• Bij de V&D als verkoopassistent. Yeah, ik ben echt heel blij want ik heb dringend werk nodig.
    Zijn hier misschien nog mensen met tips of mensen die hier al eerder bij de V&D hebben gewerkt?


    Your make-up is terrible

    Sociaal doen. =P
    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben zo trots op je! Goed gedaan Niksel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik had dinsdag een sollicitatie gesprek bij de xenos :)
    gewoon jezelf zijn en eerlijk zijn, dit werkte bij mij want ik ben aangenomen :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Geen ervaring, maar wel veel succes gewenst! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Succes!


    Bad decisions make good stories.

    Hmm, ik had als tip dat je niet alleen maar met 'ja' of 'nee' moet beantwoorden. Die heeft wel gewerkt, denk ik.
    Verder gewoon enthousiast doen en laten zien dat je er zin in hebt. Niet te overdreven natuurlijk, want dat knapt ook weer af.
    Succes!


    Tell me about it, stud.

    Wees gewoon jezelf anders krijgen ze een heel ander beeld van je. Maar ik heb zelf geen ervaring maar op mijn oude school kregen we er soort mini cursus over


    Physics is awesome

    Wauw! Dat is niet niks! Ik hoop écht dat je hem krijgt. Ikzelf heb geen ervaring, het beste wat ik kan bedenken is gewoon jezelf zijn, alvast klaarhebben wat je wil zeggen; dus je plus -en minpunten en zo.


    The odds are néver in our favor.

    Uhm bij de VD moet je wel grappige pakjes aan thihih,
    en het is wel chill werk.. de broer van mijn vriendin werkt er(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ahh, reminds me dat ik echt op zoek moet naar een baantje, maar ik woon in zo'n boerengat ugh.
    Congrats!!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Twee vriendinnen van mij werken bij de V&D. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    mn zus heeft jaren bij V&D gewerkt
    t was toen al triest daar, maar nu is het nog erger
    veel succes met je gesprek (flower)

    Jakhals schreef:
    mn zus heeft jaren bij V&D gewerkt
    t was toen al triest daar, maar nu is het nog erger
    veel succes met je gesprek (flower)


    lol op zich, k ga mijn 5e jaar tegemoet waarvan bijna het eerste in de V&D(werk bij la place) en het is inderdaad zwaar ruk dus denk maar goed na of V&D echt een strak plan is xD

    Hel schreef:
    (...)

    lol op zich, k ga mijn 5e jaar tegemoet waarvan bijna het eerste in de V&D(werk bij la place) en het is inderdaad zwaar ruk dus denk maar goed na of V&D echt een strak plan is xD


    idd, want die V&D bij ons is echt om te huilen, die cd afdeling is echt 10 keer niks, ze hebben nog maar 2 rekjes ofzo, dus ik koop mn cd's daar nooit
    en de rest is ook gewoon prut

    Succes! Ik heb gewoon wat geslijmd bij mijn gesprek. Volgens mij vindt hij me wel aardig, hij komt steeds bij mijn afdeling en knoopt praatjes met me aan. XD
    Ik heb echt leuk werk en leuke collega's! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"