• Ja, hoe doe je dat?

    Ik weet niet, maar op de één of andere manier kan ik niet leren. Ik weet ook dat ik beter kan op school, maar ik lees het altijd een keer over en denk dat ik het kan. Nu ja, het lukt ook wel maar met de grotere toetsen gaat dat dus nooit gaan. Maar hoe leer je? Kan iemand het me uitleggen hoe je goed kunt leren?

    ik kno het eerst en tegen woordig kan ik het ook niet. Zonder muziek kan ik het niet en met muziek ook niet. Ik weet niet wat het probleem is maar ik kan je dus ook niet helpen.

    Voor geschiedenis schrijf ik alles 2 keer een samenvatting en dan zit het er meestal wel in maar voor de rest...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ligt eraan welk vak. Het meeste vat ik samen en lees het dan nog een aantal keren door. Woordjes, afkortingen, elementen doe ik allemaal in WRTS. That's it.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij mij werkt het om veel op te schrijven
    Ik maak heel veel aantekeningen, vooral nu ik alles op alles moet zetten om over te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan ook niet echt leren, ook al is "mijn IQ wat boven gemiddeld blablabla" en leer ik dingen makkelijk als ik er goed voor ga zitten. Maar simpelweg omdat het me helemaal niks interesseert, kan ik niet goed leren. Ik weet dat dat niet slim is, maar op de een of andere manier kan ik er ook geen interesse voor maken en raak ik dan te snel m'n concentratie kwijt.

    Dus sorry, ik kan je niet helpen ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Woordjes leer ik door ze gewoon te lezen, eerst vanuit het Nederlands en dan andersom.
    Lappen tekst verdeel ik; dan leer ik eerst het eerste deel, dan het tweede en dan het derde en soms maak ik een samenvatting van de belangrijkste dingen.. Ik lees het gewoon vaak door.


    The odds are néver in our favor.

    ligt eraan
    woordjes op wrts.nl


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kan ook nooit leren, ben te snel afgeleid.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik denk ook altijd dat ik ken, maar dan ken ik het juist niet. Volgens mij moet je gewoon veel opschrijven, opzeggen en blijven herhalen. Maar dat ga ik nu nog niet doen, te lui voor. :>


    Me so good.

    Ik leer eigenlijk op de verkeerde manier, maar doe er niets aan omdat ik gewoon goede punten haal. Maar ik schrijf vaak wel dingen meerdere keren op.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik lees het meestal door, maar schrijf bij lange stukken tekst altijd de belangrijkste punten op en woordjes leer ik met WRTS :Y) En ik herhaal heel veel, dat is eigenlijk wel het belangrijkste. Hoewel ik met de meeste vakken het alleen een paar keer door hoef te lezen. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    WRTS voor de talen, tijdlijn maken voor geschiedenis, samenvatting maken voor aardrijkskunde en/of maatschappijleer. Wiskunde & Economie is gewoon oefenen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Pericles schreef:
    Ik leer eigenlijk op de verkeerde manier, maar doe er niets aan omdat ik gewoon goede punten haal. Maar ik schrijf vaak wel dingen meerdere keren op.


    26 - 02 - '16

    Samenvattingen maken voor vakken zoals geschiedenis en aardrijkskunde helpt. Dan lees je de tekst tenminste één keer goed door naar de belangrijkste punten, meestal ken ik het zelf dan wel redelijk.
    En bij vakken zoals wiskunde en economie gewoon sommetjes oefenen,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered