• Ik kwam net toevallig dit topic weer tegen, waarin ik jullie precies dezelfde vraag iets minder dan een jaar geleden ook al stelde.

    Nu ben ik dus nieuwsgierig naar of jullie meningen zijn veranderd. (:
    Natuurlijk heb je niet alle verhalen gelezen, maar wie is naar jouw mening de beste schrijver of schrijfster op Quizlet?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pericles schreef:
    Ik weet geen beste schrijver, want er zijn een heleboel goede schrijvers.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marling. Ik lees ook enkel nog haar creaties.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meerdere, maar ik vind Djinniyeh en CosmicPurple heel goed schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb niet echt een favoriet... Eigenlijk lees ik van alles, als het maar goed geschreven is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Seasons

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:30 ]


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Da's echt zo moeilijk. De meeste zijn goed. Iedereen is wel op z`n eigen manier goed.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zoveel :3


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind StereoHeartx een geweldige schrijfster! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Marble vind ik qua korte verhalen echt heel erg sterk. Maar voor de rest lees ik nog nauwelijks. Yoda vind ik trouwens ook echt héel erg goed qua SA's.

    En er was een keer een verhaal dat me nog steeds bijgebleven is. Het was een fanfiction van All Time Low (waarvan ik pas op het eind doorhad dat het een fanfiction was). Het was over een meisje dat dood gegaan was en dat toen een bandlid van All Time Low tegen kwam waarvan hij alleen haar kon zien. Als iemand trouwens de naam van dat verhaal weet, mag die dat prima zeggen :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:53 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind JeffSterling en NickDuval erug goede schrijvers! :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Iedereen wiens naam in het engels vierkant betekend. xD

    Naar mijn mening: Turmoil en Square


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Neelie schreef:
    Da's echt zo moeilijk. De meeste zijn goed. Iedereen is wel op z`n eigen manier goed.

    Rembrandt schreef:
    Beastly,Loveless,Seasons,Dumbledore en Square.

    JeansFlower schreef:
    Seasons

    Awh, da's echt heel lief van jullie!
    Maar eerlijk gezegd vind ik niet dat je dat kunt zeggen.
    Natuurlijk heeft iedereen zo hier favoriete schrijvers zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat ze beter zijn dan anderen, laat staat "de beste".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Quiescent schreef:
    Marble vind ik qua korte verhalen echt heel erg sterk. Maar voor de rest lees ik nog nauwelijks. Yoda vind ik trouwens ook echt héel erg goed qua SA's.

    En er was een keer een verhaal dat me nog steeds bijgebleven is. Het was een fanfiction van All Time Low (waarvan ik pas op het eind doorhad dat het een fanfiction was). Het was over een meisje dat dood gegaan was en dat toen een bandlid van All Time Low tegen kwam waarvan hij alleen haar kon zien. Als iemand trouwens de naam van dat verhaal weet, mag die dat prima zeggen :')

    Ghosts we cary home/Zielen die we met ons meedragen van Jardine