Heb je genoeg gedronken? En heb je al een paracetamol of iets dergelijks ingenomen?
Anyway, ik heb ook zin om te janken door alle stress met school en privé.
Wolfsbane schreef:
(...)
Heb al een aantal paracetamol op.. Waarschijnlijk omdat ik in de brandende zon in de boomgaard ben gaan werken.. Ik kan niet zo goed tegen de hitte.
Misschien is het beter als je niet meer achter de computer gaat zitten met zo'n hoofdpijn. Kruip in je bed en probeer te slapen?
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Tempesta schreef:
(...)
Misschien is het beter als je niet meer achter de computer gaat zitten met zo'n hoofdpijn. Kruip in je bed en probeer te slapen?
Net al geprobeerd maar het is veel te licht... Ik zit nu dan ook maar heel eventjes er achter, moest mijn mail nog bekijken en zo xd
Ik had dat ook gisteren, op de bus, op mijn fiets. Vandaag is die hoofdpijn nog niet zo erg.
Op mijn fiets had ik trouwens moeten huilen van die hoofdpijn. En ik heb iets tegen pijnstillers.
Nou, ik hoop dat ik nu nog eens vlug stevig kan uitzieken dat ik erin kan vliegen met de examens.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
Flemish schreef:
Ik had dat ook gisteren, op de bus, op mijn fiets. Vandaag is die hoofdpijn nog niet zo erg.
Op mijn fiets had ik trouwens moeten huilen van die hoofdpijn. En ik heb iets tegen pijnstillers.
Nou, ik hoop dat ik nu nog eens vlug stevig kan uitzieken dat ik erin kan vliegen met de examens.
Och met de examens had ik ook vreselijke hoofdpijn, en door stress kreeg ik ook allemaal vlekken en ik was heel de tijd moe... Niet normaal meer.
Maar de hoofdpijn is nu al een eind gezakt, daar ben ik wel heel blij mee!