• welke actrice vinden jullie beter qua persoonlijke voorkeut..

    Kristen Steward of Emma Watson?

    Als ik moet kiezen tussen degene die geen emoties op haar gezicht krijgt en degene die al haar emoties met haar wenkbrauwen speelt.. (cat) Emma :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ook al heb ik Harry Potter nog nooit gezien en heb ik Emma geloof ik überhaupt nog nooit zien acteren, denk ik idd. dat zij beter is ja.
    Kristen is in een film namelijk gewoon hetzelfde als dat ze in het echt is.
    Die trekjes enzo, het is allemaal hetzelfde.


    Tell me about it, stud.

    Ik wil niet zeggen dat Kristen Stewart slecht is, omdat ze nou slecht in Twilight speelt betekent niet dat ze een slechte actrice is. Ik heb haar in andere films zien spelen en daarin was ze wél goed.

    Ik kan niet oordelen of Emma Watson beter is omdat ik haar alleen nog maar in Harry Potter heb zien spelen. Dus geen oordeel.


    Kom ga je mee verdwalen?

    JENIFFER LAWRENCE U BITCHES.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Emma Watson, without a doubt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    JUKEB0X schreef:
    Emma Watson, duh. Ze is mooi, slim en inspirerend. En ze speelt in Harry Potter! Ik wou dat ik haar was...




    Me2


    Reality's overrated.

    Emma kan beter acteren, is knapper (mijn mening) en is ook heel erg slim.
    Ik vind Kristen Stewart niet knap en ze kan naar mijn mening niet zo goed acteren.
    Maar goed, ik geef eerlijk toe dat ik geen Twilight fan ben, maar wel een Harry Potter fan en dat mijn voorkeur sowieso al voor Emma was daarom.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Leela schreef:
    Emma Watson, without a doubt.


    26 - 02 - '16

    Emma sowieso. Zij heeft zoveel meer uitdrukking en uitstraling. En ik vind haar ook nog eens knapper.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.