• Zouden jullie dit lezen? ^^

    De 52-jarige Karl is speelgoedfabrikant. Op afstand bestuurbare autootjes, buiksprekende teddyberen, poppenhuizen... Zijn kundige handen hebben alles al eens gecreeërd. Naast normaal speelgoed heeft Karl ook een aantal eigenaardige speeltjes ontworpen; zo heeft hij zijn 4-jarige dochtertje een driewieler met ingebouwde motor cadeau gedaan. Het arme kind knalde met haar hoofd tegen de muur, en hield er een hersenschudding aan over.
    Als Karl met zijn vrouw naar bed gaat fantaseeert hij erover hoe het zou zijn als hij haar op afstand kon besturen, in plaats van steeds maar ‘harder, harder!’ te moeten roepen.
    Doordat Karl’s hobby langzaam de gedaante van een obsessie aan begint te nemen heeft hij voor zijn gezin bar weinig tijd over. Zelfs hun jaarlijkse weekendje weg naar de Ardennen verruilt hij voor 2 dagen zwoegen in zijn werkplaats om aan zijn nieuwste project te werken; een project dat het meest macabere uit zijn carrière zal worden...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:01 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wil je mij ook waarschuwen? *wbw*


    Pretty is just a pretty word.

    Rider schreef:
    Dit is echt een ontzettend origineel en geniaal idee. Ik zou zeker het eerste hoofdstuk willen lezen om te kijken of het mijn interesse wekt. Zou dus graag een melding willen wanneer je begint^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oke, dat wil ik lezen. xD