• Ik maak graag covers dus als je wilt dat ik er eentje maak. Plaats hier dan een berichtje. Privébericht is ook goed.


    Dingen die ik wil weten:
    Titel/Tekst/Lettertype:
    Korte samenvatting van het verhaal:
    Plaatjes die er in moeten:
    Sfeer:
    Extra:


    Als er iets niet goed is, zeg het dan. Ik pas het voor je aan.


    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:36 ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    FairytalesX schreef:
    @StarWarsGirl. Sorry, maar je moet nog even wachten tot morgen.

    Maakt niet uit hoor, ik vind morgen toch al vrij snel! (A)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:56 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titel/Tekst/Lettertype: Sunset/ I will love you from sunrise till sunset/ Ik weet niet welke lettertypes je hebt, maar kies iets leuks ;)

    Korte samenvatting van het verhaal: Dawnelle, een meisje uit district 9, komt in de hongerspelen terecht. In eerste instantie heeft ze er niet heel veel moeite mee, maar dan wordt ze verliefd en wilt niet zonder die persoon verder moeten. Ze belooft hem te winnen, wat ze hier ook voor zal moeten doen.

    Plaatjes die er in moeten: Heb niet echt plaatjes die ik erin wil, maar iets met district 9, graan, een zonsondergang en een meisje met donkerblond/lichtbruin haar.

    Sfeer: Warm, Romantisch, als bij een zonsondergang

    Extra: -


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry maar ik heb het een beetje druk. Hopelijk zijn de covers die ik nog moet maken maandag klaar.
    X


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Titel/Tekst/Lettertype: Titel/tekst: Please save me, tonight | Harry Styles Lettertype: krullerig ofzo, maar wat het beste uitkomt (:
    Korte samenvatting van het verhaal:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje gegaan. Daar heeft ze een one-nightstand gehad met Mick. Mick vond haar mooi en goed, en besloot haar mee te nemen. Mick blijkt de eigenaar te zijn van een hoerenhuis, en hij neemt Eve tegen haar wil in mee daarheen. Eve wordt daar vastgehouden (jullie snappen het wel) dan komt Harry op een dag, en die komt vaker. Eve smeekt hem haar weg te halen, en dat doet hij. Alleen de bazen laten haar niet zo gemakkelijk gaan...
    Plaatjes die er in moeten:
    ~Vanessa hudgens (met lang haar), het liefst deze , maar een ander mag ook
    ~Harry Styles, het liefst deze , maar een andere mag ook.
    Sfeer: Gespannen, verdrietig, maar toch lief (Ik weet het, moeilijk, maar kijk maar wat je ermee kan)
    Extra: -


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Wauw, je maakt echt mooie covers! Alleen jammer dat ik er geen nodig heb :c


    Inspiration can hit you any time

    Duizend maal sorry dat ze er nog steeds niet zijn. Ik had het een beetje druk met school. Ik ga NU beginnen met de covers die nog gemaakt moeten worden.


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Voor xBritta:


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Morgen komen de volgende twee. Ik hoop dat jullie nog even kunnen wachten. :)


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    FairytalesX schreef:
    Duizend maal sorry dat ze er nog steeds niet zijn. Ik had het een beetje druk met school. Ik ga NU beginnen met de covers die nog gemaakt moeten worden.


    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. School gaat voor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    FairytalesX schreef:
    Duizend maal sorry dat ze er nog steeds niet zijn. Ik had het een beetje druk met school. Ik ga NU beginnen met de covers die nog gemaakt moeten worden.

    En daarom haat ik dus school, school pikt al je tijd in!!
    Maar het is niet erg hoor! =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titel/Tekst/Lettertype: Now all your love is wasted | Harry Edward Styles (iets sierlijks)
    Korte samenvatting van het verhaal: Daria verhuist naar Londen om daar nanny te worden. De familie waar ze gaat wonen, is vreselijk. Op een dag ontmoet ze Louis Tomlinson, in het begin vindt Daria hem maar niets, maar al snel worden ze goede vrienden. Via Louis ontmoet ze Harry, op wie ze al snel verliefd wordt. Louis wilt niet dat er een relatie komt, omdat Harry een keer wat met zijn zusje heeft gehad en toen haar hart brak. Uiteindelijk heeft Harry Daria 'verdient' en krijgen ze wat, op de één of andere manier gaat Harry toch vreemd. Daria is er kapot van en Louis is heeel boos. Daria probeert Harry te vergeten en begint een relatie met een andere jongen. Hij is niet zo aardig en Daria wordt alleen maar ongelukkiger. Louis ziet dat Harry er ook aan onderdoor gaat en hij nodigt Daria uit om bij hem langs te komen. Als zij komt, is Louis er niet, maar Harry wel. Ze vallen elkaar zoenend/huilend in de armen en alles komt weer goed.
    Plaatjes die er in moeten:




    Sfeer: Romantisch/grappig/verdrietig -kan dat überhaupt wel gecombineerd worden?
    Extra: De link naar mijn story!
    xxx

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:53 ]


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Ik heb m'n bericht (met eisen) aangepast!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 15:57 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titel: Broken Promises
    Afbeeldingen:
    - deze of deze
    - deze of deze
    - achtergrond mag je zelf uitkiezen
    Eventuele sfeer: rustig/ dromerig, misschien heel klein beetje droevig
    Eventuele voorkeur lettertype: niet te stijfjes en niet te speels
    Beschrijving: Toen Avalon 16 was, had ze een beste vriend: Niall Horan. Hij deed in dat jaar mee aan X-Factor, en werd daar met 4 andere jongens tot One Direction gevormd. Hij heeft beloofd contact met haar te houden, maar is zijn belofte niet nagekomen. Avalon mist hem heel erg, en wacht al 2 jaar lang op die ene dag dat ze hem weer kan zien..
    Ik hoop dat je er iets mee kunt (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Het is een cover
    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:50 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    als je tijd hebt zou je voor mij ook een cover kunnen zoeken?
    Cover/Banner of achtergrond?:cover
    Titel?:I can win but i won't
    Afbeeldingen?:


    Sfeer van de cover:triestig en rustig
    Beschrijving van de story:
    het gaat weer over the hunger games.
    het gaat over een meisje dat meedoet aan de spelen en ze weet dat ze kan winnen maar wilt dat niet.Ze wilt namelijk dat een kind dat nooit zou kunnen winnen.Ze zit wel in de beroepstroep maar ze werkt ondertussen aan haar plan om iemand anders te laten winnen.
    iets anders?:misschien nog een ander plaatje erbij want anders is het zo leeg?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."