• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.

Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

De Villa

Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer

Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc

In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!

I'm finally back, Finally after a Year break

Robin Daniel Hastings
    'Ah nou als Spaanse vind je vast niet erg om te zwemmen.' zeg ik terwijl ik mijn ene hand onder haar benen leg en de anderen achter op haar rug zodat ik haar in mijn armen de trap af kan dragen. Ze begint hevig in mijn armen te spartelen als ik haar boven het zwembad houd en er dan met haar in spring.

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

Jerrilyn Milexi Rodriguez

Als hij me ineens optilt begin ik meteen te klagen, 'Als je het maar durft Robin,' zeg ik maar voordat ik het weet belanden we al samen in het water. Als ik weer boven water kom haal ik diep adem waarna ik hem kopjeonder duw.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Robin Daniel Hastings
    Als ik naar boven wil komen word ik meteen weer ondergeduwd. Met mijn handen trek ik aan Jerrilyn's benen zodat zij ook onder water is. Met mijn handen pak ik haar gezicht vast waarna ik mijn gezicht hee dicht bij het hare laat komen en vlak voor haar gezicht belletjes ga uitblazen. Ze kijkt me raar een haar greep verslapt waardoor ik mezelf naar boven duw.

Gelukkig had ik nog diep ademgehaald. Bedenk ik me dan als ik onderwater wordt getrokken. Als ik weer bovenwater kom lach ik even, 'Nou, je weet wel hoe je een meisje kan vermaken,' zeg ik nonchalant en zwem aan de kant waarna ik erop ga zitten en hem met een grijnsje aankijk.

Robin Daniel Hastings
    Toen ze eenmaal aan de overkant was gaan zitten zwom ik ook naar haar toe. 'Nou, je weet wel hoe je een meisje kan vermaken.' Ik grinnik. 'Ow ja meisjes willen natuurlijk alleen maar zonnen als ze hun bikini aanhebben, stom!' en ik maak een golvende beweging met mijn hand zodat het water haar kant op kwam. 'Maar..' begin ik terwijl ik haar kant op zwem. 'Nu ben je toch al nat' en ik steek mijn hand voor haar uit.

'Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is,' zeg ik en steek mijn tong uit waarna ik toch nog het water in duik. Speels laat ik mijn armen in zijn nek rusten, 'Nou jij mag het zeggen prince charming,'

Robin Daniel Hastings
    'Prince charming? I like that, die houden we!' Haar armen rusten in mijn nek en ik laat mezelf op mijn rug drijven zodat ze half op me hangt. ''mmm, ik zou erg veel willen doen.' begin ik terwijl een hand door haar natte haren haal. 'Alleen ik ben erg verlegen.' zeg ik op fluistertoon.

[Sorry, ik reager morgen ochtend ik ga slapen xx ]

Evelyn Farah Winter
    Hij trekt me tegen zich aan drukt zijn lippen op de mijne. Terwijl hijzachtjes in mijn onderlip bijt glijden zijn handen naar mijn billen. Ik strijk met mijn tong even langs zijn lippen en sla. Mijn armen rond zijn nek. 0na even gezoend te hebben laat ik hem weer los. 'Laten we maar naar de villa gaan ja'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Joshua Christopher Maxwell
    "Laten we maar naar de villa gaan ja" zegt Evelyn na even gezoent te hebben en ik grijns even "strak plan" is mijn antwoord. Ik pak haar hand en begin richting de villa te lopen. "Je zoent best goed weetje, best heel goed" zeg ik en ik kijk haar even aan vanuit mijn ooghoeken

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

'Hmm, nou prince Charming, ik ben wat minder verlegen. Vertel maar wat jij wil gaan doen ?' Zeg ik met een grijnsje terwijl ik over hem heen hang. Ik maak wat cirkeltjes op zijn buik en laat dan mijn kind op zijn borsdt rustten. 'Vertel maar,'

Robin Daniel Hastings
    Ik tik met mijn vinger op haar onderlip "Hoe zouden die smaken?' vraag ik met een zo'n onschuldig mogelijk gezicht. Ik trek haar dichter naar me toe waardoor ik zelf half moet gaan staan en breng mijn gezicht opnieuw heel dicht bij het hare. Als ik haar lippen bijna kan voelen trek ik mezelf een beetje terug en wacht met een grijs op haar reactie en eventueel move.

'Daar komen we maar op één manier achter eh,' zeg ik dan met een speels grijnsje waarna ik mijn gezicht weer iets dichterbij ben maar precies een millimeter van elkaar verwijderd stop ik weer.

Robin Daniel Hastings
    'mm misschien wil ik het dan wel niet meer weten, dan weet ik het namelijk en valt er niks meer te raden.' Ik stap naar achter zodat ik haar gehele gezicht kan bekijken en in haar ogen is iets wat verwarring te zien.

Evelyn Farah Winter
    'strak plan,' grijnst Josh.
    Hij pakt mijn hand vast en we lopen richting de villa.
    'Je zoent best goed weet je, best heel goed,' zegt hij.
    Ik lach even. 'Dank je,' grinnik ik. 'Jij kan er zelf ook wel wat van,' voeg ik er speels aan toe waarna ik naar hem knipoog. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vraag ik dan.

To the stars who listen — and the dreams that are answered