Wij hebben een grote aangelegde vijver in de tuin en toen ik thuiskwam was al het water weg en van de vijftig vissen heb ik er misschien 9 à 10 kunnen redden. Het waren echt van die dure soort vissen.
Het water was onder de folie geraakt en ik had dat niet gezien dus ik daarop springen om de nog levende vissen te redden maar ja met dat water eronder en het feit dat de vijver redelijk diep is, was dat absoluut niet stabiel en toen viel ik tussen de dode vissen die daar al uren in de zon lagen en toen ging ik gillen, kalmeren, eruit klimmen en de nog levende vissen in een ton doen en de buren halen om te helpen zodat ik er niet weer in zou vallen en nu is mijn vader eindelijk thuis en zijn vriend is hier (die ook veel van vijvers afweet) dus nu hoort het goed te komen.
Het was echt vreselijk, ik voelde me niet een dokter na een bomaanslag. gewonde vissen, vissen die veel te lang zonder zuurstof hadden gezeten (en die ik dus dicht bij zo'n luchtpompje heb moeten houden.) maar uiteindelijk hebben al de vissen onder mijn hoede het overleefd. (Still proud of that.)
Okay, so far my very interesting day maar dit moest ik gewoon even vertellen :'D
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.