• Hi (;
    Ik geef binnenkort (16 juni) en feestje voor mijn hele klas.
    Maar de helft is nogal kinderlijk (ik zit in klas 1 dus dat vind ik wel normaal) en de andere helft is, alles behalve dat; ze roken al en ze drinken enzo. Maar de meeste kommen wel. Maar ik wil dat de kinderlijke het leuk hebben maar die andere ook. Maar wat moet ik dan doen; ik ga barbequen sowieso maar daarna weet ik niet?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Mijn zus krijgt misschien een springkussen op haar examenfeest... Ja, dat vond ze grappig.

    Ik zou een partytent neer zetten en muziek op zetten.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 14:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Mijn zus krijgt misschien een springkussen op haar examenfeest... Ja, dat vond ze grappig.

    Ik zou een partytent neer zetten en muziek op zetten.


    En dan nep alcohol schenken en kijken hoeveel domme kinderen doen alsof ze dronken zijn en je dan rot lachen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    En dan nep alcohol schenken en kijken hoeveel domme kinderen doen alsof ze dronken zijn en je dan rot lachen.

    Klinkt briljant. (krul)

    Ten schreef:
    (...)

    En dan nep alcohol schenken en kijken hoeveel domme kinderen doen alsof ze dronken zijn en je dan rot lachen.


    Ik zeg doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ten schreef:
    (...)

    En dan nep alcohol schenken en kijken hoeveel domme kinderen doen alsof ze dronken zijn en je dan rot lachen.

    Hahaha dat heeft een vriendin van me ook een keer gedaan, geweldige verhalen krijg je dan! ;D

    Maar ik heb geen idee, heb nog nooit echt een feest gegeven. Mijn examen feestje wordt namelijk ook gewoon vrienden onder mekaar, filmpje kijken, kletsen. - Muziek doet het altijd wel goed, though.


    Believe in yourself.

    Het is trouwens inderdaad wel lastig met hele kinderlijke mensen en de volwassenere mensen. Uit mijn eigen beleving, botst dat vaak.

    Fierte schreef:
    Het is trouwens inderdaad wel lastig met hele kinderlijke mensen en de volwassenere mensen. Uit mijn eigen beleving, botst dat vaak.

    Jep ik weet, maar ze zitten wel allemaal in een klas; (altijd ruzie) maar ik zit tussen kinderlijk en volwassen in en ik vond het nogal lullig om 5 mensen ofzo niet uit te nodigen op mijn feest.. :$


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    No offence maar ik vind die dronken en die rokende lui veel kinderachtiger.
    Gewoon tentje op met muziek aan en praten, je ziet vanzelf wel wat er gebeurd. Kampvuur met marshmallows misschien?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hou 16 Juni een feest bij mij thuis ik ben 15 Juni jarig maar dan gaan we naar WICKED, voor vrienden en familie, heb 36 tompucen besteld met foto's erop van Elphaba (WICKED), een Cute Kitty en een tekening van een vriendin.
    En ik ga muziek draaien en zowiezo heb ik kinda een soort Dresscode.

    Doe gewoon wat jij wilt doen en wat jij leuk vind. Het is jouw feestje =)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:26 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn vriendinnen en ik spelen meestal een spelletje (hints, halli galli, dat soort gedoe) en kletsen en kijken soms een film. Op mijn laatste verjaardag hebben we cakejes versierd :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is één van de redenen dat ik geen feestjes geef :').
    Maar je moet iets doen wat jij leuk vindt. Het is jouw feestje (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    LASERGAMEN 8D


    i put the fun in funeral