• http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/06/staat_leent_bijna_gratis_2_mil_1.html

    EN JA HOOR, WIJ GAAN WEER GELD LENEN OM HET TE INVESTEREN IN HET ZINKENDE SCHIP GENAAMD GRIEKENLAND. Ik pleit voor Zwitserland, wie gaat er met me mee?

    Akarin schreef:
    (...)

    En daarom moeten wij tot ons 67ste werken en de Fransen en Grieken tot 60.

    Kijk ja, ik zie er eigenlijk ook niet meer in de EU dan vrij in Europa te kunnen reizen en gemeenschappelijke munt. (Wat handig is om in Frankrijk te betalen; minder geldwisselshit)
    Anders... zie ik ook niet welke voordelen er anders kunnen zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Kijk ja, ik zie er eigenlijk ook niet meer in de EU dan vrij in Europa te kunnen reizen en gemeenschappelijke munt. (Wat handig is om in Frankrijk te betalen; minder geldwisselshit)
    Anders... zie ik ook niet welke voordelen er anders kunnen zijn.


    Alleen maar nadelen.

    http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/06/merkel_draag_macht_over_aan_eu.html

    EUSSR! EUSSR! EUSSR!

    Jongens, als Nederland 'De bodem van hun geldpotje' zou raken dan laten de andere landen ons echt niet 'stikken'. Vergeleken met de meeste andere landen in de EU is de economie in NL veel welvarender. Je hebt ook de kans dat als NL uit de EU stapt dat Rotterdam zijn plaats als belangrijkste haven van Europa verliest, omdat ze dan via andere havens de goederen laten importeren en exporteren. Hetzelfde geld voor Schiphol. De EU behoort overigens ook samen met de VS en Japan tot de drie sterkste handelsblokken van de wereld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De EU zelf valt wel mee, we hadden alleen nooit die Euro in mogen voeren. Dat is de oorzaak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Northstar schreef:
    We moeten wel in Griekenland investeren, want we kunnen haast niet anders. Het enige wat er moet gebeuren is dat de media niet meer zo negatief schrijft over de economie en zo veel over de recessie. Er moet weer meer vertrouwen in de banken en onze economie komen.


    Dit.


    i put the fun in funeral

    Amorphous schreef:
    Jongens, als Nederland 'De bodem van hun geldpotje' zou raken dan laten de andere landen ons echt niet 'stikken'. Vergeleken met de meeste andere landen in de EU is de economie in NL veel welvarender. Je hebt ook de kans dat als NL uit de EU stapt dat Rotterdam zijn plaats als belangrijkste haven van Europa verliest, omdat ze dan via andere havens de goederen laten importeren en exporteren. Hetzelfde geld voor Schiphol. De EU behoort overigens ook samen met de VS en Japan tot de drie sterkste handelsblokken van de wereld.


    En dit.


    i put the fun in funeral

    Reepicheep schreef:
    Dat doen we nu wel, maar wie helpt ons als wij de bodem van de put raken doordat we geld in Griekenland hebben gepompt?


    Ik zeg dit echt altijd.

    En dit deed me heel even denken aan de reclame die ik iedere dag op de radio hoor, hihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you