• Ik rijg binnenkort 300 euro van de erfenis van mijn oma...
    Met dat geld wil ik naar het concert van 1D gaan in 2013
    en een nieuwe smartphone kopen... Die kan dan max. 200 euro kosten...

    Weet er iemand een coole smartphone onder de 200 euro ??

    Thanx-XXX-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oke, opzich had ik niet hoeven weten dat het van een erfenis komt, sterft de wereld uit ofzo, iedereen gaat dood ;o
    Um, verder, geen idee, zoek op internet naar goeie die je leuk vind?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nog meer topics o.o?

    Samsung galaxy Y :'P


    Shoganai i ne~

    Topic bui?

    Ik zeg: Kijk op Bol.com :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou dat denk ik sowieso niet meteen opmaken maar wat langer sparen voor een duurdere smartphone.
    Als je er persee nu eentje wilt zou ik gewoon even naar de Mediamarkt ofzo gaan.
    +Wat maak jij absurd veel topics :U


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Topic addict?

    Hmm, ik zou het sowieso niet uitgeven aan een Smartphone, ik wil kunnen sms'en, bellen en fotograveren en muziek luisteren. Dus, ik kan je niet helpen want ik heb er geen, lol. [:
    Maar het concert kost veel geld plus nog vervoer, overnachting et cetera. Daar heb je de gehele 300 euro al snel nodig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nokia N9 of N900.

    Akarin schreef:
    Nokia N9 of N900.


    Nokia N9 : 500 euro :ss

    Ik heb een Samsung Galaxy Gio, en waar heb ik 'm gekocht heb was 'ie maar 140 euro.(:


    The universal language of art.

    HORellAN schreef:
    (...)

    Nokia N9 : 500 euro :ss


    Geen idee hoe ik op de N9 ben gekomen terwijl ik de Lumia 800 bedoelde, maar de N9 16GB staat voor €375 in de pricewatch van Tweakers.

    N9: http://tweakers.net/pricewatch/287083/nokia-n9-%2816gb%29-zwart.html
    Lumia 800: http://tweakers.net/pricewatch/294150/nokia-lumia-800-blauw.html

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:03 ]

    Samsung heeft idd leuke toestelletjes (: en ook niet zo door. Ik heb de Galaxy ace, was voor 180. is nu weer goedkoper ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Samsung Galaxy plus.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind