• Ik heb zojuist het derde boek gelezen, en zoals altijd met dit soort boeken, moet ik janken. Altijd wanneer ik me te veel inleef dan moet ik huilen om bepaalde situaties, zelfs als het niet eens zo dramatisch is.
    In ieder geval kan ik niet wachten tot ik de volgende drie boeken heb zodat ik verder kan lezen!

    Nu vroeg ik me dus af wie deze boeken ook leest en wat jullie er van vinden (:


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Deel 3 vind ik echt verschrikkelijk, niet van: slecht geschreven, maar om wat er gaat gebeuren, haha!


    Haha, ja. Ik heb hem nu ook uitgelezen en ik moest (serieus!) ook huilen:(;)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Ten schreef:
    Als jullie dat al erg vonden, het word nog erger...


    Oh, alstjeblieft. Kon het überhaupt nog erger!?


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    PurpleMoon schreef:
    (...)

    Oh, alstjeblieft. Kon het überhaupt nog erger!?


    Wacht maar tot boek 5 en 6. Wacht maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Als jullie dat al erg vonden, het word nog erger...

    Dat verwachtte ik al. (:
    Hha ik vind dingen gewoon snel erg. (:


    Tears are words the heart can't say.

    ik heb de eerste deel gelezen
    en de tweede gereserveerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ten schreef:
    (...)

    Wacht maar tot boek 5 en 6. Wacht maar.

    Daar heb ik inderdaad verhalen over gehoord ja, dat het nog erger wordt.
    Maar als dat niet zo zou zijn lijkt het me best saai, dus ik wacht er met smart op, haha! Zolang het maar een happy ending heeft <3


    Believe in yourself.

    Ik ben helemaal weg van die boeken! Ik moet nodig boek 5 eens gaan lezen.
    Mah, Dimitri en Adrian vind ik echt schatjes. Ze zijn een beetje apart, maar wel schatjes. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.