome

    ASTRONAUTx schreef:
    Lekker verhaal. (cat)
    No, ik ben niet zo dokter-ig ingesteld. Sorry


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het kan trouwens wel een vetbultje zijn, denk ik


    Physics is awesome

    MsHutcherson schreef:
    (...)
    Hij wordt steeds groter althans zeggen mijn vader en moeder dusja.

    Best eens mee naar de dokter gaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Achter mijn oor zit een proefplek voor mijn haarverf om even te kijken of ik er allergies voor ben :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je moet er gewoon vanaf blijven en als het groter of erger word moet je toch ff langs de dokter ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.