Hi,
Twee jaar terug heb ik een meisje leren kennen. Ze had heel veel problemen. Althans, dat is wat ze me wijs maakte. Toen ik dat vorig jaar ontdekte heb ik haar verwijderd overal.
Op quizlet zijn er ook anderen die met haar in contact zijn geweest, bij al deze mensen heeft ze toegegeven dat ze heeft gelogen. Ook op haar profiel staat het. Behalve bij mij, terwijl ik het langst contact met haar heb gehad.
Zij volgde mij nog op twitter en stuurde me vandaag een tweet. Nou, ik ging haar weer toevoegen op msn en ze zei dat ze een nieuwe start wilde maken. Dus ik gaf haar een .. kleine kans. Ik vroeg haar wat ze allemaal gelogen had, en wat de waarheid was. Zei ze dat alles wat ze me wijs had gemaakt waar was. -___-
Ik word echt zo ontiegelijk gestoord van mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. (ze is gewoon een meisje, heeft gewoon hyves twitter en die zooi, ze liegt alleen overal over). Ik ga haar zodadelijk weer verwijderen.
Heeft iemand ook met zo'n persoon te maken gehad?
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean