• Ik heb zojuist het derde boek gelezen, en zoals altijd met dit soort boeken, moet ik janken. Altijd wanneer ik me te veel inleef dan moet ik huilen om bepaalde situaties, zelfs als het niet eens zo dramatisch is.
    In ieder geval kan ik niet wachten tot ik de volgende drie boeken heb zodat ik verder kan lezen!

    Nu vroeg ik me dus af wie deze boeken ook leest en wat jullie er van vinden (:


    Believe in yourself.

    Ik heb de eerste 3 delen gekocht bij het Kruidvat toen ze in de aanbieding waren, maar ik heb ze nog niet gelezen. Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar ik ben erg benieuwd!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had de eerste 3 delen bij de kruitvat gekocht en allen nog maar het eerste deel gelezen. in de zomervakantie begin ik waarschijnlijk aan deel 2, want ik heb nog 7 ongelezen boeken in mijn kast staan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn zus had ze ook gekocht bij de kruidvat, haha! En ik mocht ze lenen. Waarschijnlijk vind ze de boeken niet leuk, maarja. En ze zijn het echt waard om te lezen! Al moet ik wel zeggen dat ik in het begin er niet zoveel van begreep omdat ze niet uitlegde wat Dhampier, Moroi en Strigoi zijn, maar dat bleek dus op de achterkant te staan, haha!


    Believe in yourself.

    ik ben net begonnen in deel 3 en ik vind ze echt heel goed.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    ik ben net begonnen in deel 3 en ik vind ze echt heel goed.

    Deel 3 vind ik echt verschrikkelijk, niet van: slecht geschreven, maar om wat er gaat gebeuren, haha!


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Deel 3 vind ik echt verschrikkelijk, niet van: slecht geschreven, maar om wat er gaat gebeuren, haha!

    dankje voor de voorbereiding (Y)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    (...)
    dankje voor de voorbereiding (Y)

    Hahaha ;D

    Ik heb lekker de e-books gedownload, dus ik ga alvast verder lezen, muhaha!


    Believe in yourself.

    Ik wil ze ook graag lezen, maar dan in het Engels. Ik vind de Nederlandse titel nogal stom. :')

    Neenie schreef:
    Ik wil ze ook graag lezen, maar dan in het Engels. Ik vind de Nederlandse titel nogal stom. :')


    Amen to this.

    Ik heb zo ook in het Engels gelezen. They're good.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Neenie schreef:
    Ik wil ze ook graag lezen, maar dan in het Engels. Ik vind de Nederlandse titel nogal stom. :')

    Ik ben nu het 4e boek in het engels aan het lezen, en dat is inderdaad een stuk leuker. Al heb ik niks tegen de Nederlandse Titel.. vooral omdat het ook niet echt Nederlands is. xd


    Believe in yourself.

    Ik heb net deel 3 uit ook en ik moest ook huilen. Ik vond het echt zo erg op het eind...

    => mijn zus had btw ook de 3 delen in de Kruidvat gekocht en ondertussen zijn ze dus bij mij beland. Ik ga na mijn examens de volgende 3 delen gaan halen, want anders komt er van leren vast niet veel meer in huis (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:09 ]


    Tears are words the heart can't say.

    ShadowKiss schreef:
    Ik heb net deel 3 uit ook en ik moest ook huilen. Ik vond het echt zo erg op het eind...

    => mijn zus had btw ook de 3 delen in de Kruidvat gekocht en ondertussen zijn ze dus bij mij beland. Ik ga na mijn examens de volgende 3 delen gaan halen, want anders komt er van leren vast niet veel meer in huis (:

    Jaa, echt he! Kan nog steeds niet geloven wat er is gebeurd..


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Jaa, echt he! Kan nog steeds niet geloven wat er is gebeurd..

    Jha ik ook niet. Het was echt zo onverwacht.


    Tears are words the heart can't say.

    Mensen, jullie maken me nieuwsgierig :'D. Ik moet deel 2 nog lezen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als jullie dat al erg vonden, het word nog erger...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.