• Jaaaaa, we hebben weer eens extra veel vracht en niemand heeft zin om ons te helpen, dus moeten wij maar tot half twaalf werken...

    Waar irriteren jullie je aan deze avond?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt vreselijk! *knuffel*

    -Aan het feit dat niemand antwoord.. Maar dat ligt niet aan hen, dat ligt aan ongeduldige mij. (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:45 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Poor You

    Ik ben al vanaaf 4 uur vanmiddag bijna continu bezig met school
    Ik heb morgen twee presentaties in een buitenlandse taal en ik ben daar heel slecht in
    En ik wordt er helemaal gek van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het irriteert me - Ik erger me aan


    Life is hard and then we die

    Oh, succes!

    Ik irriteer me aan mezelf hahah. Ik zit mezelf in de weg. :'D

    Ach aan school, maar dat is niet zoveel bijzonders (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    My best friend is sick...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Biologist schreef:
    Dat is echt vreselijk! *knuffel*

    -Aan het feit dat niemand antwoord.. Maar dat ligt niet aan hen, dat ligt aan ongeduldige mij. (:


    feel the same way as you (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nadaa

    Oh, ik had al zo'n gevoel dat het dit ging zijn, aangezien je facebookstatus.

    Mah, veel succes, Sofie'tje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    zoiets had ik dus ook net op me werk...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aan mijn crush. -_-


    <3

    Dat ik weer op het punt in Breaking Dawn kom waar ik altijd stop: de speurtocht en dat Alice en Jasper 'm smeren. Ik heb dat nooit gelezen en ik moet eens door dat eeuwige dilemma heen komen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij mag dat niet eens. Als 16j arige mag je maar negen uur op een dag werken, inclusief school. Dus als je zes uur school hebt mag je nog maar drie uur werken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Het irriteert me - Ik erger me aan

    Wist ik wel :Y) Was alleen aan het checken of iedereen goed geleerd had voor zijn NL-examen (hoelang geleden die ook mag zijn geweest) ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sting schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. Als 16j arige mag je maar negen uur op een dag werken, inclusief school. Dus als je zes uur school hebt mag je nog maar drie uur werken.

    Toen ik dit topic opende, had ik pauze... Ik weet niet, ik ben nu al afgewerkt en de mensen die morgen nog school hadden, mochten eerder weg, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    PUKKELxDING schreef:
    Het irriteert me - Ik erger me aan


    This (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.