• Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik echt gek begin te worden, en niet als grap bedoelt, maar serieus. Ik moet huilen om de meest normale en belachelijke dingen, zoals dat ik is een keer niet mee kan buitenspelen met mijn vrienden of omdat een vriendin heel droog antwoordt op Facebook.
    Ik ben een erg stil type, maar als iemand een andere mening heeft dan mij, kan ik er totaal niet tegen. Ik denk dat dit alleen bij mij voorkomt, of niet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Begin van de puberteit?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Begin van de puberteit?


    Kan, maar het is al een tijdje zo. Al anderhalf jaar.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    In groep 8 huilde ik omdat ik, omdat ik de tafel van negen op moest zeggen en ik het niet zo goed kende :'D.
    Maar misschien is het gewoon een fase die je doormaakt?


    The odds are néver in our favor.

    Is er iemand die dit misschien ook heeft (gehad)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I dunno, iets met de piberteit waarschijnlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarschijnlijk heeft dat wel te maken met de puberteit inderdaad. Ik heb het zelf ook wel gehad. Het is gewoon iets waar je doorheen moet, je doet er niet zoveel aan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wat hierboven wordt gezegd.
    Veel beterschap ermee. Hopelijk wordt het minder erg.


    Food.

    Waarschijnlijk het begin van de pubertijd.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Symphonia schreef:
    I dunno, iets met de puberteit waarschijnlijk.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:04 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik geloof ook dat het met de puberteit te maken heeft, heb er zelf ook last van. Ik heb soms echt zo'n dramatische buien, dat ik plots keihard begin te huilen enzo. Echt kei irritant, ik ben nog nooit zo gevoelig gewist.. xd


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik heb dat vaak nog, maar ik huil redelijk snel. Geen idee hoe dat kom, ik kan zelf huilen en lachen op hetzelfde moment. Het heeft misschien wel met de puberteit te maken. Misschien ga je binnenkort je regels hebben en ze je hormonen al goed in gang aan het schieten. Wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ongesteldheid? Als ik ongesteld ben, ben ik emotioneel ook niet helemaal honderd. Echt klote is dat, maar helaas wel waar. Zelfs de kleinste dingen kunnen dan een redelijke impact hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Begin van puberteit, sowieso. Elk gaat door deze fase heen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pubertijd inderdaad.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb dat ook,een soort van. Eén verkeerde woord en ik jank al. Het gaat automatisch en ik heb dat niet in de hand. Heel vervelend,eigenlijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.