• Heey people,

    Ik heb n vraagje aan jullie :')
    Ik ben gevraagd of ik mee wil naar de bioscoop door n jongen njah dat wil ik wel ofcourse. Maar nu is het zo dat mijn ouders hem totaal niet kennen. Ze hebben hem nog nooit gezien en dus niet gesproken. En ik mag dus niet zomaar ergens heen zonder dat mijn ouders weten waarheen en met wie. Erg logisch. Maar hoe zouden jullie vragen aan jullie ouder(s) of je naar de bios mag met iemand die ze niet kennen? Liegen is geen optie, want daar ben ik super slecht in ;$

    Alvast bedankt!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik zou het gewoon vragen.


    The universal language of art.

    Ik zie op je profiel dat je 17 bent, dus ik zie geen probleem waarom je ouders nee zouden zeggen. Mij lijkt dat zij jou oud en wijs genoeg vinden dat dat mag...
    Maar het kan ook het andere eind zijn. Ik denk dat je het beste gewoon kunt zeggen, want zoiets komt anders wel uit...


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon vragen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het gewoon vragen, maar mijn ouders vertrouwen mij en weten dat ik niets dom zou doen.
    Als je op je 17de nog niet naar de cinema mag met iemand die ze niet kennen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik zou het gewoon vragen, maar mijn ouders vertrouwen mij en weten dat ik niets dom zou doen.
    Als je op je 17de nog niet naar de cinema mag met iemand die ze niet kennen?


    I'd rather have you, cursed or not.

    Vandersteen schreef:
    Ik zie op je profiel dat je 17 bent, dus ik zie geen probleem waarom je ouders nee zouden zeggen. Mij lijkt dat zij jou oud en wijs genoeg vinden dat dat mag...
    Maar het kan ook het andere eind zijn. Ik denk dat je het beste gewoon kunt zeggen, want zoiets komt anders wel uit...


    comfort in c h a o s

    Vraag het gewoon en desnoods neem je die jongen eerst een keer mee naar huis, bijv. om huiswerk te maken/lunchen/film kijken, zodat ze hem dan kennen en daarna ga je naar de bioscoop?


    “Love is a contradiction.”

    'Mams, ik ben naar de bios met Piet.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Amused schreef:
    Ik zou het gewoon vragen, maar mijn ouders vertrouwen mij en weten dat ik niets dom zou doen.
    Als je op je 17de nog niet naar de cinema mag met iemand die ze niet kennen?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zerefu schreef:
    'Mams, ik ben naar de bios met Piet.'


    Hahaha, maar kan wel!
    Persoonlijk zou ik het gewoon vragen en wat vertellen over hem zodat ze wel een beeld van hem krijgen.


    He like girls how eat carrots!

    Als jij hem wel persoonlijk kent, zie ik niet wat er mis mee is. Ik zou het gewoon vragen aan mijn ouders :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RainbowShine schreef:
    Gewoon vragen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gewoon vragen en desnoods neem je hem eerst een keer mee naar je huis. Hoeft echt niet lang, maar gewoon even om voor te stellen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.