• kom ik thuis van mij autorijles, zijn mijn ouders weg geen sleutel achter gelaten voor mij niks. En zelf heb ik ook niet aan een sleutel gedacht.
    Dus nu zit ik in de kou buiten voor mijn huis in een T-shirt tewachten tot mijn ouders terug zijn.

    Om het topic nuttig te houden, wie heeft ook wel is zoiets mee gemaakt?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:30 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Doitsu schreef:
    Nee, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Misschien volgende keer toch een sleutel meenemen :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je username is er echt heel mooi bij...
    Wel eens gehad, maar toen was het middag en zonnig, dus dat was niet zo erg...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    oooh dat is kut. :o
    Bij mij is er altijd iemand thuis (woon boven een bakkerij), behalve woensdag middag en zondag, maar dan ben ik meestal ook gewoon thuis :')


    As travars

    Ik heb dat alleen als ik heel nodig naar de wc moet en er niemand thuis is. :c


    Your make-up is terrible

    Ik sloot mezelf in mijn pyjama buiten midden op straat op met mijn hond, terwijl er allemaal van die bosjesmannen dingen aan het snoeien waren. Het duurde 2 uur D:

    Daarom neem ik altijd mijn huissleutel mee als ik rijles heb :3 mijn vader is me altijd kwijt als ik rijles heb, ondanks dat ik het altijd vermeld XD


    Life is hard and then we die

    Als dat mij zou overkomen, kan ik altijd nog naar mijn broer, overbuurman, of de kennis die een klein eindje verderop woont, gaan, omdat die allemaal onze huissleutel hebben. :Y)
    Maar nee, dat is mij nog niet overkomen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb ik super vaak gedaan. Ik ging dan gewoon naar mijn tante toe.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Het mindere is dat er niemand in mijn straat een sleutel heeft, en eigenlijk ook niet zo heel gek, we wonen in een alleen staande woning. En niemand van mijn familie woont dichtbij..


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mijn sleutels zitten altijd in mijn jaszak. En gelukkig werkt mijn ma vlak bij. Als ik ze vergeet dan laat mijn ma een sleutel achter.

    Timor schreef:
    Ik sloot mezelf in mijn pyjama buiten midden op straat op met mijn hond, terwijl er allemaal van die bosjesmannen dingen aan het snoeien waren. Het duurde 2 uur D:


    haha dat is lullig ;')


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik had mezelf laatst buiten gesloten toen het zo heet was... Ik had net een eind gefietst en ging half dood van de dorst... Dat duurde een half uur of zo.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Buren?


    Shit happens but pee happens a lot more.