• weer een idee!! maar ik heb gewoon veel ideeën!;)

    Het gaat hier over;

    Tom is hopeloos verliefd..Op Bill.
    Bill ziet Tom niet staan...
    Tom weet niet wat hij moet doen.
    Zeker niet als Bill plots een vriendinnetje heeft!!
    een Big Schok voor Tom..
    Hij probeer nog met Bill te spreken maar Het meisje neemt alle controle over Bill heen..Ze drijft Tom en Bill uit elkaar....
    Tom geeft alle hoop op en Springt....dat was de laaste dag Dat Bill Tom nog gezien had...
    Bill brak de dag erna direct met het meisje en ging opzoek naar zijn verloren twin...
    Zal hij die ooit nog vinden?Dood of levend??


    welke rollen?;

    -Meisje dat met bill heeft(tijdelijk!!);
    -BF (ik zeg nog niet wie!:P); ikke!!:P
    -meisje dat iets voorspelt;
    -Nichtje Tom en Bill(komt er nog vaak in voor!^^); BiLlPRinCeSs

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Wat wil ik weten?;

    Naam;

    Leeftijd(voor nichtje niet te oud!!);

    Waarom wil je de rol?;

    wat vindt je van TC?;

    Plaatje;

    tekstje!NIET TE KORT!!!;

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~

    Iedereen succes!;)

    xX





    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    leuk:P:P ik wil wel een rol in:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Leuk^^


    Music is the new sex

    Leuk!!![Maar al jou ideeén zijn super!] Ikke een rol willen als dat mag :D

    Wow ! echt leuk bedacht , ik wil ook wel een rol ^^


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    goed idee ;)


    MJ - You'll never moonwalk alone

    JAAA DOEN =D


    Lalalalalalalala.

    Ike Ike,, mag ike Nigtje TH Ikfo komt zo!!!


    Dunno ><

    Meisje die met bill heeft

    Naam: Anouk



    Leeftyd: 15[Mag je eigenlijk zellúf weten, wat handigisvoorserie]



    plaatje: http://www.cine-files.com/cinemaniacs/photos/2005/02/lila1.jpg

    of


    http://i65.photobucket.com/albums/h203/comicbase/fotoliz2.jpg


    Waarom wil je de rol?; OMDAT HET EEN ÚBERSECX IDEE IS ;3



    wat vindt je van TC?; Wel gooed.. ;)?


    Tekstjee:[voor als ik wel 15 mag zijn]

    Haaa Babes! [en Boys tuurlijk =)]

    Ik ben Anouk. Ik ben best tevreden met mijn naam (AA) Ik ben verslaafd aan ijsjes en lollys. Ze zijn gewoon.. GODDELIJK. Ik ben 15 jaartjes. Echt een hele Sh¡t leeftijd. Want je moeder wordt hysterisch, gaat zeuren. Je mag nét niet uit en misschien al je vriendinnen wel (Wat bij mij wel het geval is) Verder vind ik shoppen heel stoer en leuk! ik voel me heeeel erg vrij in de CITY! Lekker enorrume tassen aan mijn arm bungelen [á'] Niet om te sjouwen maar gewoon. Het idee dat ik heel veel leuke nieuwe kleren heb gekocht.

    Nouja, ik heb afgesproken met mijn vriendinnen

    Ciao! Xx Anouk


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nichtje Th Info komt ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; Nigtje TH (Van wie van th ben ik dan het nigtje?
    Naam;
    Elle
    Leeftijd(voor nichtje niet te oud!!);
    14
    Waarom wil je de rol?;
    OMdat ik het iedee heel leuk vind,, en de rol me heel erg leuk lijk, en het me een eer is als ik hem mag spelen
    wat vindt je van TC?;
    Zolang,, 2 mensen van elkaaar houden,, vind ik dat egt geweldig,, is tog mooi al 2 mensen zo veel van elkaar houden
    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    tekstje!NIET TE KORT!!!;
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 14 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!

    Maar oepsie ik moet gaan,, Spreek je

    Xx Bye


    Dunno ><

    Naam;
    Rose
    Leeftijd(voor nichtje niet te oud!!);
    15
    Waarom wil je de rol?;
    Omdat ik het een cool idee vindt natuurlyk! En omdat jy myn schat bent (H)(K)
    wat vindt je van TC?;
    COOWL! HEET!SEXXI! En wreed als jy het schryft (H)
    Plaatje;
    In Myn FB
    tekstje!NIET TE KORT!!!;
    Hello Sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben al 15 jaartjes jong. Ja, ik ben het nichtje van TH en ik ben er damn trots op! Hoewel mensen my soms ook heel raar aankyken als ze het horen en het niet geloven. Alsof je geen familie kan zyn van een beroemd persoon. Hallo als die beroemde gasten zoals Brad Pitt enz hebben toch ook gewoon familie?! Maargoed, ik heb geen hobby's en die heb ik ook niet nodig! Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer heb ik niet te zeggen! Byee!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    da nichtje kán niet ouder zijn als 4!! daar om wil ik lieft dat het nicht nog niet zo oud is!! [2 ofzo!:P]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    O,, heel snel veranderen dan maar!!!


    Dunno ><

    Rol; Nigtje TH (Van wie van th ben ik dan het nigtje?
    Naam;
    Elle
    Leeftijd(voor nichtje niet te oud!!);
    2
    Waarom wil je de rol?;
    OMdat ik het iedee heel leuk vind,, en de rol me heel erg leuk lijk, en het me een eer is als ik hem mag spelen
    wat vindt je van TC?;
    Zolang,, 2 mensen van elkaaar houden,, vind ik dat egt geweldig,, is tog mooi al 2 mensen zo veel van elkaar houden
    Plaatje;
    http://chachin.deviantart.com/art/Little-Girl-57209105
    tekstje!NIET TE KORT!!!;
    Hoii,, Hoii! Ike ben Elle en ben ale en ben al 2 jaartjes oud! GROOT ben ik al he :D Ik hou van Mijn Knuffel Baja! en hij gaat overal mee naar toe, Ik hou er van als we naar het Starnd gaan! dan kan ik lekker in het zand spelen,, en Baja ook! Volgens iedereen, praat ik al best goed voor een 2 jaarige, en kan dan ook nooit is me mond digthouden. en brabbel vanalles. ik ben een vrolijk meisje, en ben bijna altijd blij! Maar We gaan een IJsje hallen, ik hou van IJsjes!!!
    DagDag!


    Dunno ><

    alsjebleift!!! Ik wil hem egt heel graag!! * Gaat op knieen smeken!!! *


    Dunno ><