• Xxx

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 9:26 ]

    Gaaf! Je hebt het ondanks het bier enzo toch naar je zin gehad, dat is het belangrijkste!
    Ik ben zelf 3x naar Marco Borsato geweest, 3x naar Tokio Hotel, Avril Lavigne, Katy Perry, Guus Meeuwis, Only Seven Left en Destine een aantal keer, Papa Roach, op Rock Werchter heb ik Rise Against, Paramore, 30 Seconds To Mars en nog een paar bands gezien en in oktober ga ik naar Halestorm. Maar de gaafste concerten waren het eerste concert dat ik bezocht van Tokio Hotel en het concert van Papa Roach. Maar het beste concert was toch Marco Borsato ;x. En ik heb ook erg hoge verwachtingen van Halestorm (krul)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 13:13 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben naar Within Temptation geweest (november 2007), was erg gaaf!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ohh wat gaaf! wel fijn dat je het toch nog naar je zin hebt gehad c; ben je nu ook half doof? :'D

    Enneh, ik ben naar Take That, Counting Crows, en Owl City geweest. Take That was echt het ALLER leukste. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kagamine schreef:
    Ohh wat gaaf! wel fijn dat je het toch nog naar je zin hebt gehad c; ben je nu ook half doof? :'D

    Enneh, ik ben naar Take That, Counting Crows, en Owl City geweest. Take That was echt het ALLER leukste. :'D

    Het valt nog mee. Nu hoor ik alles weer en ik heb (gelukkig) geen pieptonen in me oor. Maar gisteren, toen we buiten Ahoy stonden, verstond ik echt NIKS.

    Ik ben gisteren ook naar Guns N' Roses geweest en ik vond het in één woord geweldig! :9~
    Het voorprogramma vond ik in eerste instantie beter dan ik had verwacht en ik was ervan overtuigd dat ik er wel vier nummers van aan zou kunnen horen, maar ik was ze toch vrij snel beu. Toen het tien uur was geweest had ik even zoiets van 'als dit maar goed komt'.
    Zodra ze eenmaal begonnen met spelen, ben ik helemaal uit m'n dak gegeaan. Serieus, ze waren zó ontzettend goed en de show was ongelooflijk gaaf! Ik ben om kwart over twaalf uiteindelijk vertrokken met mijn vader, dus ik heb jammer genoeg niet alles kunnen horen en zien. Weet iemand hier misschien hoe laat ze zijn gestopt?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 16:04 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Leuk! ;D
    Ikzelf ben naar 4 concerten geweest ;D Al di Meola, Sia, Lissie en Within Temptation. Ik vond de laatste drie echt geweldig en ik had ze nooit willen missen, maar het concert van Sia is me het meest bijgebleven (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Had er echt heen gewild :c.
    Morgen ga ik naar m'n eerste professionele concert, BILLY TALENT <3. Heb er echt super veel zin in. Ze gaan tijdens dat concert ook de clip filmen voor hun nieuwe nummer 8D.


    i put the fun in funeral