• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 11 credits
    3e plaats: 8 credits
    4e en 5e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Interpol
    IIIIIIIVV
    2. Chen
    IIIIIIIVV
    3. Cloelia
    IIIIIIIVV
    4. Russia
    IIIIIIIVV
    5. Clint
    IIIIIIIVV


    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:20 ]

    Missouri > Russia


    Intersectional feminist

    OH JANNEKE WAARSCHUW MIJ DAN. I haven't read the SA yet, but I know it's going to be awesome :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vrees dat de beoordelingen vrij lang op zich zullen laten wachten, aangezien ik woensdag aan mijn examens begin. Tussendoor zal ik proberen een SA te lezen en beoordelen, maar ik zeg jullie alvast dat het langer dan normaal zal duren. Ik zou natuurlijk ook snel jullie SA's kunnen doorlezen en mijn commentaar kunnen geven, maar ik lever liever geen half werk.

    Clint schreef:
    OH JANNEKE WAARSCHUW MIJ DAN. I haven't read the SA yet, but I know it's going to be awesome :3


    Whaha, thanks, zal ik doen, maar ik weet nu al dat dat ontzettend lang gaat duren. Sowieso ga ik op vakantie e.d. en begint mijn schrijfwedstrijd binnenkort.


    Intersectional feminist

    Topic is like kinda dead ._.
    Succes met je examens, Neny^^ En heeft Vivian -Publisher- al ingeleverd of niet?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nee, maar ze is er mee bezig. Uiteraard heeft ze dan wel puntenaftrek, maar ze levert wel nog in. (:

    Oh, trouwens, dat was ik vergeten te zeggen: de winnaar wordt diegene die het hoogst scoort op het gemiddelde van alle opdrachten. (:

    Okay, yay^^ Dan sluiten we deze wedstrijd toch nog helemaal compleet -oké, het waren er eerst vijfentwintig- af:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wanneer krijgen we eigenlijk de uitslag?


    I am an idiot, I move.

    Ik ben ermee bezig, maar school gaat momenteel voor, ik zit namelijk midden in mijn examens.
    Ik schat iets rond maandag/dinsdag. ^^ Ik vind het echt zo erg dat ik jullie zo moet laten wachten, ik doe mijn best, echt waar.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:14 ]

    Neenie schreef:
    Ik ben ermee bezig, maar school gaat momenteel voor, ik zit namelijk midden in mijn examens.
    Ik schat iets rond maandag/dinsdag. ^^ Ik vind het echt zo erg dat ik jullie zo moet laten wachten, ik doe mijn best, echt waar.


    Geloof me, we begrijpen het best :x


    Intersectional feminist

    Op papier zijn ze af. Nog overtypen en dan het gemiddelde maken, dan zet ik ze online en doneer de credits.

    Neenie schreef:
    Op papier zijn ze af. Nog overtypen en dan het gemiddelde maken, dan zet ik ze online en doneer de credits.

    You are awesome.
    Jammer dat ik nu dit weekend weg ga, lol. Nah, ik kijk wel af en toe op m'n mobiel of zo 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik probeer ze er vanavond al op te krijgen, maar mijn broertje heeft mij een beetje chagrijnig gekregen en anders hadden ze er al opgestaan. Sorry nogmaals, ik vind het echt zo erg van mij dat ik traag werk, maar ik wil een goede afsluiter voor deze wedstrijd, en als ik van die onvolledige beoordelingen heb, word ik gek. :W
    Ik hoop ze rond 21u af te hebben, ten laatste.

    Neenie schreef:
    Ik probeer ze er vanavond al op te krijgen, maar mijn broertje heeft mij een beetje chagrijnig gekregen en anders hadden ze er al opgestaan. Sorry nogmaals, ik vind het echt zo erg van mij dat ik traag werk, maar ik wil een goede afsluiter voor deze wedstrijd, en als ik van die onvolledige beoordelingen heb, word ik gek. :W
    Ik hoop ze rond 21u af te hebben, ten laatste.

    ...dan zit ik ook al in Stroe, lol. -ik ga namelijk nu weg 8D-
    Maar ik kijk dan wel eventjes, mhihi ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:11 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.