• Alle rollen zijn bezet!!!
    Nu ga ik hem online zette!!

    O grapje,, je hebt al een plaatje,, Maar emnsjes nog 1 roll,, sgiet is op!! Ze moet beginnen!!!


    Dunno ><

    Ik snap het neit -.-'
    Is het dan echt zo'n slecht idee?

    Neeee!!! Mensjes zijn gewoon Dom dat ze de rol niet nemen!!
    Mag ik de laatste anders nog verzinnen?! [A]


    Dunno ><

    Neeee!!! Mensjes zijn gewoon Dom dat ze de rol niet nemen!!
    Mag ik de laatste anders nog verzinnen?! [A]


    Als je dat wilt doen voor mij ^^

    Ja!! Ga meteen wat bedenken ;)


    Dunno ><

    Rol;
    Dochter 2 van G = 4 jaar
    Naam;
    Kitteny
    Leeftijd;
    4 jaar
    Foto;
    http://chachin.deviantart.com/art/Little-Girl-57209105
    Klein tekstje (zoveel mogelijk info over jezelf!);
    Hoii! Ik ben Kitteny en ben 4 jaartjes Jong,, Jong ja,, want ik wil niet zo oud zijn als papa! Hij is oud! en ike niet :D Papa noemt mij Altijd KitKat,, Omdat, hij dat leuk vind, en ik van KitKat hou!!! Als ik lief ben, mag ik dat altijd, van mijn Papa. Ik heb ook nog 2 andere zusjes, en ik ben de midelste! Want eentje is jonger een eentje is ouder. Want ik ben pas 4. Ike praat heel veel volgens papa, en kan nooit is me mond dighouden,, maar hij liegt! ike kan heel goed niets zeggen,, Denk ik. Nouw ik heb het nog nooit gebrobeert, want dat vind ik niet leuk! Ik heb altijd veel te zeggen! ik ben ook altijd vrolijk volgens Papa,, en Huil maar heel weinig, darom zegt papa dat ik altijd al een grote meid ben,, waar dat wil ik niet zijn,, want mijn grotere zujes, is ook een grote meid, en zij is stom!!
    Want zij wil nu met mijn Springtouw spelen,, maar die is van mij!!! Dus ik ga hem nu trug afpakken! DOei!!!


    Dunno ><

    Zo,, heb me best gedaan!


    Dunno ><