• Ik heb migraine en daardoor wel ooit migraine-aanvallen op school. Dit is echt verschrikkelijk en de jongens lachen me hierdoor ook nog eens uit. Als ik zoiets voel aankomen, wrijf ik met mijn vingers over mijn slapen, meestal helpt dit wel, maar de jongens vatten dat anders op. Ze roepen nu om de vijf minuten: "Use the force!", en het is echt niet leuk meer. Bij mijn laatste aanval gingen ze echt te ver, ze sloegen me met mijn hoofd tegen een paal aan, omdat ze dachten dat ik me aanstelde. Vrijdag hadden we NASK en toen kwam er een voorbeeld over de lesstof, het kwam erop neer dat de automobilist de fietser niet kon zien. Toen riep zo'n jongen: "Wel als Vivian the force gebruikt!", ik vind het echt niet leuk en heb dit ook al gezegd, maar ze houden gewoon niet op. Wat nu?


    I'd rather have you, cursed or not.

    Bespreek dit met een leraar? Die kan er misschien meer aan doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Da's inderdaad wel kinderachtig en vervelend. Je hebt altijd nog een mentor op school:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat Doitsu zegt, ga naar je mentor, afdelingsleider of een leraar toe die je goed vertrouwd en praat erover. Misschien kan die ervoor zorgen dat jij en die jongens eens rond de tafel gaan zitten, zodat ze uit kan worden gelegd dat het écht niet leuk is en je je absoluut niet aanstelt en ze er gewoon mee op moeten houden. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    "ze sloegen me met mijn hoofd tegen een paal aan"
    Serieus. Je moet echt naar een mentor gaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahh, dat is wel echt kut. Ik heb het ook wel een gehad en ik weet niets eens meer hoe ik toen naar de bushalte gekomen ben. Ik zou het inderdaad met je mentor bespreken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je moet echt naar mentor gaan, die weet er altijd raad mee.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Met jouw hoofd tegen een paal gaat te ver. En ik snap waarom ze aan the force denken :W. Le mentor is handig.


    Shoganai i ne~

    Stiekem moest ik om dat 'use the force!' best lachen.
    Maar ik begrijp dat 't heel vervelend is en dat met die paal gaat echt te ver. Ehh, naar de mentor gaan?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Stiekem moest ik om dat 'use the force!' best lachen.
    Maar ik begrijp dat 't heel vervelend is en dat met die paal gaat echt te ver. Ehh, naar de mentor gaan?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Doitsu schreef:
    Bespreek dit met een leraar? Die kan er misschien meer aan doen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dat 'use the force' moet je je niet te veel van aantrekken, daar kun je nauwelijks een probleem van maken in mijn ogen. Dat met die paal gaat echter wel te ver.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb migraine dus ik begrijp al je frustraties. Gelijk naar afdelingsleider of mentor gaan. Assholes die denken dat ze grappig zijn.. Pff kinderachtig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."