• Hopelijk weten jullie iets! Ik ben hier ontzettend slecht in... Dit is de proloog, daaronder zet ik nog wel wat er ongeveer verder gebeurd.

    Toen de zon zijn plaats had gemaakt voor de maan in Amerika, maar de nacht zijn functie verruilde met de dag in Azië was daar niets meer. Alleen nog een dorre woestenij met levenloze lichamen en ingestorte gebouwen. Oceanië kwam er niet beter vanaf, het was overstoormd. Geen Australië meer, geen New Zeeland meer alleen nog maar water dat rustig golfde, alsof het daar altijd al was geweest. Afrika, niets meer dan een grote woestijn. Zand had daar uren in een tornado rond gewaaid om vervolgens dit continent achter te laten als een groot strand. Alleen in Europa kon je nog iets herkennen van het leven dat zich daar ooit had afgespeeld. Platte auto’s, alsof er een enorm betonnen blok op was gevallen, lichamen, liggend in een rood plasje opgedroogd bloed. En gebouwen die in een klap allemaal met de grond gelijk waren gemaakt. Niet veel meer was er over van wat de aarde ooit was. Behalve 300 mensen, die op een of andere manier hadden kunnen ontsnappen aan de macht van de natuur, die wisten te overleven. Die daar zaten, in Engeland, in London, samen maar toch alleen.
    Deze mensen wisten, ondanks al deze onvergetelijke gebeurtenissen, hun familie, hun verleden, hun vorige leven, compleet achter hun te laten. Op nieuw te beginnen, met zijn alle. Overlevend van conserverend voedsel, in opslagkelders. Opnieuw begonnen met het maken van akkers, huizen en nieuw leven. Ze waren begonnen met een nieuwe wereld. Niet wetend van het ene hutje, niet gebouwd door hen, noch verwoest door de Apocalypse. Het hutje dat hen toegang bood tot een totaal nieuw universum.

    Inza komt terecht in die wereld. Het is er oorlog tussen twee volkeren om een edelsteen die hen eeuwige macht kan geven. Inza komt terecht bij het ene volk en beleefd daar van alles wat ik nog niet ga vertellen XD


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    One world ended and another begins. ?


    Shoganai i ne~

    Ik vind hem mooi, maar ik zoek iets korts, snap je? :3


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    -After the Apocalypse.
    -New world ,new live.
    - A new page in Histrory. (of alleen A new page)


    Shoganai i ne~

    -The aftermath.
    -Hidden.
    -Gemstone.

    Succes ermee!


    May the odds be ever in your favour.

    Lapidem vitae - De steen des levens.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind Gemstone heeeeel mooi! Thankyou all.


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Ben je nog op zoek of niet?


    Tonight is the night.. (Dexter)