• Ja, serieus (cat). Ik moet samen met een projectgroep voor school iets maken. In dit geval een website waarop race gegevens van een programma worden weer gegeven. Niks moeilijks, maar mijn projectgroep zelf maakt me echt waanzinnig. Bijvoorbeeld:
    Afgelopen maandag zijn ze bij elkaar gaan zitten en zijn bezig gegaan aan het project. Sturen ze mij een sms'je of ik ook kom. Ik kon niet komen, want ik was bij Nikki. Ze overleggen niet, nee ze prikken gewoon een datum, lichten niemand in/vragen niet na of ik kan en zijn dan pissig op mij omdat ik er niet was. Als ze gewoon duidelijk aan mij hadden gevraagd of ik kon of het tenminste duidelijk hadden gezegd tegen me dan had ik er ook wat mee kunnen doen.
    En dit is niet de eerste keer dat ze zo doen. Ze betrekken mij niet bij het project en daardoor lijkt het alsof ik weinig doe, terwijl ze me gewoon niks laten doen. Ik word er echt helemaal gek van!
    Nog een keer zoiets en ik wurg de projectleider (cat)

    UPDATE:

    Ik denk dat ik morgen maar een moord moet plegen. Het was weer zover hoor. Ik vroeg aan mijn projectleider of de begeleiding voor het project nog doorging en ik kreeg maar geen antwoord. Hij ontweek het telkens om antwoord te geven. Uiteindelijk belde ik hem maar en ging hij kleinerd doen tegen mij:

    Ik: Voor de 3de keer, moeten we vandaag komen?
    Hij: Je was er vorige keer toch?
    Ik: Ja en hij zei dat als er geen vragen zijn we niet hoeven te komen?
    Hij: Nou dan weet je het toch?
    Ik: Nee, want het kan zijn dat jullie nog vragen hebben
    Hij: Nou dat hebben we dus niet.


    Ik kan hier dus echt niet tegen!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Het kan erger. Voor ons EXAMEN van Nederlands moesten we een hele scène uitschrijven, die uittypen, inoefenen en voor de klas presenteren. We hadden besloten om een boek te nemen en daar een scène uit te pakken. Alles mooi en wel, blijkt dat mijn groepje (dat bestaat uit 3 mensen) het boek niet eens hebben gelezen! Dus heb ik 7 verschillende scènes gepakt, een samenvatting ervan gemaakt. Het enigste antwoord dat ik krijg: 'k vind 2 wel goed' --"
    Dus ik heel de scène uitgeschreven, voor alle geluiden gezorgd en er kan geen enkel bedankje vanaf!

    Ik kom met je mee moorden.


    Ik kan van dat soort dingen pissy worden, doen ze bij mij nu ook altijd. Als ik nu zorg dat alle camera's en ooggetuigen worden ontruimd... (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh, samenwerken. Horrible. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, ik heb een hekel aan groepsprojecten. Vooral als je zelf geen groep mag samenstellen..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Haha, ik heb een hekel aan groepsprojecten. Vooral als je zelf geen groep mag samenstellen..


    Die haat ik echt want dat word altijd een ramp


    Physics is awesome

    Ow wat hou ik van samenwerken.
    Ik heb hier twee projecten in mijn eentje kunnen doen omdat de ander er nooit was [Op school ook niet en ik kon die rot personen niet bereiken -.-].
    Mja, bijna niemand van mijn klas is er ooit.

    Mja, van mij mag je ze wurgen, kom je hier maar schuilen. Niemand die het verwacht ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ook ooit zoiets gehad. Had zin om te wurgen, mijn moeder stond erbij en die werd boos, en ik moest het maar zien in te houden. Nou, daar word je helemáál niet vrolijk van.
    Vraagt die ene waar ik boos op was de volgende dag gewoon droog 'Waarom was je zo boos gisteren?' Lol, ik heb niks gezegd, mijn moeder flipte uit.

    UPDATE:

    Ik denk dat ik morgen maar een moord moet plegen. Het was weer zover hoor. Ik vroeg aan mijn projectleider of de begeleiding voor het project nog doorging en ik kreeg maar geen antwoord. Hij ontweek het telkens om antwoord te geven. Uiteindelijk belde ik hem maar en ging hij kleinerd doen tegen mij:

    Ik: Voor de 3de keer, moeten we vandaag komen?
    Hij: Je was er vorige keer toch?
    Ik: Ja en hij zei dat als er geen vragen zijn we niet hoeven te komen?
    Hij: Nou dan weet je het toch?
    Ik: Nee, want het kan zijn dat jullie nog vragen hebben
    Hij: Nou dat hebben we dus niet.


    Ik kan hier dus echt niet tegen!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap dat je echt zwaar geïrriteerd bent, maar ik vind ook dat je een heeeeel klein beetje overdrijft met je: 'ik kan wel een moord plegen'
    Verder snap ik je volkomen hoor.
    Mischien kan je even praten met degene die je het meest mag in die groep?
    Ik hoop dat dat project snel voorbij is dan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Citroen schreef:
    Ik snap dat je echt zwaar geïrriteerd bent, maar ik vind ook dat je een heeeeel klein beetje overdrijft met je: 'ik kan wel een moord plegen'
    Verder snap ik je volkomen hoor.
    Mischien kan je even praten met degene die je het meest mag in die groep?
    Ik hoop dat dat project snel voorbij is dan

    Ik mag ze allemaal niet echt (cat) Het zijn jongens met een geestelijke leeftijd van 12 en zo gedragen ze zich ook. En ja ik overdrijf met dat ik een moord kan plegen, maar daar ben ik nu eenmaal goed in. Neemt niet weg dat ik hem graag een klap wil verkopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Ugh, samenwerken. Horrible. D:


    + veel sterkte met je werkstuk shizzle


    26 - 02 - '16

    Jeez, ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik moest ook een groepswerk maken met een meisje in de klas dat helemaal buiten de groep valt. Ze was mijn vriendin maar uiteindelijk ging ze zo hautain tegen me doen, me belachelijk maken en kleineren, dat ik haar eruit geschopt heb.
    Maar ik dwaal af, goed, ik was ziek en zij ook dus heeft de klas maar besloten dat wij twee dat groepswerk zouden doen. Ik al niet tevreden. We hadden toen een week vakantie aankomen, de eerste dagen van de week ervoor was ze er wel, donderdag en vrijdag nam ze de moeite niet te komen. Ze wist dus heel goed tegen welke datum dat groepswerk af moest zijn. Vakantie, ik heb haar een sms gestuurd om af te spreken. Daar heeft ze niet op geantwoord. Nog een keer, weer hetzelfde. Uiteindelijk heb ik dat hele werk dus alleen gedaan. Week na de vakantie, zij nog steeds afwezig. Ik heb ingediend, vraagt ze de week erna hoe we dat gaan doen voor dat groepswerk. Dan had ze nog het lef om me schaapachtig aan te zitten kijken toen ik zei dat ik alles al gedaan had, en ging ze de leerkracht wijsmaken dat ze geen smsjes gekregen had.
    Rotkind. Ik doe veel liever zulke projecten alleen, dan kan je je niet druk maken om anderen en weet je dat het goed is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DarkSavior schreef:
    UPDATE:

    Ik denk dat ik morgen maar een moord moet plegen. Het was weer zover hoor. Ik vroeg aan mijn projectleider of de begeleiding voor het project nog doorging en ik kreeg maar geen antwoord. Hij ontweek het telkens om antwoord te geven. Uiteindelijk belde ik hem maar en ging hij kleinerd doen tegen mij:(...)

    Ik kan hier dus echt niet tegen!


    Ik kan daar ook niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen of domme dingen doen in een projectgroep... Ik hoop voor je dat het snel voorbij is!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gancanagh schreef:
    Jeez, ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik moest ook een groepswerk maken met een meisje in de klas dat helemaal buiten de groep valt. Ze was mijn vriendin maar uiteindelijk ging ze zo hautain tegen me doen, me belachelijk maken en kleineren, dat ik haar eruit geschopt heb.
    Maar ik dwaal af, goed, ik was ziek en zij ook dus heeft de klas maar besloten dat wij twee dat groepswerk zouden doen. Ik al niet tevreden. We hadden toen een week vakantie aankomen, de eerste dagen van de week ervoor was ze er wel, donderdag en vrijdag nam ze de moeite niet te komen. Ze wist dus heel goed tegen welke datum dat groepswerk af moest zijn. Vakantie, ik heb haar een sms gestuurd om af te spreken. Daar heeft ze niet op geantwoord. Nog een keer, weer hetzelfde. Uiteindelijk heb ik dat hele werk dus alleen gedaan. Week na de vakantie, zij nog steeds afwezig. Ik heb ingediend, vraagt ze de week erna hoe we dat gaan doen voor dat groepswerk. Dan had ze nog het lef om me schaapachtig aan te zitten kijken toen ik zei dat ik alles al gedaan had, en ging ze de leerkracht wijsmaken dat ze geen smsjes gekregen had.Rotkind. Ik doe veel liever zulke projecten alleen, dan kan je je niet druk maken om anderen en weet je dat het goed is.


    Ik kan daar ook absoluut nie tegen, blurgh.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gancanagh schreef:
    Jeez, ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik moest ook een groepswerk maken met een meisje in de klas dat helemaal buiten de groep valt. Ze was mijn vriendin maar uiteindelijk ging ze zo hautain tegen me doen, me belachelijk maken en kleineren, dat ik haar eruit geschopt heb.
    Maar ik dwaal af, goed, ik was ziek en zij ook dus heeft de klas maar besloten dat wij twee dat groepswerk zouden doen. Ik al niet tevreden. We hadden toen een week vakantie aankomen, de eerste dagen van de week ervoor was ze er wel, donderdag en vrijdag nam ze de moeite niet te komen. Ze wist dus heel goed tegen welke datum dat groepswerk af moest zijn. Vakantie, ik heb haar een sms gestuurd om af te spreken. Daar heeft ze niet op geantwoord. Nog een keer, weer hetzelfde. Uiteindelijk heb ik dat hele werk dus alleen gedaan. Week na de vakantie, zij nog steeds afwezig. Ik heb ingediend, vraagt ze de week erna hoe we dat gaan doen voor dat groepswerk. Dan had ze nog het lef om me schaapachtig aan te zitten kijken toen ik zei dat ik alles al gedaan had, en ging ze de leerkracht wijsmaken dat ze geen smsjes gekregen had.
    Rotkind. Ik doe veel liever zulke projecten alleen, dan kan je je niet druk maken om anderen en weet je dat het goed is.

    Mee eens! Ik maak dingen toch al liever alleen en als ik dan in zo'n groepje kom word ik echt gek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zeker als hun geestelijke leeftijd 12 is en ik het haat om samen te werken (cat)

    Hé, ik ben twaalf toevallig D:

    Maar ik voel met je mee, dat ken ik wel, is echt vreselijk. Sowieso gewoon tegen de leraar zeggen, misschien doet die er iets mee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.