• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics].
    [Oh ja, en wat heb ik gemist? Iemand zin om met Justin te praten?]


    The universal language of art.

    Jane
    'Wat?!' Is mijn eerste reactie. 'Je maakt geen grap he?' Ik weet dat hij het meent.
    'Je hebt nog niet eens met .... gesproken! Ik denk niet dat de liefde wederzijds is Larsje, sorry.' Ik kon hem moeilijk valse hoop geven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:


    "Weet ik, dat is al mijn hele leven zo, dus ik zit er niet mee." Ik zucht en kijk even weg. "Als ..... niet verliefd op mij is is dat niet erg." Dat was het wel, het was verschrikkelijk, maar ja, op een gegeven moment leer je er mee omgaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Haar ?" vroeg ik verbaasd. Hij wees niemand aan, niet moeilijk dat ik verbaasd was ! "Wel, uhm, ik vind haar, wel zacht ?" aarzelde ik, "Lang bij meisjes, kort bij jongens, of omgekeerd, whatever, je moet het wel goed verzorgen anders wordt het droog of vettig en dat vind niemand leuk". Ik begon te lachen en gaf hem een stomp. "Nee man, serieus, over wie heb je het ?".

    Megan

    Ik stak mijn oortjes in en sloeg mijn haren over mijn linkerschouders. Ik deed mijn vlecht opnieuw en keek ondertussen eens rond in de bus. Er waren echt nog veel mensen die ik niet kende, en die mij niet kenden. "Ik ben Megan moest iemand het willen weten" riep ik door de bus. Ik begon te lachen en liet me op de stoelen neervallen. Ik ben soms zo een kalf.

    ( Mijn topics)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Ik ben egt ZOOOOO nieuwsgierig wie ZE is ;P]

    [Talk to Justin? c: ]


    The universal language of art.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ook xD nee, maar ze is echt leuk in het rollentopic)


    Jasper:

    Ik kreeg even de slappe lach. "Gast, niet grappig, waar is ze?" Ik keek even rond. Ow, ze was tegen het raam gaan zitten. "Haar, ze heet Jacky." Ik was nog steeds aan het lachen. "Nee, maar nu serieus." Zei ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Ik ben Megan moest iemand het willen weten,' hoorde ik iemand door de bus schreeuwen. 'Ik ben Jane!' roep ik terug.
    'Sorry Larsje,' zeg ik tegen Lars. 'Ik moet even naar mijn verloofde, ik kom zo terug.'
    Ik sta weer op en ga op Finn zijn schoot zitten. Dan haal ik de oortjes uit zijn oren. 'Iedereen hier regelt onze bruiloft, we hoeven zelf niets te doen,' grijns ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Echt niemand die met Justin wil praten? Hahah,]


    The universal language of art.

    Austin

    "Dude, nu is het mijn schuld ofzo dat je toch zo goede aanwijzingen geeft ?!" lachte ik. Ik schudde mijn hoofd en probeerde kalm te worden. Sommige mensen hadden nu eenmaal een héél aanstekelijke lach na een geniale grap van mij. Kuch kuch, eigendunk, kuch kuch. Nee zo was ik niet. Ik bekeek haar even. "Ze ziet er leuk uit" besloot ik, "Waarom ?" vroeg ik. Ik begon te grijnsen, "Oeeh, is Ryan verliefd ?" grinnikte ik.

    [Nou Megan kan wel, maar dan praat je weer met haar ;P]

    Lars:

    Ik schud mijn hoofd. "Ik ben Lars." Zeg ik tegen Megan. "Ik ben de jongste van dit hele stelletje." Zeg ik lachend. En kijk naan Jane, ik had het haar nu al verteld. Straks ging ze me nog proberen te koppelen, ik wist nu al dat ik geen kans maakte er waren immer meer meiden dan jongens.


    We've lived in the shadows for far too long.