• Ik ben aan het nadenken om een story te maken gebaseerd op dit.

    Het zou dan een soort horror-verhaal worden, met in de hoofdrol enkele tieners die besluiten om het spel te spelen. Het spel brengt dan fatale gevolgen met zich mee.

    Frodo schreef:
    (...)

    Stel je voor dat je het toch doet en in je huis rond loopt met een kaars en dan gaat 'ie (per ongeluk) uit. o.O man ik zou flippen.

    Iets teveel fantasie ;D

    En als het zoudstrooien en aansteken niet lukt dan o.o
    Ik zou echt doodgaan, alleen al van angst.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    En als het zoudstrooien en aansteken niet lukt dan o.o
    Ik zou echt doodgaan, alleen al van angst.


    Vooral omdat je dan helemaal alleen bent...
    Hallelujah, bedankt voor de nachtmerries ;D nee, ik kan hier best wel tegen maar heb een veel te groot inlevingsvermogen. Ik kan nu al voelen hoe bang ik dan zou zijn ^^

    We gaan wel heel erg off-topic :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Vooral omdat je dan helemaal alleen bent...
    Hallelujah, bedankt voor de nachtmerries ;D nee, ik kan hier best wel tegen maar heb een veel te groot inlevingsvermogen. Ik kan nu al voelen hoe bang ik dan zou zijn ^^

    We gaan wel heel erg off-topic :X

    Het gaat nog steeds over het spel D:
    ik heb zo het gevoel dat ik vannacht maar vroeg ga slapen om om 0.00 tot 3.33 niet meer op te zijn o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Het gaat nog steeds over het spel D:
    ik heb zo het gevoel dat ik vannacht maar vroeg ga slapen om om 0.00 tot 3.33 niet meer op te zijn o.o


    Omg, dit stond op Google facts:
    Als je rond 2 à 3 uur 's nachts wakker word is er 82 % kans dat er iemand naar je aan het staren was o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Omg, dit stond op Google facts:
    Als je rond 2 à 3 uur 's nachts wakker word is er 82 % kans dat er iemand naar je aan het staren was o.O


    Okay, that's creeping me out! o.O Weet je hoe eng dat is! Elke keer als ik wakker word dan rond die tijd, zal ik altijd denken dat iemand naar me staart o.O


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Frodo schreef:
    (...)

    Omg, dit stond op Google facts:
    Als je rond 2 à 3 uur 's nachts wakker word is er 82 % kans dat er iemand naar je aan het staren was o.O

    ...damn. Dagdag goede nachtrust.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jullie maken me bang van mijn eigen verhaal.

    Ik begin morgen met het schrijven van het eerste hoofdstukje. (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:37 ]

    BeautyInside schreef:
    (...)

    Okay, that's creeping me out! o.O Weet je hoe eng dat is! Elke keer als ik wakker word dan rond die tijd, zal ik altijd denken dat iemand naar me staart o.O


    Woops, sorry :$
    De eerste keer dat ik het las had ik ook zoiets van: 'laat me alseblieeeeeeft nooit meer om 2 of 3 uur wakker worden!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Coral schreef:
    Jullie maken me bang van mijn eigen verhaal.

    Ik begin morgen met het schrijven van het eerst hoofdstukje. (krul)


    (dance)
    Ik vind het echt een geweldig idee! Waar heb je dat ooit gevonden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Woops, sorry :$
    De eerste keer dat ik het las had ik ook zoiets van: 'laat me alseblieeeeeeft nooit meer om 2 of 3 uur wakker worden!'


    whaha maakt niet uit xD. Ja.... ik was laast nog zo rond die tijd wakker geworden. Nu moet ik er de hele tijd aan denken dat er misschien iemand stond de staren xD.


    Coral schreef:
    Jullie maken me bang van mijn eigen verhaal.

    Ik begin morgen met het schrijven van het eerste hoofdstukje. (krul)


    Whaha, can't wait!<3 Hoe ben je ooit op dit idee gekomen? xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Frodo schreef:
    (...)

    (dance)
    Ik vind het echt een geweldig idee! Waar heb je dat ooit gevonden?


    Dankje! Ik zat op een forum rond te kijken, toen ik een topic tegenkwam: "Maak anderen bang!"
    En daar stonden die regels dus bij. Het leek me meteen een leuk idee om er een verhaal over te scrhijven.

    Coral schreef:
    (...)

    Dankje! Ik zat op een forum rond te kijken, toen ik een topic tegenkwam: "Maak anderen bang!"
    En daar stonden die regels dus bij. Het leek me meteen een leuk idee om er een verhaal over te scrhijven.


    Is het ook ^^ ik heb het al aan enkele vriendinnen aangeraden (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    BeautyInside schreef:
    (...)




    Of je had geluk en zat in de andere 18 %? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of je had geluk en zat in de andere 18 %? (:


    I hope so! xD En nu maar hopen dat ik niet weer wakker word rond die tijd... xD Of tenminste hopen dat niemand naar me staart als ik wel rond die tijd wakker word xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Frodo schreef:
    (...)

    Is het ook ^^ ik heb het al aan enkele vriendinnen aangeraden (:


    Dankje! (Y)