• Ik wil dus van de zomer gaan werken op een camping. Hebben jullie misschien nog sites van campings waar je kan werken vanaf 16 jaar? Het liefst ergens in nederland maar in belgië mag ook.
    Alvast bedankt (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Ik denk dat je hier wel iets kan vinden (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Ik denk dat je hier wel iets kan vinden (:

    Bij die moet ik helaas 18 zijn, maar toch bedankt (:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 15:16 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Niet bepaald een camping, maar misschien is Center Parcs iets voor je?

    Fierte schreef:
    Niet bepaald een camping, maar misschien is Center Parcs iets voor je?

    Zulke parken lijken me ook leuk. Helaas hebben ze op het moment niets voor mij. Het enige voor mijn leeftijd is iets waar je maar 3 dagen kan werken en ik woon niet echt in de buurt van center parcs dus dan is het onhandig. Als ik er kon blijven slapen was het wel leuk geweest. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Misschien moet je gewoon een camping op bellen waar je gewoon achter de bar of iets kan staan. Moet je denk ik al wel snel mee zijn..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Misschien moet je gewoon een camping op bellen waar je gewoon achter de bar of iets kan staan. Moet je denk ik al wel snel mee zijn..

    Ja ik heb al bij 1 gecoliciteerd, maar ik doe er een paar zodat de kans op werk groter is (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Ja ik heb al bij 1 gecoliciteerd, maar ik doe er een paar zodat de kans op werk groter is (:

    Oke leuk, (: Kan je niet gewoon het best bij een camping bij je in de buurt gaan? Of heb je dat al geprobeert?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Oke leuk, (: Kan je niet gewoon het best bij een camping bij je in de buurt gaan? Of heb je dat al geprobeert?

    Wij hebben hier in de buurt eigenlijk alleen maar van die boerencampings dus van iemand die daar woont met een grasveld waar mensen kunnen staan, dus niet echt een plek om te werken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Wij hebben hier in de buurt eigenlijk alleen maar van die boerencampings dus van iemand die daar woont met een grasveld waar mensen kunnen staan, dus niet echt een plek om te werken.

    ah nee dat is idd niet zo leuk. Anders weet ik het ook niet, het beste is in mijn ogen om toch rond te bellen, of iets andres te zoeken dan een camping.. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    ah nee dat is idd niet zo leuk. Anders weet ik het ook niet, het beste is in mijn ogen om toch rond te bellen, of iets andres te zoeken dan een camping.. ;p

    Nou ik ga dan maar eens rondkijken nog haha
    Dankje (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)
    Nou ik ga dan maar eens rondkijken nog haha
    Dankje (:

    Succes!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean