• Ik vroeg me af of er mensen zijn die een RPG over magische wezens zien zitten? Ik heb het nog niet verder uit gewerkt omdat ik eerst graag wil weten of er iemand er in geïnteresseerd is?

    Link naar rollentopic :{RPG} Rollentopic ~ The Magic War

    Mijn idee

    Er is een wereld waarin veel verschillende wezens vreedzaam leven, ze bemoeien zich niet met elkaar, gaan hun eigen weg. Echter als er gevaar dreigt die probeert hun wereld over te nemen zullen ze moeten samen werken om hun wereld te kunnen behouden. Maar kunnen ze dit wel? De wezens zijn nu immers al generaties lang al aan vrede gewend en vechten lijkt iets wat ooit eens bestond maar nu niet meer.

    Zullen de wezens ook zij aan zij kunnen vechten tegen het gevaar dat hun vreedzame wereld bedreigt?

    Magische wezens

    - Elfen/elfjes
    - Feeën
    - Kabouters, dwergen

    Bovenstaande soort wezens bedoel ik als ik het heb over magische wezens
    Mythische wezens

    - Nimfen
    - Saters
    - Centaur

    Bovenstaande soort wezens bedoel ik als ik het heb over mythische wezens

    Wezens

    Bij wezens denk ik aan magische en mythische wezens, misschien zijn er ook mensen die graag zelf verzonnen wezens aan de RPG zouden willen toevoegen of zouden willen verzinnen. Dat mag altijd als men mijn idee leuk vind

    Ik hoop dat het duidelijk is maar als jullie nog vragen hebben, ik hoor/lees ze graag

    Edit: Ik heb mijn idee veranderd omdat het andere idee over school niet echt aan sloeg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:05 ]


    Physics is awesome

    Dit zegt dus al genoeg. Ga wel wat anders bedenken


    Physics is awesome

    Magische wezens klinkt wel leuk ;d.
    Misschien beetje meer uitleg over hoe je het in gedachten ziet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inderdaad als je het idee wat verder uit zou werken zodat mensen een beter beeld kunnen vormen heb je meer kans op feedback want nu is het idee nog een beetje onduidelijk


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Wat voor magische wezens had je als voorbeeld in gedachten?
    Wat is de verhaallijn, als je het uitlegt in grote lijnen?
    Wat is de situatie? -Kunnen de rassen goed met elkaar opschieten of juist niet, is er een goed en kwaad, ed-

    Als je wat meer vertelt zoals het bovenstaande, zal je wat meer intresse werken bij mensen. (: En dan hoef je het niet per se volledig uit te werken, maar gewoon een paar grote details. Bij 'Magische wezens' bedenkt iedereen wat anders, dat is logisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    "Bij 'Magische wezens' bedenkt iedereen wat anders, dat is logisch."
    Misschien is dat juist het idee erachter :]. Want dan krijg je heel wat verscheidenheid zonder dat iemand belemmerd wordt in zijn keuze.
    Maarre.. een ding: een magieschool is al een keer gedaan. Het kan op zich wel, maar koppel er dan een andere verhaallijn aan vast, waardoor ook je verhaal sterker staat en de mensen een doel hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    "Bij 'Magische wezens' bedenkt iedereen wat anders, dat is logisch."
    Misschien is dat juist het idee erachter :]. Want dan krijg je heel wat verscheidenheid zonder dat iemand belemmerd wordt in zijn keuze.
    Maarre.. een ding: een magieschool is al een keer gedaan. Het kan op zich wel, maar koppel er dan een andere verhaallijn aan vast, waardoor ook je verhaal sterker staat en de mensen een doel hebben.


    Weet je toevallig ook hoe de RPG heet? Want ik wil dan wel een andere verhaallijn aangezien het anders het kopieren van iemand anders zijn/haar idee word min of meer


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Wat voor magische wezens had je als voorbeeld in gedachten?
    Wat is de verhaallijn, als je het uitlegt in grote lijnen?
    Wat is de situatie? -Kunnen de rassen goed met elkaar opschieten of juist niet, is er een goed en kwaad, ed-

    Als je wat meer vertelt zoals het bovenstaande, zal je wat meer intresse werken bij mensen. (: En dan hoef je het niet per se volledig uit te werken, maar gewoon een paar grote details. Bij 'Magische wezens' bedenkt iedereen wat anders, dat is logisch.


    Dat heb ik gedaan maar of ze weten nog steeds niet precies wat ik bedoel of ze vinden het idee niet leuk.


    Physics is awesome

    Ik heb mijn idee nu duidelijk nee gezet maar ik wil dan wel graag een reactie er op.


    Physics is awesome

    Mij lijkt het wel leuk :]


    Credendo Vides

    Het lijkt mij echt leuk :]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    DreamerN schreef:
    Mij lijkt het wel leuk :]


    Goed dan ga ik aan de slag voor het rollentopic. Hopelijk reageren er in ieder geval een paar mensen (in het rollentopic, zodra die er is)


    Physics is awesome

    Ik heb het rollentopic aangemaakt dus voor de geïnteresseerden

    Hier onder de link naar het rollentopic

    {RPG} Rollentopic ~ The Magic War


    Physics is awesome