• Ik heb op het moment zo'n enorme koppijn dat het ik telkens wil gaan janken. Het doet gewoon echt pijn en het verschrikkelijk vervelend!

Wie heeft er ook zin om te janken?

Believe in yourself.

Kun je geen pijnstiller nemen? Waardoor heb je zo'n hoofdpijn?
    En nee, ik ben vandaag best vrolijk. (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Heb je genoeg gedronken? En heb je al een paracetamol of iets dergelijks ingenomen?
    Anyway, ik heb ook zin om te janken door alle stress met school en privé.

Take risks and conquer your fears.

Dat had ik, met biologie (kutleraar -_-). Maar dat is alweer weg (:
    Maar neem anders een paracetemol ofzo?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Tempesta schreef:
    Kun je geen pijnstiller nemen? Waardoor heb je zo'n hoofdpijn?
    En nee, ik ben vandaag best vrolijk. (:

Heb al een aantal paracetamol op.. Waarschijnlijk omdat ik in de brandende zon in de boomgaard ben gaan werken.. Ik kan niet zo goed tegen de hitte.

Believe in yourself.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Wolfsbane schreef:
    (...)
    Heb al een aantal paracetamol op.. Waarschijnlijk omdat ik in de brandende zon in de boomgaard ben gaan werken.. Ik kan niet zo goed tegen de hitte.

Misschien is het beter als je niet meer achter de computer gaat zitten met zo'n hoofdpijn. Kruip in je bed en probeer te slapen?

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Tempesta schreef:
    (...)
    Misschien is het beter als je niet meer achter de computer gaat zitten met zo'n hoofdpijn. Kruip in je bed en probeer te slapen?

Net al geprobeerd maar het is veel te licht... Ik zit nu dan ook maar heel eventjes er achter, moest mijn mail nog bekijken en zo xd

Believe in yourself.

ga slapen...slapen helpt heel vaak bij hoofdpijn :3 en dan bedoel ik slapen in je kamer met alle gordijnen dicht en geen storende geluidsbronnen :3

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Poor Jolene. D: Ga maar wat slapen, ofzo?

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik had dat ook gisteren, op de bus, op mijn fiets. Vandaag is die hoofdpijn nog niet zo erg.
    Op mijn fiets had ik trouwens moeten huilen van die hoofdpijn. En ik heb iets tegen pijnstillers.
    Nou, ik hoop dat ik nu nog eens vlug stevig kan uitzieken dat ik erin kan vliegen met de examens.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Flemish schreef:
    Ik had dat ook gisteren, op de bus, op mijn fiets. Vandaag is die hoofdpijn nog niet zo erg.
    Op mijn fiets had ik trouwens moeten huilen van die hoofdpijn. En ik heb iets tegen pijnstillers.
    Nou, ik hoop dat ik nu nog eens vlug stevig kan uitzieken dat ik erin kan vliegen met de examens.

Och met de examens had ik ook vreselijke hoofdpijn, en door stress kreeg ik ook allemaal vlekken en ik was heel de tijd moe... Niet normaal meer.
    Maar de hoofdpijn is nu al een eind gezakt, daar ben ik wel heel blij mee!

Believe in yourself.

Colfer schreef:

Ik heb vandaag 5 kiezen laten trekken en om de zoveel tijd moet ik een of ander goor iets innemen anders verga ik van de pijn. (cat)

Colfer schreef:

die gast ik knap. (:
    on topic: ik heb best wel vaak van die dagen dat het minste me gewoon aan het huilen maakt. :3

Save me from myself.

Mijn vriend heeft dat ook als hij migraine heeft. Dat is echt zielig dan

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik ken dat ja, ik kan ook wel janken soms van de hoofdpijn. Slapen doet wonderen though, zelfs al duurt het een poosje voor je echt wegzakt soms.

En ik wil ook huilen nu. Ik mis mensen! D:

Til hug og blod.