• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    [I'm like almost the only person who is online trololo]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    SRamos schreef:
    Welcome at the 70th annual Hunger Games

    in 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0...

    De Gong is gegaan en de spelen zijn begonnen.

    I wish you a happy Hunger games and may the odds be ever in your favor

    [Even een quote, zodat de rest het ook weet :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Het geluid van de gong teistert mijn trommelvliezen, en ik moet de neiging om mijn handen tegen mijn oren aan te drukken héél erg onderdrukken. Ik spring van mijn plaat en onderzoek ondertussen de omgeving. Gras, meertje, rotsen met waarschijnlijk iets erachter. Ik besluit op het grasland te blijven, aangezien dat voor mij de enige potentiële voedselbron is.
    Ik gris een klein rugzakje, en een paar random dingen zoals een stuk plastic en een stuk ijzerdraad weg, en hol richting het meer in de verte, waar ik na een tijdje aan de oever neerstrijk als ik zeker weet dat ik niet gevolgd word.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ailith Fleta - District 9

    Ingespannen tuur ik over het veld. Ik zie een hoop spullen, maar na even zoeken vind ik hem; mijn boog. Hij ligt opgestapeld op twee kokers met pijlen en als ik rechtdoor ren, kom ik ook nog langs een rugzak. Ik kijk de kring even rond. Jayson knikt naar mij en ik weet dat we vanaf nu bondgenoten zijn. Hij is lastig qua karakter, maar onze specialiteiten zijn goed op elkaar ingespeeld.
    Dan gaat de gong. Ik ren zonder te twijfelen rechtdoor. Ik gris mijn spullen van de grond en merk dan dat ik midden in het bloedbad beland ben. De messen en andere spullen vliegen om mijn oren. Ik voel iets langs mijn arm schaven, als ik de rugtas pak, maar het kan niet al te ernstig zijn. Dan ren ik naar een soort rotsvlakte in de hoop dat ik mij daar tijdelijk kan verschuilen en mij vervolgens aan kan sluiten bij Jayson.


    Happy Birthday my Potter!

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Terwijl ik op mijn plaat stond keek ik doelloos voor me uit, alles was zo snel gegaan. Ik weet nog hoe ik daar stond en mijn naam werd geroepen. Eigenlijk hoorde ik hem niet eens. Ik was zo verdiept in gedachten. Uiteindelijk werd ik aan getikt toen mijn nog een keer geroepen werd. De angst die ik toen voelde, maakte weer macht over me. Het duurde dan ook even voor ik realiseerde dat de gong af was gegaan. Ik keek om me heen en besloot gewoon voor de eerste de beste tas te gaan die er lag. Ik dwong mijn benen in beweging te komen. En het duurde dan ook niet lang voordat ik bij de eerste rugzak was die ik zag liggen. Ik greep hem vast en rende er vandoor. Ik wou natuurlijk niet de eerste zijn die dood ging. Even stopte ik en draaide me om. Misschien zou het toch beter zijn, dan hoefde ik de rest van het hele gebeuren niet mee te maken. Ik kon me zelf wel voor mijn hoofd slaan terwijl ik hier aan dacht en begon weer te rennen. Ik wist niet eens waar ik heen rende. Misschien kon ik me ergens verstoppen en net zolang wachten tot dat er nog maar eentje dood was. Natuurlijk wist ik dat het onzin was. Uiteindelijk kwam ik bij een rotsige vlakte uit.


    Happy girls are the prettiest !

    Carmen Violet Grey
    Ik had goed om me heen gekeken voor ik zou rennen. De gong was nog niet eens gegaan. Ik kijk naar de wapens. Die messen. Ik wou ze. Als ik een touw kon hebben kon ik ze gemakkelijk vastmaken en er een zweep van maken. Ik had het gebruikt tijdens de trainingen en de prive sessie. Ik kon er alles mee. Het was voor mij zeer handig. Ik kijk naar mijn mede tributen. Niet slecht. De gong gaat en ik sprint van mijn plek af. Richting mijn messen en het kartelmes ernaast. Ondertussen gris ik een rugzak mee. En pak ik de messen en het kartelkapmes. Ik stop de messen in mijn riem. Het waren er 9 niet slecht. Ik begon te hakken naar alles om me heen met mijn kapmes en zag ledematen erafhakken. Een grijns siert mijngezicht, maar vanbinnen was ik geschokt. Ik was een monster. Dat wist ik wel, maar ik bleef door gaan. Een jongen staat in elkaar gedoken. Ik gokte hem 12. Hij keek me bang aan en ik voelde pijn om hem te doden. 'Ik doe het snel.' Zeg ik zacht. Het jongetje knikt en doet de handen voor zijn ogen terwijl ik zijn hart doorboor. Arm kind. Hij was de arena nie waard. Ik blijf door vechten. Ik zou nu niet dood gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [voor de mensen die messen hebben gekozen als wapen. Je krijgt dan 3 messen. Voor de mensen die pijl en boog hebben. Je krijgt een koker met 10 pijlen. Voor verdere wapens zoals werpmessen, ninjasterren etc. Je krijgt er dan 3 van.Als jullie vragen hebben of opmerkingen of wat dan ook. Stuur me dan even PB. En lees de regels nog even wat betreft het dood maken van tributen... etc.

    Bedankt
    ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 23:32 ]


    ~

    Paco Edward Johnson - District 8

    Ik groet mijn stylist nog snel en schiet dan naar boven. Het aftellen begint. Midden op het veld staat het. De hoorn des overvloeds. Zal ik een poging wagen? De gong ging af. Het ging allemaal zo snel. Ik had al snel besloten dat ik wel op de hoorn af zou rennen. Ik weet dat dit mij een hele grote kans op de dood opleverde maar ik deed alles voor wat eten. Mijn oog viel op een paar grote broden. Zou ik kans hebben tegenover de rest of zal mijn slechte overzicht me de das om doen? Ik waag het er op. Zo snell als ik kan ren ik naar de hoorn. Blijkbaar snel genoeg. Als een van de eerste arriveer ik. Vlug pak ik 2 broden, wat rundvlees en een speer. Dat moet voorlopig genoeg zijn. Zonder om te kijken ren ik in de richting van wat rotsen. Daar moet ik voor nu even kunnen overleven. Ik zou me kunnen camoufleren en een schuilplaats bouwen tussen een spleet in de rotsen. Een windvlaag gaat langs mijn lichaam en daar staat ze. Beeldschoon als een marmeren beeld maar zacht ogend als een onschuldig konijn. Mijn hart klopt in mijn keel. Wat is ze van plan?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Chen Violet Latone - District 8

    En toen stond ik er alleen voor. De gong ging. Het ging me allemaal te snel. Ik raakte in paniek en begon als een gek in de richting van de hoorn te rennen. Ik pakte een boog met een pijlenkoker en wat eten. Ik lette eigenlijk niet op wat ik pakte. Wel viel het me op dat niet veel mensen mij voor waren geweest. De hoon was nog zo goed als helemaal gevuld. Ik rende in de richting van een rotsachtig gebied. Tijdens het rennen had ik al door dat een paar beroeps hun wapens aan het uitproberen waren. Ik hoorde gegil, schiet gebedjes en geschreeuw. Toch hoorde ik geen kanon. Zouden ze wachten tot het bloedbad over is? Of zouden er toch geen tributen vermoord zijn? Waar maak ik me uberhaupt druk over?! Het belangrijkste is nu dat ik het overleef. Op zijn minst als een van de tien laatste probeer te eindigen. Ik wil waardig sterven. Door wat rotsen heen zie ik een jongen aan. Hij is van mijn district. Paco. Zou ik nu al een verbond met iemand gaan sluiten? Paco is een goede overlever geloof ik. Ik kan nog veel aan hem gaan hebben.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Terwijl ik kijk waar ik het beste heen kon gaan ritste ik de tas los en keek naar de inhoud. Een veldfles, slaapzak, stof en een touw. Het waren toch goeie en belangrijke dingen. Toen ik verder keek verscheen er een grijns op mijn lippen toen ik de 3 sterren en de drie messen zag. Het was een goeie vangst om het zo maar even te zeggen. Uiteindelijk haalde ik een mes uit mijn tas riste die weer dicht en deed hem om. Mijn vingers gleden over het metaal heen en rilde kort toen er een windvlaag langs mijn lichaam heen gleed. Vervolgens keek ik op om de omgeving in mijn op te nemen tot ik hem zag. Ik slikte moeizaam terwijl ik hem aan bleef kijken. Ik zou kunnen vluchten, maar aan de andere kant zou ik hem ook kunnen vermoorden. O god dit was totaal niet iets voor mij. Twijfelend beet ik op mijn lip terwijl ik naar hem bleef kijken. Dit kon nog wel eens mijn grootste fout zijn aangezien nu de kans groter was om me te vermoorden. Kort schudde ik mijn hoofd en was dan ook blij dat mijn lange rode haren in een elastiekje zaten die ik misschien nog wel eens kon gebruiken. Terwijl ik op mijn lip beet zette ik een stap naar achteren, als teken dat ik totaal niet wist wat ik moest doen.


    Happy girls are the prettiest !

    [Freaking? Waarom zo laat? Ik kan alleen even snel met Revenna posten, moet zo naar school...]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    De gong gaat en Revenna krijgt het gevoel alsof haar trommelvliezen worden weggeblazen. Ze neemt een aanloop-voor zo ver dat kan op de ijzeren plaat waar ze op staat en begint te rennen. Haar eerste tactiek was om gewoon weg te rennen, maar ze ziet een rugzak liggen. Misschien zit daar wel iets handigs in. Haar hand grijpt het blauwe handvat van de verder zwarte rugzak vast en zet het op een lopen richting de rotsen.


    help

    Ailith Fleta - District 9

    Ik merk dat er nog wat tributen naar de rotsvlakte zijn gekomen. Vreemd is het niet, want ander zou je of, vlak bij de hoorn moeten blijven, of moeten zwemmen. Ik zou ze gemakkelijk kunnen raken met mijn pijlen, ik heb er genoeg, maar de boog is nieuw en doordat hij niet ingeschoten is, zou ik ondanks mijn talent kunnen missen. Het zou mijn plek verraden.
    Ik blijf dus maar zitten waar ik zit en wacht tot ik Jayson zie verschijnen. Hij is waarschijnlijk nog ergens in de buurt bij de hoorn, maar ik kan de tributen daar niet goed onderscheiden. Ik ben eigenlijk dus te ver gerend, maar dit is een geweldige schuilplek. De rots waar ik achter zit, hult mij in een donkere schaduw. Ik ben onzichtbaar voor iedereen die langs zou lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    PopRocket schreef:
    Paco Edward Johnson - District 8

    Ik groet mijn stylist nog snel en schiet dan naar boven. Het aftellen begint. Midden op het veld staat het. De hoorn des overvloeds. Zal ik een poging wagen? De gong ging af. Het ging allemaal zo snel. Ik had al snel besloten dat ik wel op de hoorn af zou rennen. Ik weet dat dit mij een hele grote kans op de dood opleverde maar ik deed alles voor wat eten. Mijn oog viel op een paar grote broden. Zou ik kans hebben tegenover de rest of zal mijn slechte overzicht me de das om doen? Ik waag het er op. Zo snell als ik kan ren ik naar de hoorn. Blijkbaar snel genoeg. Als een van de eerste arriveer ik. Vlug pak ik 2 broden, wat rundvlees en een speer. Dat moet voorlopig genoeg zijn. Zonder om te kijken ren ik in de richting van wat rotsen. Daar moet ik voor nu even kunnen overleven. Ik zou me kunnen camoufleren en een schuilplaats bouwen tussen een spleet in de rotsen. Een windvlaag gaat langs mijn lichaam en daar staat ze. Beeldschoon als een marmeren beeld maar zacht ogend als een onschuldig konijn. Mijn hart klopt in mijn keel. Wat is ze van plan?


    Ben ik nou blind, of heb je niet eens je rollen ingevuld?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 10:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik verspil geen een moment wanneer de gong gaat, ik sprint naar de hoorn en zoek meteen naar mijn wapens. Ik zie mijn double edged scythe hangen en grijp de holster, ik kijk snel rond nog en merk drie kunai's in een riem en grijp die ook snel. Ik zie een stel handschoenen liggen en merk dat in een van de twee een hidden blade zit en pak ze beide zodat het niet opvalt, waarna ik snel de hoorn uit ren. Terwijl ik richting het meertje aan de rechterkant ren gris ik een tas van de grond, ik kijk later wel wat er in zit.
    Ik stop even als ik merk dat er niemand achter mij zit, ik doe de double edged scythe op mijn rug en de kunai's bind ik op mijn borst. De handschoenen met een daar van een hidden blade doe ik aan en loop met de rugzak in mijn hand naar het water. Bij het water kijk ik in de rugzak, een touw, wat eten en een veldfles. Ik vul de fles en kijk om mij heen om te zien waar ik heen kan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 12:55 ]

    Amelia Rivers - District 3

    Zodra de gong gaat ren ik naar de hoorn. Ik grijp een rol draad van de grond en zie een riem met 3 messen liggen. Ik ren er heen voor dat iemand het kan pakken en gris het van de grond samen met een schaar. Zo snwl ik kan ren ik in de richting van een meertjw en grijp onderweg nog een rugzak mee. Mijn district genoot zie ik al niet meer. Ik ren door tot ik verder op iemand bij een meertje zie zitten. 'Shit' fluister ik en probeer te zien wie het is.


    ~