• Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik echt gek begin te worden, en niet als grap bedoelt, maar serieus. Ik moet huilen om de meest normale en belachelijke dingen, zoals dat ik is een keer niet mee kan buitenspelen met mijn vrienden of omdat een vriendin heel droog antwoordt op Facebook.
    Ik ben een erg stil type, maar als iemand een andere mening heeft dan mij, kan ik er totaal niet tegen. Ik denk dat dit alleen bij mij voorkomt, of niet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Puberty! Been there, done that. Niks om je zorgen over te maken, het zijn gewoon je hormonen die door je lijf gieren. Just keep breathing, en soms een lekker potje huilen goed hoor. Niet opkroppen, gewoon lekker huilen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet ook huilen bij alles, ugh :W

    Vandersteen schreef:
    Puberty! Been there, done that. Niks om je zorgen over te maken, het zijn gewoon je hormonen die door je lijf gieren. Just keep breathing, en soms een lekker potje huilen goed hoor. Niet opkroppen, gewoon lekker huilen!

    En vooral: niet laten tonen dat je huilt, of zeggen waarom je huilt.
    Serieus. Dan krijg je je ouders boos. (mijne toch) en dan is het: en als je daarvan al moet huilen, dan ga je nog veel mogen blèten, jadejadejaaa, blablablaa.

    Ik denk wel dat dat gaat overgaan, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please