• Ik heb samen met een vriend bedacht om dit plaatje overal op te hangen, op elk kluisje, op de tv, op elke traptrede, en overal waar het mogelijk is. En dat kan best nog eens gaan lukken aangezien er geen kinderen in de gangen zijn enzo, aangezien je niet in de gangen mag zitten als je geen les hebt. :'D Dus, dit gaan we overal ophangen;

Het gaat ongeveer iets van 30 euro print tegoed kosten, want kopiëren mag niet (er zit een code op), en we hebben echt VEEL nodig. xD Maar goed, dit vond ik wel even leuk om te vertellen aangezien ik er super enthousiast over ben. :') Voel me net een spion ofzo morgen, aangezien er camera's hangen.. niet dat er ooit iemand op de videobeelden kijkt lol.

Maar oke, ik zal een resultaat posten morgen, want ik neem uiteraard een fotocamera mee. xD ik hoop ZO erg dat het gaat lukken!

hebben jullie ook wel eens een awesome stunt uitgehaald? 8D like, a huuge one? :I

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Maar waarom xd?

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    Maar waarom xd?

Ohja, dat was ik er vergeten bij te zetten. x'D omdat er allemaal nieuwe mensen aankomen (stuk of 300), die rondleidingen krijgen enzo, en dan vind ik het leuk om ze te loki'd-en :I

Ik vind het eigenlijk best kinderachtig, zonde van het geld en lullig voor het imago van de school, gezien er dus nieuwe leerlingen komen kijken.

Maar nee, nog nooit zoiets gedaan.

[ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 0:46 ]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Kagamine schreef:
    (...)
    Ohja, dat was ik er vergeten bij te zetten. x'D omdat er allemaal nieuwe mensen aankomen (stuk of 300), die rondleidingen krijgen enzo, en dan vind ik het leuk om ze te loki'd-en :I
    Hehehe :P das wel grappig :P

Life is hard and then we die

Yoda schreef:
    Ik vind het eigenlijk best kinderachtig, zonde van het geld en lullig voor het imago van de school, gezien er dus nieuwe leerlingen komen kijken.

Haha, ik denk dat er veel mensen het daar mee eens zijn :') ik vind het juist grappig, het zijn kinderen, als ik op een rondleiding was en ik kreeg saaie uitleg over plaatsen zou ik in slaap vallen, als er een stunt was uitgehaald zou ik het juist leuk vinden rofl.. maar goed, we zullen snel genoeg zien wat ze er van vinden.

toch niet zo erg kinderachtig.

-

LOKIIIIIII! :9~

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    LOKIIIIIII! :9~

Yoda schreef:

Plus, als je betrapt word (en de kans daarop is erg groot aangezien er camera's hangen) dan gaan ze waarschijnlijk een stuk strenger zijn dan op een normale dag.

quidquid excusatio prandium pro

Yoda schreef:

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Ja, daar kan je best nog eens een probleem mee krijgen - maar het is wel zwaar awesome (cat)

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Als examen stunt dan?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Meanie schreef:
    Ja, daar kan je best nog eens een probleem mee krijgen - maar het is wel zwaar awesome (cat)

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Dat had een vriend van me laatst ook gedaan, maar dan op elk papier de tekst 'BANDIERI' x'D. Succes, ik wacht op foto's :3.

i put the fun in funeral

Wij hadden eens tralies voor een raam in de school gemaakt :'D.
    Maar dat was een schoolopdracht.

No growth of the heart is ever a waste