• [/b]

    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340
    Topic 7: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133374&page=last&message=66#3580028
    Topic 8: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133491
    Topic 10:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135019&page=last&message=175



    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:25 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Hmmm ik had shoarma broodjes met komkommer ^^)

    Dawn

    'Niet zo boos. Wel meer ouders zijn overbezorgd in Panem. Je zal maar dood gaan in de spelen.' Ik kijk naar de vredesbewaker en dan naar de piloot. Mijn vader en broer zouden zich doodschrikken van Rich in een vredesbewaker pak. Misschien herkennen ze hem niet eens van tv.
    'En dan zeker mijn vader en broer de schrik van hun leven bezorgen. Als hij nou eens het piloten kostuum aantrekt. Ik kan wel voor mijzelf zorgen.'
    Ik loop naar achteren en begin de kleren van de vredesbewaker los te peuteren. Snel trek ik ze over mijn kleren aan en zet de pet op mijn hoofd. Mijn gezicht wordt gehuld in de schaduw van de cap en mijn haar zit opgeknoopt onder het hoofddeksel. Ik loop naar de opening en wacht tot Rich mij naar beneden laat.
    'Jij mag je in district 3 uitleven, goed? Ik weet hier sowieso beter de weg. Ik zie je zo,' zeg ik opgewekt.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    "Ja maar mijn ouders niet over de spelen" sis ik
    "Je mag best wel zelf gaan maar vrouwelijke bewakers vallen zowieso meer op in zo'n groot pak!" Ik kijk naar haar ze ziet er belachelijk uit het pak is egt tien maten te groot,
    "Tot zo dan maar he" schreeuw ik haar nog achterna hopend dat het niet te hard was.

    (Hmmmm ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Er lopen wel meer vredesbewakers in te grote kleren rond. Het Capitool wilt niet te veel geld uitgeven aan het vredelievende district 9. Ik besteed dus geen aandacht aan wat Rich zegt en ga gespannen naar buiten. Ik houd mijn blaaspijp en pijltjes stevig vast.
    Het district is nog even prachtig als altijd. Het is hier blijkbaar ochtend want de zon is net opgekomen. Jammer, ik had de zonsopgang graag nog één keer gezien.
    Ik kan rustig naar mijn huis toelopen. Ik zie vele bekenden, maar mensen letten liever niet op de vredesbewakers. Ze negeren ze eigelijk gewoon en de vredesbewakers doen dat met de mensen. Ik klop drie keer op de deur, zoals ik vroeger, toen ik klein was, altijd deed. Mijn vader opent verbaasd de deur en kijkt mij recht aan. Zijn ogen worden groot en hij wil duidelijk mijn broer roepen, maar ik leg mijn hand over zijn mond.
    'Ssssst,' sis ik en ik stap naar binnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik zit in de hovercraft nog een keertje het hele paneel te bekijken, opeens zie ik rode lichtjes knipperen links en rechts op een grote kaart van district 9.
    Wat is dat dan weer, ik klik er op en er verschijnt een hele lap tekst over de hovercraft die nu naar deze hovercraft toe komt...
    Ik weet niet wat ik moet doen en begin paniekerig heen en weer te rijden met dat ding, gelukkig is hij onzichtbaar, maar die andere hovercraft's ook en ik weet niet wat daar in zit, shit shit shit

    (ik wilde me even in een paniekerige situatie bevinden xd)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:50 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Paniekerige situaties zijn lachen. Dawn gaat zo ook aangevallen worden ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    'Waar is Ghayth?' Mijn stem klinkt gehaast en ik kijk ongeduldig achterom. Mijn vader schudt zijn hoofd.
    'Ik dacht al dat je hier niet was om ons te verassen met het feit dat je gewonnen had. Ghayth, heb je alles?' Mijn broer stormt de trap af met zijn armen vol met vier tassen. Hij glimlacht even naar mij, maar kijkt dan gespannen in het rond.
    'Waar is lizzie?' vraagt hij. Meteen komt er een klein meisje de hoek om gerent. Ik schat haar zo'n 8 jaar. Eerst denk ik dat ik haar niet ken, maar dan herken ik haar. Mijn mond valt open van verbazing.
    'Het zusje van Lars!' jubel ik blij. Mijn vader gooit één van de tassen over zijn schouder en tilt Lizzie op. Hij glimlacht naar mij en opent de deur. Als hij een stap naar buiten zet, kijkt hij recht in het gezicht van een vredesbewaker...
    Ik aarsel geen seconde en schiet de man neer. Ik vlieg langs mijn vader en check de omgeving. Ik zie nog geen andere, maar ze zullen snel genoeg merken dat ik hier ben.
    'Volg mij!' gil ik naar achter en ren naar de plek waar Rich mij heeft gedropt. Ik zie hem echter nergens.


    Happy Birthday my Potter!

    (Hoe ga je het eigenlijk doen met die scores bij de andere RPG, via een pb of in de topic?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Topic, maar RosalieBlack heeft nog niks gestuurd en een ander heeft nog niet eens haar gereserveerde tribuut ingevuld -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Dan denk ik na, ze zien me nu niet maar als ik Dawn omhoog hijs dan wel...
    Wat een gekloot ook weer, wat moet ik nu doen?
    Ik begin op het scherm te tikken en zie waar de hovercraft van Damon zich bevind, ik kan gelukkig een gesprek starten al snel hoor ik gekraak
    "Damon? waar zitten jullie ik zit hier vast ik word ingesloten!"
    Zeg ik paniekerig door het microfoontje, op hoop van zegen hoort hij mij nu ook


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (Topic, maar RosalieBlack heeft nog niks gestuurd en een ander heeft nog niet eens haar gereserveerde tribuut ingevuld -_-)

    (Ik had daar ook last van, nooit reactie van gehad, was van ene capitolcolor of zow xd)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:14 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik hoor opeens Rich, en ik schrik kort.
    'Shit, waar zitten jullie' zeg ik.


    El Diablo.

    Rich

    Gelukkig klinkt Damon al snel door het luidsprekertje, gelukkig maar
    "Eeuuw, boven district 9, je kan het zien op de kaart, ik zie hier 3 andere rode stipjes en als ik er op klik dan krijg ik allemaal gegevens van hovercraft's" ratel ik zenuwachtig door de microfoon


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Ik zag het kleine huisje wat ik mijn thuis noemde al. "Kijk daar is het." Zei ik blij. Zodra ik buiten stond rende ik naar de achterdeur. "Waar is Cicilia? Ik moet zo snel mogelijk weer weg." Mvr. keek me even aan en schudde haar hoofd. "Ik heb er al naar boven gestuurd om haar spullen te pakken. Jij bent geoon iemand di dit soort dingen flikt, Vincent." Zei ze rustig. Ik knikte alleen maar. "Bedank voor alles. Maar dan ook echt alles." Sprak ik oprecht. En draaide me om om naar boven te lopen. "Cici, kom eens hier." Riep ik vrolijk, en gaf haar een dikke knuffel. "Kom we gaan, voor iemand ons ziet." ik liep weg maar ze liep niet achter me aan. Ik gebaarde dat ze moest komen, maar ze schudde haar hoofd. "Op 1 voorwaarde." Voorwaarde, voorwaarde, ze was 5, welke voorwaarden? "Dat ik meer liefde en aandacht krijg dan die Julie." Zei ze boos. Ik tilde haar op. "Tuurlijk." Ik nam haar mee naar benden. Nog even knikte ik naar Mvr. en rende weer naar de hovercraft. "Wegwezen." Ik kijk nog even rond. "Blaze, kom hier jongen." riep ik blij. mijn hond mocht vast ook wel mee. "Oke, we kunnen." Op dat moment kwam Mvr. naar buiten gelopen. "Zou ik ook een plaatsje kunnen krijgen?" Haar gezicht was gerimpeld en haar ogen waren grijs, maar voor het eerst zat er een glimlach op haar gezicht. "Mag vast wel." Zei ik. Even vond ik het vreemd dat ik geen vredebewakers had gezien, maar toen snapte ik het. Net aan de andere ant van de straat waren ze een groot huis aan het doorzoeken. Dank u Mvr.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    'Okee, ik weet niet wat ik ertegen kan doen, maar ik kom eraan!' zeg ik.
    Ik vlieg snel naar district 9.
    'Vince, naar boven!' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Rich

    "Gelukkig, bedankt!"
    Ik ben blij dat Damon er nu aankomt even wat versterking komt goed van pas.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.