• Ja, serieus (cat). Ik moet samen met een projectgroep voor school iets maken. In dit geval een website waarop race gegevens van een programma worden weer gegeven. Niks moeilijks, maar mijn projectgroep zelf maakt me echt waanzinnig. Bijvoorbeeld:
    Afgelopen maandag zijn ze bij elkaar gaan zitten en zijn bezig gegaan aan het project. Sturen ze mij een sms'je of ik ook kom. Ik kon niet komen, want ik was bij Nikki. Ze overleggen niet, nee ze prikken gewoon een datum, lichten niemand in/vragen niet na of ik kan en zijn dan pissig op mij omdat ik er niet was. Als ze gewoon duidelijk aan mij hadden gevraagd of ik kon of het tenminste duidelijk hadden gezegd tegen me dan had ik er ook wat mee kunnen doen.
    En dit is niet de eerste keer dat ze zo doen. Ze betrekken mij niet bij het project en daardoor lijkt het alsof ik weinig doe, terwijl ze me gewoon niks laten doen. Ik word er echt helemaal gek van!
    Nog een keer zoiets en ik wurg de projectleider (cat)

    UPDATE:

    Ik denk dat ik morgen maar een moord moet plegen. Het was weer zover hoor. Ik vroeg aan mijn projectleider of de begeleiding voor het project nog doorging en ik kreeg maar geen antwoord. Hij ontweek het telkens om antwoord te geven. Uiteindelijk belde ik hem maar en ging hij kleinerd doen tegen mij:

    Ik: Voor de 3de keer, moeten we vandaag komen?
    Hij: Je was er vorige keer toch?
    Ik: Ja en hij zei dat als er geen vragen zijn we niet hoeven te komen?
    Hij: Nou dan weet je het toch?
    Ik: Nee, want het kan zijn dat jullie nog vragen hebben
    Hij: Nou dat hebben we dus niet.


    Ik kan hier dus echt niet tegen!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morituri schreef:
    (...)
    Hé, ik ben twaalf toevallig D:

    Maar ik voel met je mee, dat ken ik wel, is echt vreselijk. Sowieso gewoon tegen de leraar zeggen, misschien doet die er iets mee.

    Niks tegen jou hoor, maar hun gedragen zich echt heel heel erg kinderlijk. Niet als mensen van 20 en ouder. En dat stoort gewoon heel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Niks tegen jou hoor, maar hun gedragen zich echt heel heel erg kinderlijk. Niet als mensen van 20 en ouder. En dat stoort gewoon heel erg.

    Ik nam het ook niet persoonlijk op hoor, maar het viel me alleen op. En ik snap best dat je je daaraan irriteert, mensen kunnen soms zo kínderachtig zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat is wat ik van groepsprojecten haat.
    die team van je lijkt op een team die ik ooit had.
    vre-se-lijk was het.


    -

    Ik haat groepswerk ook. Blurgh.
    That's why ik mijn profielwerkstuk alleen heb gemaakt, veel gemakkelijker! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg feel the same way.. Ik vraag altijd of ik nog wat moet doen en dan is het antwoord nee, die mensen maken dus alles en uiteindelijk staat dat dus ook in het slotwoord. Alsof ik nooit iets maak maar mij wordt altijd nee vertelt. Bij ons op school krijgt iedereen een onderling cijfer dus ik heb altijd een lager cijfer. Dat is pas kut!:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    En mijn projectleider gaat gewoon verder. Dit stond in zijn reflectieverslag:

    Ik vond het prettig werken met -naam teamcollega- en -naam teamcollega-, ze dachten mee met het project, toonden duidelijk inzet en voerden de taken uit die ik/wij samen verdeelden. Dit ging bij Mitchell (Ik dus) helaas precies andersom. Hij dacht niet mee met het project en wist meestal niet waar we nou mee bezig waren. Hij toonde geen inzet en voerde de taken die ik hem gaf niet uit of verkeerd uit terwijl ik duidelijke uitleg geef die Justin en Ruben wel gewoon begrijpen. Ook maakte hij wel eens dubbele taken die hij niet opgekregen had en al door mij waren verdeeld.
    Dit is echt complete onzin. Ze willen een website van me, ik bouw er een. Die is niet goed, dus maak ik er nog een. Gaat hij zijn eigen stomme website gebruiken die er neit eens goed uitziet. Ik word niet betrokken bij het project en een afspraak maken is in zijn ogen gewoon bepalen wanneer iedereen ergens moet zijn en als ik dan niet kan of er gebeurd iets waardoor ik het niet weet, heb ik een slechte inzet. Als ik een slecht cijfer krijg hierdoor word ik echt heel pissig. Maar ach aan de andere kant krijg ik een vervangede opdracht die ik in mijn eentje moet doen + ik stop met deze opleiding dus ik hoef ze nooit meer te zien. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En mijn projectleider gaat gewoon verder. Dit stond in zijn reflectieverslag:
    (...)Dit is echt complete onzin. Ze willen een website van me, ik bouw er een. Die is niet goed, dus maak ik er nog een. Gaat hij zijn eigen stomme website gebruiken die er neit eens goed uitziet. Ik word niet betrokken bij het project en een afspraak maken is in zijn ogen gewoon bepalen wanneer iedereen ergens moet zijn en als ik dan niet kan of er gebeurd iets waardoor ik het niet weet, heb ik een slechte inzet. Als ik een slecht cijfer krijg hierdoor word ik echt heel pissig. Maar ach aan de andere kant krijg ik een vervangede opdracht die ik in mijn eentje moet doen + ik stop met deze opleiding dus ik hoef ze nooit meer te zien. :Y)

    Misschien is het handig om uit te typen wat jij hiervan vindt en dat ook in te leveren? Of het gewoon zeggen kan ook natuurlijk, hangt er vanaf wat jij prettiger vindt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Morituri schreef:
    (...)
    Misschien is het handig om uit te typen wat jij hiervan vindt en dat ook in te leveren? Of het gewoon zeggen kan ook natuurlijk, hangt er vanaf wat jij prettiger vindt.

    Ik ga het uittypen en inleveren natuurlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morituri schreef:
    (...)
    Misschien is het handig om uit te typen wat jij hiervan vindt en dat ook in te leveren? Of het gewoon zeggen kan ook natuurlijk, hangt er vanaf wat jij prettiger vindt.


    Inderdaad. Misschien lucht dat wel op (:


    26 - 02 - '16

    Ik leef met je mee. Meestal als ik met meerdere mensen aan een project moet werken, bestaat het grootste deel van mijn groepje uit zeer vermoeiende personen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga het uittypen en inleveren natuurlijk.

    Ik wens je succes! Zeg je hier ook nog hoe het afloopt? Daar ben ik nu wel nieuwsgierig naar geworden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.