• EN ALS JULLIE HET ZIJN VERGETEN KRIJGEN JULLIE GEEN KOEKJE.
    Marthe is Charybdis btw
    Het is een cake van Mjolnir omdat ze obsessed is door voornamelijk Thor:Y)


    En ja dat ding is groot genoeg voor jullie om jullie er allemaal van te kunnen laten eten 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    SEVENFOLDSIM IS OOK AWESOME.

    Gewoon. Omdat mensen die op 31 mei verjaren awesome zijn. Mijn beste vriendin is vandaag ook jarig ^^


    help

    LiLovingx schreef:
    sorry maar waarom is hier een topic over gemaakt? het is maar een verjaardag...


    Duuuuuuude, dit is niet het 1e topic. >>
    OT; Gefeliciflapstaart!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    gefeliciteerd :3


    Shoganai i ne~

    Sorry hoor maar ik ga toch ook geen topic aanmaken als ik jarig ben.. ik vind dit dom!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    LiLovingx schreef:
    Sorry hoor maar ik ga toch ook geen topic aanmaken als ik jarig ben.. ik vind dit dom!

    Tja, dat is dan jou mening. Ik vind het wel leuk om een topic aan te maken als ik jarig ben en ik vind het leuk om een topic aan te maken als iemand die wat voor me betekent jarig is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LiLovingx schreef:
    Sorry hoor maar ik ga toch ook geen topic aanmaken als ik jarig ben.. ik vind dit dom!


    Het is toch ook niet voor haarzelf? Het voor iemand. En het is juist leuk als je dat initiatief neemt. Maar ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    Gefeliciteeeerd!

    De steel van die hamer zag ik eerst aan voor iets anders (cat)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    LiLovingx schreef:
    Sorry hoor maar ik ga toch ook geen topic aanmaken als ik jarig ben.. ik vind dit dom!

    Ik ben niet zo egoïstisch en zelfzuchtig dat ik mezelf ga feliciteren(cat)
    Marthe is gewoon aardig en ik vond het leuk om op deze manier toch nog iets voor haar verjaardag te doen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tja, dat is dan jou mening. Ik vind het wel leuk om een topic aan te maken als ik jarig ben en ik vind het leuk om een topic aan te maken als iemand die wat voor me betekent jarig is.


    En dat moet je dan persé met de rest van Quizlet delen? Er zijn nogal wat mensen die dit niks boeit..

    Clint schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo egoïstisch en zelfzuchtig dat ik mezelf ga feliciteren (cat)
    Marthe is gewoon aardig en ik vond het leuk om op deze manier toch nog iets voor haar verjaardag te doen c:
    Hetzelfde als hierboven^


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    LiLovingx schreef:
    (...)

    En dat moet je dan persé met de rest van Quizlet delen? Er zijn nogal wat mensen die dit niks boeit..


    Er zijn genoeg mensen die verjaardags-topics voor iemand anders aanmaken hoor..

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:33 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moet ik anders maar gewoon aan een mod vragen of hier een slotje op mag? Ik heb geen zin in een discussie als spelbederver van le verjaardag(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Moet ik anders maar gewoon aan een mod vragen of hier een slotje op mag? Ik heb geen zin in een discussie als spelbederver van le verjaardag(cat)


    Have fun!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Zet er gwn een slotje op dan zijn we hier van af!


    Just live your life

    Uhm nee geen slotje omdat mensen hier over zeiken. Dit is echt kinderachtig van jullie. Ze wil gewoon iets aardigs doen voor haar vriendin en als je dat niet apprecieert dan moet je hier niet komen of reageren.. Ik vind het erg opmerkelijk dat dit de eerste is die hier moeilijk over doet want er zijn vele topics over dit soort dingen gemaakt.. Waar gaat het heen met de mensheid? Niet eens meer mensen willen feliciteren..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LiLovingx schreef:
    (...)

    En dat moet je dan persé met de rest van Quizlet delen? Er zijn nogal wat mensen die dit niks boeit..

    Clint schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo egoïstisch en zelfzuchtig dat ik mezelf ga feliciteren (cat)
    Marthe is gewoon aardig en ik vond het leuk om op deze manier toch nog iets voor haar verjaardag te doen c:
    Hetzelfde als hierboven^



    Als het je niet boeit, waarom reageer je dan? Zou jij het leuk vinden moest er iemand tegen jou komen zeggen dat het stom is dat iemand je wilt feliciteren met je verjaardag? Want, ja, het komt echt zo over.

    Mijn zus stuurde naar iedereen die ze kende een berichtje om haar vriendin te feliciteren met haar verjaardag, ookal kende niemand haar. xd

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:33 ]


    help