• Ik heb samen met een vriend bedacht om dit plaatje overal op te hangen, op elk kluisje, op de tv, op elke traptrede, en overal waar het mogelijk is. En dat kan best nog eens gaan lukken aangezien er geen kinderen in de gangen zijn enzo, aangezien je niet in de gangen mag zitten als je geen les hebt. :'D Dus, dit gaan we overal ophangen;

Het gaat ongeveer iets van 30 euro print tegoed kosten, want kopiëren mag niet (er zit een code op), en we hebben echt VEEL nodig. xD Maar goed, dit vond ik wel even leuk om te vertellen aangezien ik er super enthousiast over ben. :') Voel me net een spion ofzo morgen, aangezien er camera's hangen.. niet dat er ooit iemand op de videobeelden kijkt lol.

Maar oke, ik zal een resultaat posten morgen, want ik neem uiteraard een fotocamera mee. xD ik hoop ZO erg dat het gaat lukken!

hebben jullie ook wel eens een awesome stunt uitgehaald? 8D like, a huuge one? :I

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Kagamine schreef:
    (...)
    Nou, niet zozeer als leraar in opleiding, ik loop gewoon stage daar en doe vanalles, voor 2 weken. xD en dit was mn een na laatste dag.. dus ik vond het wel leuk om zoiets te doen. :'D

Ook al loop je stage in een school als poetsvrouw, zo iets doe je niet. Ik dacht dat je een irritante puber van 15 was die een beetje aandacht wou, maar een stagiair van 20 had ik totaal niet verwacht. Als leerkracht/stagiair heb je een voorbeeldfunctie, ik denk niet dat jij die vervult op deze -belachelijke- manier.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Jongens puberen iets later dan meisjes
    Ik hou ook van stunts, maar het probleem is dat mijn vriendinnen allemaal te schijterig zijn om daar aan mee te doen en dan is het saai :)

"I solemnly swear that i am up to no good."

Page394 schreef:
    Jongens puberen iets later dan meisjes
    Ik hou ook van stunts, maar het probleem is dat mijn vriendinnen allemaal te schijterig zijn om daar aan mee te doen en dan is het saai :)

Dat zeggen meisjes alleen maar zodat ze zich superieur kunnen voelen <_<

quidquid excusatio prandium pro

Als je een student was had ik dit grappig gevonden, maar als stagiair... Als je je hiervoor buizen is het je eigen schuld!

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

Ik zie er wel de lol van in :'D.

The odds are néver in our favor.

Is het nog gelukt? Ik wil supergraag de foto's zien!

... But I'm weak, and what's wrong with that?

en, hoe eindigde het?

-

SmileLullaby schreef:
    en, hoe eindigde het?

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Hahaha, als een leraar van mij dit zou doen zou ik echt zo krom liggen van het lachen XD

Life is hard and then we die

Meanie schreef:
    Ja, daar kan je best nog eens een probleem mee krijgen - maar het is wel zwaar awesome (cat)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik zou het echt zonde vinden van mn geld denk ik :')
    Mijn zus had trouwens wel zo'n "Moriarty is real" (van Sherlock) poster met van die papiertjes onderaan met "I believe in Sherlock" erop opgehangen op haar school. Dat vond ik wel leuk hihi

As travars