• Omdat ook het tweede topic was volgeraakt - en ik dit spel zo leuk vond - is hier een derde topic!! =D Voor de mensen die het spel niet kennen, zal ik eerst wel even een voorbeeld geven van hoe het werkt.
    Voorbeeld:

    User 1:
    De 10e gif in je map is je reactie wanneer je over een bananenschil uitglijdt.
    User 2:


    De 3e gif in je map is je reactie wanneer iemand een slushie in je gezicht gooit.

    En dan zal ik nu gewoon verder gaan, waar we gebleven waren.


    De 9e gif in je map is je reactie wanneer je keihard niest tijdens de dodenherdenking (2-minuten-stilte).


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."


    Ahahah yep.


    De 45e GIF in je map is je reactie als je alle domino's voor Domino Day omblaast voordat het moest.


    Right....

    De 27e GIF in je map is je reactie wanneer het gaat regenen als je net naar buiten wilde gaan.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:59 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran



    Je 42'ste gif in je map is je reactie als je te horen krijgt dat je een Baby poesje als eigen huisdier krijgt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Lol wut.

    De 19e GIF in je map is je reactie als je een iPhone 5 krijgt.


    oké. (?)... XD

    De 44e gif in je map is je reactie wanneer je per ongeluk op school midden in de kantine/ aula/ whatever omver flikkert.


    Credendo Vides


    Dus... -.-

    De 12e gif in je map is jou reactie als er een postbode voor de deur staat met een grote taart waar op staat 'I love you' en de postbode zegt dat het anoniem is


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel



    Haha, ik vind het er wel goed bijpassen XD

    De 31e gif in je map is je reactie wanneer je een 10 terug krijgt op een toets waarvan je dacht dat je hem heel slecht gemaakt had.


    Credendo Vides


    SURE!

    De 4e GIF in je map is je reactie op mijn GIF.



    Haha jup.

    Je 29e gif is je reactie wanneer je 7 minutes in heaven speelt en je in de kast moet met je crush.


    Tell me about it, stud.



    De 16e GIF in je map is je reactie op je favoriete nummer.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    Ehehehe... wait what?

    De 45e GIF in je map is je reactie als je Slenderman in het bos tegenkomt 's nachts.


    Go Russia !! :3

    De 51e gif in je map is je reactie wanneer je erachter komt dat je beste vriend/ vriendin een crush heeft op je broer(tje)/ zus(je)...


    Credendo Vides



    Toepasselijk x'D

    De 69de gif in je map is je reactie wanneer je te horen krijgt dat Justin Bieber een nieuwe leerling op jouw school is...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa


    Niet heel erg toepasselijk XD Hou niet zo van JB.

    De 98e gif in je map is je reactie op wanneer je door een kleerkast in Narnia terecht komt.


    Credendo Vides



    lolxD

    de 3de gif in je map is je reactie als JB een basketbal tegen je hoofd gooit


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.