• Nu kan je gaan stemme ^^

    Ik heb 5 ideeën voor je^^

    TH moet danslessen krijgen voor hun nieuwe clip. De manager regelt dat ze bij een meisje van ongeveer hun leeftijd kunnen leren dansen, want hij heeft zo'n gevoel dat ze slechter presteren met een oud wijf. De eerste dansles begint goed, totdat Tom ineens raar begint te doen. Hij is veel meer met haar bezig dan met het dansen. Het meisje word het zat.. hoe zal dit aflopen? Heeft Tom het verpest?

    Tom en een meisje hebben een jaar met elkaar. Het meisje was daarvoor haar moeder verloren aan kanker, haar vader zit in de gevangenis. Haar opa en oma heeft ze niet gekend. Dan blijkt ook nog dat ze een tweelingzusje heeft. Tom heeft haar door dat hele jaar gesteund, maar het meisje ziet het leven niet meer zitten. Ze schrijft een briefje aan Tom, om hem te bedanken wat hij heeft gedaan. Dat hij haar lievelingsliedje moet spelen op haar begravenis, dat hij elke avond bij haar graf moet komen, wanneer zij er is. Ze springt van een flatgebouw af.. Op slag dood. Haar geest waakt nog altijd over Tom, en elke avond komt Tom bij haar graf, zoals beloofd. Tot op een dag Tom met een meisje naar bed gaat. De geest ziet dat, en als hij dan 's avonds naar haar graf komt maakt de geest hem het leven zuur.. wat zal er allemaal gebeuren?

    Een meisje is al heel lang fan van Tokio Hotel. Ze doet mee aan het programma Dismissed. Ze weet niet welke twee jongens er komen en ze probeerd daar dan ook achter te komen. Ze luisterd een gesprek af van de MTV mensen en ze krijgt te horen dat ze moet kiezen tussen een tweeling, Tom of Bill. Ze schrikt zich kapot, ze vind dit erg moeilijk, want ze vind ze alletwee evenleuk! Wie zal ze wegsturen?

    Dit gaat over een meisje. Zij is 5 jaar wanneer ze gaat spelen met haar buurjongetjes, Tom en Bill. Ze zitten bij elkaar in de klas op de basisschool en maken de raarste en gekste avonturen mee. Ook gaan ze met elkaar naar de middelbare. Tom en het meisje kunnen het goed vinden en tijdens de lessen zitten ze elke keer met elkaar te dollen Maar dan komt het.. Tom en Bill gaan voor 2 jaar op tour. Toen Tom en Bill op tour zijn gegaan heeft het meisje ze daarna nooit meer gezien. Dan komt er een vervolg op. Het meisje komt Tom en Bill weer tegen maar ze herkennen haar niet. Ze durft het niet te zeggen en doet allerlei dingen zodat ze haar herkennen, en dan herkent Tom haar, en hij voelt weer vlinders..

    Dit gaat over een heel stoer meisje. Ze houd van crossen op haar motor, quadracen en karten. Ze droomt er altijd al van om mee te doen aan de Cadillac race, want voor haar verjaardag krijgt ze een Cadillac van haar ouders. Als de race eindelijk zover is is ze benieuwd wie haar tegenstanders zijn. Eén jongen kan ze niet uitstaan, hij was eerste geworden. Hoe zal het verder met hun aflopen?


    a figment of your imagination

    Jeeej weeral niemand die mij wil helpen -.-'
    weetje, misschien moet ik gwn stoppen met quizlet er is bijna nooit iemand die me wil helpe -.-'

    Wauw ik ben onzichtbaar geworden x'D Nee grapje, waarschijnlijk typte je het berichtje terwijl ik mijn berichtje postte?


    a figment of your imagination

    Ik heb nog een idee,even sturen =D


    Lalalalalalalala.

    Een meisje doet er alles aan om een carriere als zangeres op te bouwen. Net wanneer ze haar contract heeft getekend neemt de platenmaatschappij ook een nieuwe band aan. Tokio Hotel. Worden ze de twee beste vrienden of de grootste vijanden?


    Music is the new sex

    Wauw ik ben onzichtbaar geworden x'D Nee grapje, waarschijnlijk typte je het berichtje terwijl ik mijn berichtje postte?


    Jep ^^
    Goeie idee'tjes trouwens ^^

    ik zal eerst effe kijken als er nog zijn die een bericht posten (waarschijnelijk wel niet) en dan zal ik kieze ^^
    x..

    Goeie idee'tjes trouwens ^^


    Dankje:D


    a figment of your imagination

    Bill had al heel lang enge dromen over een meisje met lang zwart haar die in een lange ruimt liep.Iedere keer als hij net haar hand wilde pakken schrok hij wakker.Hij had wel eens gehoord dat als je over een misterieus meisje droomt,het meisje ook echt bestaat.Hij nam een besluit en probeerde haar te zoeken.Hij dacht aan niks anders meer dan het meisje en Tokio Hotel dreigde uit elkaar te vallen.Dat wilde hij niet,dus hij liet het meisje achterwege,maar haar vergeten deed hij niet.Toen alles weer een beetje beter ging met Tokio Hotel besloot hij stiekem toch te gaan zoeken naar het meisje,ik had al wel zo'n vermoeden dat hij het deed,maar toch heb ik er niks aan gedaan.Een foute keuze dus van mij.Toen hij haar niet kon vinden gaf hij het op en liep naar huis toe.Toen hij bijna thuis was liep hij perongeluk tegen een lantaarnpaal aan.Vanaf dat moment veranderde zijn,maar ook mijn leven.Hij zag het meisje,oftewel het was een geest.Hij kon praten met haar en kon het goed met d'r vinden.Op een gegeven moment ha hij niet meer in de gaten wat hij deed en begon hij dus een relatie met de geest.Ik schreeuwde dat hij gek was geworden en dat hij met beide benen op de grond moest komen.Dat is wat het meisje wilde,ze wilde dat Bill en ik uit elkaar werden gedreven en ze wilde de macht over Bill hebben en dat is haar gelukt.Een traan rolde over mijn wang,en nog een en nog een.Ik pakte een scherp mes uit mijn la en gleed er met mijn vingertoppen langs.Veel kon ik niet zien,maar wel genoeg om te kunnen zien dat er bloed op de grond druppelde.Daarna nam ik een besluit."Bill,tot zo" zei ik,en ook ik beroofde mezelf van het leven....




    BTW IK WEET NIET OF IEMAND ANDERS DIE AL GAAT GEBRUIKEN,WANT IK HEB DIE NAAR IEMAND GESTUURD.ALLEEN DE IS NIET ONLINE GEWEEST =D


    Lalalalalalalala.

    Bill had al heel lang enge dromen over een meisje met lang zwart haar die in een lange ruimt liep.Iedere keer als hij net haar hand wilde pakken schrok hij wakker.Hij had wel eens gehoord dat als je over een misterieus meisje droomt,het meisje ook echt bestaat.Hij nam een besluit en probeerde haar te zoeken.Hij dacht aan niks anders meer dan het meisje en Tokio Hotel dreigde uit elkaar te vallen.Dat wilde hij niet,dus hij liet het meisje achterwege,maar haar vergeten deed hij niet.Toen alles weer een beetje beter ging met Tokio Hotel besloot hij stiekem toch te gaan zoeken naar het meisje,ik had al wel zo'n vermoeden dat hij het deed,maar toch heb ik er niks aan gedaan.Een foute keuze dus van mij.Toen hij haar niet kon vinden gaf hij het op en liep naar huis toe.Toen hij bijna thuis was liep hij perongeluk tegen een lantaarnpaal aan.Vanaf dat moment veranderde zijn,maar ook mijn leven.Hij zag het meisje,oftewel het was een geest.Hij kon praten met haar en kon het goed met d'r vinden.Op een gegeven moment ha hij niet meer in de gaten wat hij deed en begon hij dus een relatie met de geest.Ik schreeuwde dat hij gek was geworden en dat hij met beide benen op de grond moest komen.Dat is wat het meisje wilde,ze wilde dat Bill en ik uit elkaar werden gedreven en ze wilde de macht over Bill hebben en dat is haar gelukt.Een traan rolde over mijn wang,en nog een en nog een.Ik pakte een scherp mes uit mijn la en gleed er met mijn vingertoppen langs.Veel kon ik niet zien,maar wel genoeg om te kunnen zien dat er bloed op de grond druppelde.Daarna nam ik een besluit."Bill,tot zo" zei ik,en ook ik beroofde mezelf van het leven....




    BTW IK WEET NIET OF IEMAND ANDERS DIE AL GAAT GEBRUIKEN,WANT IK HEB DIE NAAR IEMAND GESTUURD.ALLEEN DE IS NIET ONLINE GEWEEST =D


    Woow weird
    Ik heb ook zo'n verhaaltje op mijn ander profiel... maar dat gaat dan over een Djinn die Bill betoverd enzo ziet hij in zijn dromen zen toekomst en hij ziet dat ze trouwt met een meisje. En hij gaat naar haar opzoek...

    (...)

    Woow weird
    Ik heb ook zo'n verhaaltje op mijn ander profiel... maar dat gaat dan over een Djinn die Bill betoverd enzo ziet hij in zijn dromen zen toekomst en hij ziet dat ze trouwt met een meisje. En hij gaat naar haar opzoek...


    ooh hip =D


    Lalalalalalalala.

    Uhmm..

    Ik weet niet of het een goed idee is x]


    Het gaat over een dansgroep van 10 meisjes en 10 jongens. Hun dans style is Hip Hop/ Street dance. Ze doen mee aan een wedstrijd en dan word er uit elk land van Europa en Amerika een dansgroep geselecteerd . Alle dansen groepen uit verschillende landen moeten tegen elkaar strijden tijdens de VMA's. Wie zal er met de prijs naar huis gaan?[/en je kan dan ook nog doen dat een paar meisjes TH ontmoeten]

    Ik hoop dat je er iets mee kan ^^

    een meisje is verliefd op een VROUW. Ja een vrouw, dus het houd in dat ze lesbie is.. Dan ook nog tot overmaat van ramp op haar beste vriendin. Dan denkt ze dat zij ook op haar is dus ze zoent haar. De vriendin wordt kwaad en pakt een bord. Net dat ze het wil gooien naar het meisje komt de moeder binnen. De vriendin loopt keihard weg en durft niet meer naar school. Ook het meisje gaat niet meer.
    De vriendin omdat bang is dat ze haar weer aanraakt.
    Het meisje omdat ze bang is dat iedereen haar uitlacht..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room


    Zoeits heb ik ook


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room