• Ik zoek dus iemand waarmee ik een Hungergames story kan schrijven (: Ik heb al een idee, maar daar kunnen nog altijd dingen aan veranderd worden. Het liefst heb ik iemand die al ervaring heeft met HungerGames stories, maar goed schrijven is natuurlijk het belangrijkste. Als je geïnteresseerd bent, laat dat dan even weten in een comment.

    vul dit in alsjeblieft:

    naam:
    Al ooit HG-story geschreven?:
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft:
    Vaak tijd om te schrijven?:


    Als je wilt weten hoe ik schrijf: I will always watch your back. (En dan de hoofstukjes vanuit Quince Parsley

    Alvast bedankt (A)
    xoxo Unwind

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    naam: LisaHG (Lisa)
    Al ooit HG-story geschreven?:Jaa vaak <33
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft: Vanuit de boom keek ik uit op een groot deel van de stad. Het was vandaag rustig in de stad. Dat was natuurlijk omdat de boete was. Het gemene spel van het capitool, alleen maar om hun te vermaken. ‘May, kom toch eens uit die boom.’ Zei mijn vader vanaf een afstandje. ‘Ik kom er zo aan,’ zuchtte ik. Ruw klom ik uit de boom en landde perfect op de grond. Mijn huis was vlakbij, dus ik hoefde niet ver te lopen. ‘Je kleren liggen boven,’ zei mijn vader toen ik het huis in ging. Ik knikte kort en vloog naar mijn kamer. Daar lag het stel kleren, na enkele minuten merkte ik pas dat het van mijn moeder was geweest. Voorzichtig friemelde ik er wat aan. Het voelde zacht aan, het was gewoon zo vertrouwd. ‘Ben je bijna klaar,?’ riep mijn vader ongeduldig. ‘Bijna,’ loog ik. Daarna kleedde ik mezelf snel om. Snel deed ik mijn haar nog in een staart. Hopelijk zag ik er nu beter uit dan normaal. Mijn vader keek lang naar me. ‘Je lijkt toch zoveel op je moeder.’ Hij kon het makkelijk zeggen. We hadden moeten accepteren dat mijn moeder dood was, het was haar eigen keuze geweest. ‘Bedankt,’ zei ik zachtjes. Daarna liep ik samen met mijn vader de deur uit. We liepen niet snel en zelf had ik ook geen haast. De haast die hij eerst had leek verdwenen. ‘May, ik moet hier blijven wachten,’ zei hij. Snel gaf hij me een kus op mijn wang. ‘Tot straks.’ Snel zwaaide ik nog naar hem voordat ik verder liep. Het grote plein kwam al in zicht. Er klonken veel voetstappen, het leek net een ritme op muziek. Plots tikte iemand op mijn schouder. ‘May,’ riep een stem uit. Het was Rose. ‘Wie zullen we dit jaar weer eens getrokken worden,’ zei ze sarcastisch. Bloedlink keek ik haar aan. ‘Niet grappig,’ siste ik. Toen begreep ze waarom ik dat zei, gelijk keek ze weer serieus. ‘Ik zie je zo nog wel,’ en ze wenkte me gedag. Inmiddels was ik aangekomen, nerveus liep ik het plein op. Het was nog vrij rustig. Het 16 jarige vlak was al helemaal niet druk. Wel stond Rose er al. Ze stond wat te kletsen met andere vriendinnen. Langzamerhand kwamen er steeds meer mensen het plein op. ‘Rose,’ zei ik zacht. ‘Ja?’ vroeg ze en draaide zich om. ‘Hoe groot schat je de kans dat wij getrokken worden.’ Zei ik nerveus. ‘Niet zo groot. Rustig aan May,’ ze probeerde me alleen maar gerust te stellen. Het plein was bijna vol.
    Vaak tijd om te schrijven?:
    Ja redelijk veel tijd ^^

    naam: Rosanne
    Al ooit HG-story geschreven?: nee, wel de 3 boeken gelezen :)
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft: zie mijn stories (vooral my brother is the only real harry styles en the bodyguard. fiori is suckt ;))
    Vaak tijd om te schrijven?: ja meestal wel. en anders maak ik wel tijd haha

    naam: Hysteric/ Pauline (ik verander nogal vaak van naam)
    Al ooit HG-story geschreven?:Ja, alleen hij staat nog niet online.
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft: 'Roseceane Lavinia Sagitaria Malikin,' plaagde Jules me. De pijl die ik had opgehaald liet ik opgelucht zakken.
    'Stop ermee Julias Termina Trace.' Het gezicht van Jules werd een beetje sacherijnig.
    'Luister Ceane, dat mijn moeder het leuk vond om mij een vrouwelijke tweede naam te geven, betekend niet dat je me ermee mag pesten.'
    'Ik ben genoemt naar de stam van Pijlkruit. Jij hebt niets te zeuren.' Ik keek hem veel betekend aan. 'Ga jij nou maar die vallen zetten, ik word een beetje gek van dat touw.' Ik knikte naar mijn jagerstas die op mijn schouder hing. Jules pakte de tas van mijn schouder af en opende hem.
    'Zozo, twee kalkoenen en een hert. Jij krijgt een feestmaal,' zei Jules kleintjes.
    Ik slikte. 'Rustig, de twee kalkoenen heb ik voor je moeder en je broers en zusje geschoten.'
    Jules keek op. 'Nee, ik ga mijn eigen eten schieten. Nu het nog kan,' zei Jules zacht. Jules moest over een paar weken de mijn in om zijn gezin rond te laten komen.
    'Luister Jules, ik lever de kalkoenen bij je moeder af! Of je nu wilt of niet!' zei ik vastbesloten.

    Vaak tijd om te schrijven?: ja, redelijk veel.


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    naam:Amy
    Al ooit HG-story geschreven?: Nee(maar wil het wel proberen)
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft:Het was nu al bijna drie maanden geleden, Dat ik een Vampier geworden was. Maar ik kan mezelf niet eens aan kijken. Ik haat mezelf echt. Maar ik moet me Accepteren Daarom Ga ik op zoek naar iemand die me kan helpen.'Kaylee je hoeft niet bang te zijn,'Zeg ik.'Nee je bent een Vampier, En dan moet ik niet bang zijn,weet je wel wat je zegt?`Vraagt Kaylee. Kaylee was al sinds groep vier mijn Bff, Maar nu was zo bang.'Kai je hoeft niet zo bang te zijn wat heb je liever? Dat ik was gegaan of dat die Katherine me hielp?`Vraag ik.'Nou ik heb liever de normale Liselore, Dan de Liselore die Bloed drinkt,'Zegt Ze. Het doet me zo pijn als ze dit zegt. Ze weet gewoon niet was ze zegt.'Ik weet al genoeg jij bent nooit een echt vriendin geweest, Want als je dat wel was moet je maar gewoon Accepteren,'Zucht ik en ik loop boos weg. Ze was dus echt nooit mijn echt beste vriendin. Waarom heb ik dat nooit gezien? Ik voel me zo dom.'Shit dadelijk vertelt ze het aan iedereen,'Dacht ik. Ik hoor iemand achter me.'Liselore kan je me dit laten vergeten?`Vraagt Kaylee. Ik kijk haar aan en denk goed na. Zou het lukken? ik hoop het.'Als je het echt wilt,'Zucht ik. Ze knikte. Misschien was dit wel het beste dan is ze niet meer zo bang van mij.'Kaylee ik wil dat je alles vergeet wat ik zei. Ik ga verhuizen en je gaat me heel erg missen en meer weet je niet,'Zeg ik.'Lise waarom moet je verhuizen?`Vraagt Kaylee.'Ik kan niet voor mezelf blijven zorgen,'Zeg ik.'Dan kom je toch bij ons wonen,'Zegt Ze.'Nee ik heb Familie in Mystric Falls zitten,'Loog ik. Het is moeilijk om tegen je aller beste vriendin te liegen. Maar het is het best voor ons allebei.'Waarom heb je nooit gezegd dat je Familie in Mystric Falls had?`Vraagt Kaylee.'Nou geen idee, heb ik dat echt niet?`Vraag ik.'Nee want anders zou ik dat wel weten,'Zegt ze.'Je kan het ook vergeten zijn.'Mompel ik.'Ja dat denk ik,'Zegt ze. Ik knik en sta op.'Kai ik moet gaan,'Zucht ik.'Doe je Voorzichtig?`Vraagt ze.'Altijd dat weet je toch,'Zeg ik. Ze knikt en ik loop weg. Dit werd heel moeilijk Kaylee heeft altijd een heel groot persoon in mijn Leven gespeeld en dadelijk zie ik haar nooit meer.

    Vaak tijd om te schrijven?:elke dag(Maar als ik nie kan zeg ik dat altijd)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Als het een goed idee is ben ik zeker geïnteresseerd (:

    Naam: Lachesis (Myla)
    Al ooit HG-story geschreven?: Nee
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft: Uit "Underneath the sky • Severus & Lily"

    Voorzichtig legde hij zijn hand op de boomstam, en streek een pluk van zijn donkere haren aan de kant om het beter te zien. Hoewel hij - aangezien ze met haar rug naar hem toe gekeerd zat - niet meer zag dan een zee van golvende, rode lokken. Het zusje stond tegenover haar, haar ogen verwijd van verbazing en afschuw. Opeens draaide ze zich een kwartslag, waardoor haar zachte, rode haren meebewogen. In haar handpalm lag een bloem, die zichzelf op een rustig ritme opende en weer dicht vouwde. Een grootste glimlach lag op haar teer uitziende gezicht.
    'Je bent eng, Lily!' schelde de stem van het zusje over het gebied, waarna ze een stap achteruit zette. 'Stop ermee.' Haar bevel kwam niet aan, waardoor ze weg rende. Bedachtzaam liep Severus de heuvel af, hij greep meteen de kans om haar van dichtbij te zien. Haar gezicht was lelieblank en puur, en toen ze omkeek vanwege de schaduw die de jongen over haar wierp keek hij recht in twee donkergroene, onschuldige ogen. 'Ik weet wat je bent. Dat kan ik ook,' verklaarde hij, waarna hij met een vinger naar de bloem in haar hand wees. 'Je bent magisch.'
    Het leek even te duren voor de woorden verwerkt waren, waarna het meisje de bloem uit haar hand liet vallen. De landde tussen het gras, waar het dankzij zijn felroze kleur sterk opviel. 'Magisch?' herhaalde ze ademloos, haar mondhoeken krulden verbaasd omhoog in een glimlach. Severus beantwoordde die, en knikte instemmend. 'Inderdaad.'
    Een paar seconden keken haar groene ogen naar de zijne, in de donkere kleur was voor het eerst in tien jaar enige vreugde te zien. En dat alleen maar omdat hij na twee weken eindelijk de moed had verzameld om met het meisje te praten. Het meisje dat hij al twee weken van een afstandje bewonderde, om haar vrolijke lach, haar glanzende haren en adembenemende blik.
    'Als je elf bent,' ging Severus verder, zijn vingers krulden op in vuisten van enthousiasme. 'dan krijg je een brief, en dan mag je naar Hogwarts. Dat is een school voor mensen zoals wij.'
    'Een school?' herhaalde ze voor de tweede keer een deel van zijn woorden, de glimlach op haar gezicht werd nog breder. Voorzichtig keek ze om zich heen, en zette een stap dichterbij de jongen. Hij voelde hoe zijn hart tegen zijn ribbenkast sprong, hopend dat ze het niet kon horen. 'Leer je daar.. magische dingen?' fluisterde ze ongelovig, waardoor Severus onwillekeurig even in de lach schoot door haar woordgebruik. 'Toveren. Daar leer je toveren.'
    Langzaam keek hij op, recht in haar amandelvormige, groene ogen.


    Vaak tijd om te schrijven?: Als ik inspiratie genoeg heb maak ik tijd (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

                      S I N N E R S      A N D      V I R T U E S



    The devil asked them how they knew,
    their ways around the Halls of Hell.
    They told him they don’t need a map,
    for the Darkness they know so well.





                      ✦      Superbia - IJdelheid
                      ✦      Avaritia - Hebzucht
                      ✦      Luxuria - Wellust
                      ✦      Invidia - Jaloezie
                      ✦      Gula - Gulzigheid
                      ✦      Ira - Woede
                      ✦      Acedia - Gemakzucht






    ✦      The Demons who Sin


          Met als thuishaven de hete vuren van de Hel, zijn deze Demonen zachtst gezegd heetgebakerd. Stuk voor stuk hebben zij een van de hoofdzonden op hun naam staan, maar naast de bijbehorende karaktertrekken, hebben ze ook nog een aantal dingen gemeen. Ze zijn opvliegend, impulsief, durven zo ongeveer alles en draaien hun hand niet om voor smerige zaakjes. Zwarte vleugels, zwarte of helrode ogen bij woede en matchende zwarte zielen. Vergis je echter niet, want niemand is zonder zwakten of angsten, zo hebben ook de Demonen ieder zowel een angst als een zwakke plek.

    Magic tumbled down their
    pretty lips, and when they spoke
    the language of the universe,
    the stars sighed in unison.





                      ✧      Prudentia - Wijsheid
                      ✧      Lustitia - Rechtvaardigheid
                      ✧      Temperantia - Matigheid
                      ✧      Fortitudo - Moed
                      ✧      Fides - Geloof
                      ✧      Spes - Hoop
                      ✧      Caritas - Naastenliefde






    ✧      The Angels with Virtues


          Wanneer je oorsprong zich vind in de hemel, zoals het geval is bij de Engelen, dan lijkt het leven toch een stuk positiever. Ieder van hen heeft een van de zeven deugden tot zich en hiermee zijn ze toch een stuk verstandiger dan hun tegenhangers. Nadenken voordat je iets doet, geduld, positiviteit en een gezonde dosis verstand is wat zij voor lijken te hebben op hun tegenpolen. Met witte vleugels, witte ogen bij het gebruiken van krachten en oogverblindende zielen, kan een buitenstaander beter een Engel tegenkomen, dan een van de Demonen.



    S E R V A T I S      A      P E R I C U L U       S E R V A T I S      A       M A L E F I C U M



    ✧✦      Het verhaal waarin zij samenkomen      ✦✧



          Al langer dan de geschiedenis zich kan heugen, houden de twee partijen zich van elkaar gescheiden. Ze hebben zo beiden hun invloeden op de mensheid, maar weten hierin een balans te creëren zonder elkaar al te veel tegen het lijf te lopen. De dragers van de hoofdzonden zijn bevoegd om vrij over de aarde te dolen en met het oppervlakte van dit speelterrein in het achterhoofd kan je dus veilig stellen dat ze elkaar niet tot nauwelijks tegen komen.
          Het is 2O17 en er is een verstoring gevonden in de balans. Misdaad en moord zijn aan de orde van de dag en de Demonen sporen dit juichend en joelend aan, terwijl de Engelen constant achter de feiten aan lopen. God neigt in te grijpen, maar Lucifer wil zijn invloed op de wereld absoluut niet aan de Hel gekluisterd hebben. Hieruit ontstaat een plan van aanpak, met goedkeuring van beide machthebbers.
          In een poging de Demonen enigszins weer onder controle te krijgen, worden zij ieder gekoppeld aan een Engel. Het is de bedoeling dat de Virtues positief afgeven op de Sinners. Maar waar geen rekening mee is gehouden, is dat er andersom ook nog wel eens iets afgeeft...




    E T      D O M I N A B I T U R      V I R T U S      C H A O      S I M U L


                Rollen           


    Houdt bij het kiezen van een rol het volgende in gedachten; je maakt een keuze tussen een slecht persoon en een goed persoon. Kies je een engel, dan is het geen rebel die het ligt neemt met de regeltjes en kies je een Demon, dan is hij niet stiekem verliefd op iemand of heeft hij of zij een geweten. In het begin in ieder geval niet, dat soort dingen kunnen dus langzaam veranderen voor beide partijen wanneer ze binnen de RPG bij elkaar komen. In eerste instantie zijn het stereotypen binnen de groep die je kiest. Sinners ; 3 meisjes en 4 jongen. Virtues ; 4 meisjes en 3 jongens Ik werk de aanvragen op volgorde af, dus wie het eerst komt... Koppels worden overigens door mij gemaakt, random via een programma.









                Invullen           


    Houdt bij het invullen van je rol dus in je achterhoofd wat er bij het Rollen kopje is uitgelegd. Ik ga iedere rol nakijken en keur hem dus helaas niet goed als hij of zij niet binnen het gekozen kadertje valt. Een leeftijd is overigens niet nodig, ze zijn allemaal ellendig oud. Bij leeftijd vermeld je dus hoe oud ze zich voordoen, niet hoe oud ze zijn. Bij relaties mag je best dingen bespreken, maar enkel binnen je eigen groep en op romantisch gebied in overleg. Sinners en Virtues worden pas in de RPG gemengd. Partner hoeft pas ingevuld na de bekendmaking wie dat is.


          ✧      Naam
          ✧      Leeftijd; 20 - 26
          ✧      Zonde of Virtue
          ✧      Innerlijk
          ✧      Uiterlijk
          ✧      Partner
          ✧      Relaties; eigen groep
          ✧      Extra's

                Regels           


    Reserveringen staan 72 uur en de Quizlet huisregels worden in acht genomen. Ik ben de enige die nieuwe Topics aan maakt en verwacht een actieve RPG waarbij men eenmaal per week reageert en het aangeeft wanneer dit echt niet gaat lukken. Geen discriminatie of buitensluiting en als mensen ergens onderling niet uit komen, vraag dan gerust om hulp. Bij een post worden de volgende dingen vermeld; naam, gezelschap, locatie en zonde of virtue. Nogmaals; rollen worden door mij aan elkaar gekoppeld, dus er wordt niet onderling besproken. Wil je uiteindelijk buiten je koppel iets op romantisch gebied beginnen, dan mag dit alleen in duidelijk overleg met de betrokkenen en mij. De setting van de locatie waarin ze terechtkomen wordt duidelijk in het praattopic en hierin mag best meegedacht worden, ik sta open voor ideeën.









    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 10:37 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    naam: Daniëlle
    Al ooit HG-story geschreven?: Yup, ben helemaal verslaafd.
    Een zelfgeschreven stukje zodat ik weet hoe je schrijft:Angstige gedachtes druipen mijn hoofd binnen. Een verlangen borrelt op. Cato's gezicht haal ik voor mijn netvlies en krijg het er niet meer af. Rillent zit ik in de hoek van mijn bed. Een warm gevoel besluipt mijn lichaam wanneer ik Cato's woorden weer voor me haal. In mijn hoofd is het een wirwar van rare en angstige gedachtes die ik eigenlijk helemaal niet van mezelf ken. Mijn keel voelt droog aan wanneer ik het beetje speeksel dat ik nog heb doorslik. Een rilling loopt over mijn rug wanneer ik Cato uit mijn hoofd probeer te krijgen, maar dat dan niet lukt. Mijn lichte haartjes op mijn arm gaan overeind staan wanneer Cato's zalige stem mijn gedachtes binnendringt. Om mezelf niet helemaal kou te laten leiden kleed ik me sloom uit, trek mijn pyjama aan en ga onder, de nog koude, dekens liggen. Mijn tanden klapperen wanneer mijn huid contact maakt met het bed. Ondanks de warmte lukt het me maar niet om van binnen echt warm te worden. Dwingend probeer ik mijn ogen te sluiten, de lach van mijn vriend van mijn netvlies af te halen, en te gaan slapen. Tevergeefs... Ik blijf nog uren wakker liggen, terwijl het steeds moeilijker word om Cato uit mijn geest te laten verdwijnen.
    Vaak tijd om te schrijven?: Jaah, best wel. Ik heb eigenlijk best veel story's maar elke dag wel tijd om een beetje te schrijven.


    [crooked]