• Mijn moeder heeft een speciale VVE peuterspeelzaal. En nu werd ze geïnterviewd een tijdje geleden over de dagritmekaarten die ze daar gebruiken en staat ze in het magazine ouders met haar quote. Hihi, stiekem is dat toch wel iets om trots op te zijn.
    Zijn jullie nog ergens trots op?


    Your make-up is terrible

    Oh wat leuk :)

    Ik heb vandaag niet echt mijn dag :P
    Maar ik ben trots op mijn vriend, telt dat ook? :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben trots op een goede vriend van mij, op wat hij allemaal doet in zijn leven en dat hij dan toch nog iedere avond tijd heeft om met mij te praten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik een grote bek heb gegeven aan een meisje in de klas die mij mateloos irriteert en de sfeer in de klas verneukt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt leeuk!
    Ik ben momenteel nergens trots op. Kan mezelf wel weggooien.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Dat is echt leeuk!
    Ik ben momenteel nergens trots op. Kan mezelf wel weggooien.


    Hé kommop, er is vast wel íets.


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook trots op haar. Ze is echt heel druk bezig om alles op te zetten en dat lijkt me heel erg moeilijk. Respect daarvoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Oh wat leuk :)

    Ik heb vandaag niet echt mijn dag :P
    Maar ik ben trots op mijn vriend, telt dat ook? :$


    Ja, dat telt natuurlijk ook.


    Your make-up is terrible

    En ik ben natuurlijk heel trots op jou. Maar dat weet je vast wel <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben niet ergens trots op of zo. Maar voel me wel goed (:
    En als ik jou was, had ik ook hartstikke trots geweest!

    Ik ben het omgekeerde van trots op m'n zusje :)


    Life is hard and then we die

    Op dit moment ben ik even nergens trots op. In het algemeen ben ik trots op mezelf (klinkt een klein beetje egoïstisch... :/) omdat ik langzaam aan steeds een klein beetje beter met mijn problemen om kan gaan.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Op dit moment ben ik even nergens trots op. In het algemeen ben ik trots op mezelf (klinkt een klein beetje egoïstisch... :/) omdat ik langzaam aan steeds een klein beetje beter met mijn problemen om kan gaan.

    Dat is echt wel iets om trots op te zijn hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik ben trots op een goede vriend van mij. Hij kan echt goed zingen, dansen en rappen. Hij moet er wat meedoen maar hij is te bescheiden. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ben trots dat ik zo goed als toegelaten ben op de opleiding die ik wil doen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Ben trots dat ik zo goed als toegelaten ben op de opleiding die ik wil doen ;D


    Ooh gefeliciteerd Syll! Dat is echt héél goed. Heb je al dat werk toch niet voor niets gedaan.


    Your make-up is terrible