• Ja, het was vanochtend van dat kutmiezerweer en het leek er niet op dat het nu alweer opgehouden zou zijn. Dus ik denk, ik ga met de bus, véél handiger. ^^
    Nou, not. Aangezien het nu ook nog steeds plenst, vond ik het een slim idee om iets later te vertrekken van schhol, net. Ik sta daar, zie ik die bus langsrijen, terwijl ik er bijna was. (Ik moest nog iets van 300 à 500 meter.)
    Fijn, moet ik dus weer een halfuur wachten totdat de volgende bus komt... >.<

    Wie gaat er samen met mij het OV haten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik Zaterdag
    Ik ging met twee vriendinnen met de bos naar een dorpje, want daar was een braderie
    En toen we terug wouden zagen we de bus en die chauffer zei, over een halfuur ga ik weer naar Goes(waar wij heen moesten)
    Dus wij wachten daar een halfuur, zien die bus aankomen, rennen en hij reed ons voorbij
    En dan moesten we twee uur wachten op de volgende, daar hadden wij geen zin in
    En toen zijn we gaan lopen, totaal verdwaald, kwamen we die buschauffeur nog tegen, zei hij dat hij ons niet had gezien
    Uiteindelijk is mijn vader ons gaan zoeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, toen ik naar Sevda, Kimberlee en Amber ging. Ik ging mooi kijken hoe laat mijn bus ging die dag ervoor, sta ik daar bij de bushalte.. Reed die bus gewoon niet. Ik moest om 1 uur in Tilburg zijn en het was al 12 uur, en die bus die ik wilde nemen was de snelste bus (die doet er maar een half uur over, de andere 45min of 55min), en die andere bussen naar den bosch (ik moest naar den bosch met de bus, dan met de trein naar Tilburg) gingen pas over 20min. Omdat ik dacht dat ik te laat zou komen, was ik via Eindhoven gegaan, dat is alleen veel duurder. Toen kwam ik in Tilburg, kwam Sevda pas na 10min en de rest na een half uur .__.