• Oké, ik ben heel blij dat er dus een RPG sub-forum is, maar volgens mij wordt hij niet erg in de gaten gehouden. Elke keer weer zie ik dezelfde soort RPG's voorbij komen, met name The Hunger Games is er populair, volgens mij zijn daar wel 10 RPG's van.. Nouja, dit is behoorlijk onoverzichtelijk en ik denk dat er beter één Hunger Games RPG kan komen, of beter, dat er een regel voor komt: Niet twee dezelfde RPG's.
    Dus niet twee over the hunger games, twee over harry potter etc. etc. Zo wordt het eentonig en sterven die RPG's toch snel uit D:

    Dus, wie lijkt dit ook wel een goed plan?

    Of een andere optie kan zijn dat mensen mar maximaal 2 of 3 lopende RPG's mogen hebben.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, in mijn RPG's worden er meestal 'hoofdstuk'-posts geschreven. Of nouja, langer dan sommige hoofdstukken op Q :']

    Van die 200 woorden of meer stukken? Ja, dat doe ik wel gewoon op RPG-sites, maar op Q lukt dat op de één of andere manier niet lol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Endure schreef:
    (...)

    Nee, want je hebt van die -sorry dat ik het zeg- 'amateur'-RPG'ers die echt met zijn 2en hele topics vol kunnen blijven spammen tot vervelends toe over de meest zinlose dingen en door elke keer één zinnetje te posten.


    Ik vind alle RPG's hier amateur RPG's <_<

    En nou en? Als zij dat nou leuk vinden? Bovendien, wat heeft dat te maken met het feit dat er 6 verschillende RPG topics zijn over hetzelfde onderwerp?

    In ieder geval, de uitvoering blijft een probleem. Hoe wil je het regelen? Ik vind het een goed idee maar het is gewoon niet uitvoerbaar


    quidquid excusatio prandium pro

    Zoals Alwin al zegt, ik denk niet dat dat gaat werken. Er zijn binnen een onderwerp nog talloze mogelijkheden, het zou gemeen zijn dat te verbieden omdat er toevallig al een bezig is. En er hoeven ook niet overal regels voor te komen, laat mensen toch gewoon hun gang gaan wat die RPG's betreft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het een beter idee als mensen maar maximaal 3 lopende RPG's mogen hebben. :'D


    Your make-up is terrible

    voor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Ik vind het een beter idee als mensen maar maximaal 3 lopende RPG's mogen hebben. :'D


    Oooh, ook een goede, zet ik er bij.
    Op die manier denken ze misschien na voordat ze er één openen! ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tigger schreef:
    Lijkt me een slecht idee. Ik haat de zooi die jullie hier RPG's noemen, maar er zijn een heleboel verschillende situaties. Een HP RPG kan bijvoorbeeld afspelen tijdens de oorlog met voldemort, of in de tijd van harry potter, of in de oorlog tegen grindelwald, of de tijd na harry potter. En The hungergames spelen zich toch ook in 3 verschillende tijdperken af (dacht dat ik zoiets had opgevangen)

    Punt is, je kunt moeilijk alle HP RPGs bij elkaar proppen, enzovoorts enzovoorts. Dus zou alles individueel bekeken moeten worden, om te zien of de verhaallijn en tijdsetting anders is dan het algemene RPG topic voor dat onderwerp. Wie gaat dat doen? Wie beslist dat? Bovendien zou het algemene RPG topic voor dat onderwerp in de gaten moeten gehouden worden en nieuwe gemaakt worden, en dan is er helemaal niemand meer die ook maar iets van sturing doet.


    Inderdaad, geen RPG is dezelfde en niemand nieuw gaat ook deelnemen als een RPG al aan zijn 3e topic zit, aangezien dat veel te veel werk is om bij te lezen. Dan kan je beter mee doen aan een nieuwe waar je dan alles meteen kan van meevolgen.

    Assassin schreef:
    Ik vind het een beter idee als mensen maar maximaal 3 lopende RPG's mogen hebben. :'D


    Dit is wel een goed idee! (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:46 ]


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)

    Dit is wel een goed idee! (:


    Maak er dan maar 2 per persoon van, denk ik.
    En waarom denkt iedereen altijd dat je bij moet lezen? :P Ik zeg altijd, als jouw personage nieuw is en dus nog niks weet van wat er gebeurd is, dan hoef jij dat toch ook niet te weten? Daarbij komt ook nog dat iemand wel een kleine samenvatting kan geven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Maak er dan maar 2 per persoon van, denk ik.
    En waarom denkt iedereen altijd dat je bij moet lezen? :P Ik zeg altijd, als jouw personage nieuw is en dus nog niks weet van wat er gebeurd is, dan hoef jij dat toch ook niet te weten? Daarbij komt ook nog dat iemand wel een kleine samenvatting kan geven.


    Precies.
    Maar ik vind 2 dan weer te weinig want er zijn wel veel RPGers die er géén aanmaken en dan krijg je er straks weer té weinig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies.
    Maar ik vind 2 dan weer te weinig want er zijn wel veel RPGers die er géén aanmaken en dan krijg je er straks weer té weinig.


    Hmm, dan doen we 3 en als het nog te erg is 2? :P Of andersom?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jullie bedoelen dan toch dat je er maar 3 mag aanmaken? Of dat je er maar aan 3 mag deelnemen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, dan doen we 3 en als het nog te erg is 2? :P Of andersom?


    Yes, dat eerste. Lijkt me een héél goed idee.


    Your make-up is terrible

    xFreedom schreef:
    Jullie bedoelen dan toch dat je er maar 3 mag aanmaken? Of dat je er maar aan 3 mag deelnemen?


    Mag aanmaken ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naar mijn mening is er één iemand bij de RPG topics die mij écht heel erg opvalt. Ze maakt RPG na RPG, waardoor ze stopt met de vorige. Iedere keer is er wel een nieuwe RPG van haar. Ook schrijft ze vaak maar minder dan vier regels, wat echt irriterend is ;$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    Naar mijn mening is er één iemand bij de RPG topics die mij écht heel erg opvalt. Ze maakt RPG na RPG, waardoor ze stopt met de vorige. Iedere keer is er wel een nieuwe RPG van haar. Ook schrijft ze vaak maar minder dan vier regels, wat echt irriterend is ;$.


    Haha, ik weet echt precies wie je bedoelt. En je hebt ook 1 iemand die zich voor echt alle rpg's wel inschrijft en vervolgens nooit iets post of na 2/3 topics al stopt. Echt zwaar irritant is dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered