• hay,

    ik wil een nieuwe serie gaan maken, maar ik weet geen verhaal. dus ook geen titel. als je iets weet wil je het dan hier neer zetten of in een pb sturen?

    x<3

    Doe het over een meisje dat in een inrichting zit. Wanneer Georg daar by komt verbaast het haar om hem daar te zien. [Drug inrichting ofzo] Georg vertelt haar dat hy er is omdat hy aan de drugs zit en af moet kicken. Wanneer het meisje er eindelyk uitmag geeft ze haar nummer aan Georg dat hy haar moet bellen wanneer hy er ook eindelyk uit mag. Na een maand belt Georg eindelyk en zo spreken ze vaker af met elkaar. Totdat Georg Bill een keer meeneemt naar het meisje toe. En het meisje op slag verliefd wordt x]
    Ff snel idee (A) :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, dat is een goed idéé! Dankje... :)

    Graag gedaan
    Nog een idee:
    Wanneer een meisje uit huis wordt gezet omdat ze aan de drugs is zoekt ze een nieuw huis. Maar ze mag en kan by niemand intrekken omdat ze niemand heef en kent. Ze besluit om op straat te gaan wonen. Bill loopt iedere dag langs het meisje en geeft haar wat geld uit medelyden. Op een dag loopt hy weer langs en treft het meisje half dood aan. Hy brengt haar naar het ziekenhuis en wanneer ze weer beter is moet ze by hem intrekken. Maar wil Bill dat? En zal het meisje stoppen met de drugs?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    leuke ideetjhuusss ik heb een ide evoor een nieuwe topic:D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik doe dan het eerste idee. Maar nu weet ik geen titel...
    Wie?

    Drugs,Georgs and Rock nd Roll x'D?