Na een aantal jaren van herstellen, lijkt alle oorlogsschade verdwenen die de tweede tovenaarsoorlog met zich mee heeft gebracht. Na al deze jaren, besluit het ministerie een nieuw toernooi te starten om het plezier en gefeest weer op te brengen bij de heksen en tovenaars en voeren een zwerkbaltoernooi in. Jong en oud, meisjes en jongens, iedereen met ook maar een beetje talent mag meedoen!
De negentienjarige Devlin, wie al sinds twee jaar deel uit maakt van het geliefde team ‘Hollyhead Harpies’ is door het dolle heen als ze hoort dat het nu niet alleen meer bij vriendschappelijke wedstrijdjes blijft en er nu een echte league gaat beginnen. Met niemand minder dan Ginny Weasley gaat ze op zoek naar nieuwe teamleden, die ze klaar kunnen gaan stomen voor het gevreesde toernooi waar iedereen met smart op zit te wachten.
Twaalf teams, zes wedstrijden en slechts één winnaar. Dit is de strijdkreet van de league en natuurlijk wilt iedereen winnen. Tijdens de bekendmaking van de teams is het Devlin die schrikt. Wat doet Niall daar, haar eeuwige aartsrivaal, waarvan ze had gehoopt hem nooit meer tegen te komen?
Samen sluiten ze een weddenschap: Wie het toernooi verliest, zal een heel jaar lang als huiself moeten dienen voor het andere team. Zal Devlin winnen, of is tijdens het toernooi het verlangen naar drank, liefde en plezier toch groter?
Misschien dat jullie het idee wel herkennen, dit komt omdat ik het al eens geschreven heb, maar het nu wil herschrijven. Rollen zijn dus echt van harte welkom, want zonder deze kom ik nergens. (:
EDIT:
Alle teams op een rijtje: Hollyhead Harpies, Appleby Arrows, Ballycastle Bats, Caerphilly Catapults, Cambridge Cannons, Falmouth Falcons, Kenmare Kestrels, Montrose Magpies, Pride of Portree, Pullover United, Tutshill Tornado's, Wigtown Wanderers, Winterpayne Wasps. Klik hier voor meer informatie >>
Ondanks dat de naam Niall is, heeft dit niets met One Direction te maken! (:
Nodig
# 4 teamleden Hollyhead Harpies. Dit zijn vrouwen, tussen de 17 – 25 jaar
# 1 teamlid van Hollyhead Harpies, zowel de dochter van de trainer.
# 6 teamleden Montrose Magpies. Dit zijn mannen, tussen de 17 – 25 jaar
# Overige zwerkbalspelers. Tussen de 17 – 25 jaar
# Trainer Hollyhead Harpies
# Trainer Montrose Magpies
# Overig Verzin zelf iets leuks, van gillende fans tot verre familieleden.
In te vullen
Rol:
Voornaam, roepnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd: Niet allemaal de standaard 17 jaar oud, ook boven de 20 a.u.b. Vermeld ook geboortedatum.
Nationaliteit: Geboorteplaats, waar geboren?
Afdeling Hogwarts: In welke afdeling zat jou personage?
Karakter: Wees hierbij origineel. Niet allemaal de slimme jongen of meid, die erg arrogant is, maar toch lief.
Uiterlijk: Bekend persoon en naam vermelden, korte omschrijving van uiterlijk zoals lengte.
Bloed:
Toverstok en patronus:
Voorkeur positie en rugnummer: Welke positie zou jij je personage willen hebben? Jager, drijver, wachter of zoeker? Ik maak uiteindelijk de eindkeuze, maar hiermee probeer ik zoveel mogelijk mensen hun wensen te vervullen. Nummer dertien is bezet, trouwens.
Bezem: Welke bezem heeft jou personage? Een vuurflits, of een nimbus 2000? Je mag er natuurlijk ook zelf één verzinnen, maar geef dan wel een korte uitleg.
Extra: Alles wat jij nog belangrijk vind.
Bedankt voor het invullen, (: Ik kies niet de eerste, maar de beste uit en iedereen mag zoveel personages aanmaken als hij/zij wilt. Jongens zijn even hard nodig als meisjes, trouwens.
Ik zal proberen alle aangemaakte personages te gebruiken, dus als dit niet voor een teamlid is van de Hollyhead Harpies, zal ik proberen haar ergens anders in te stoppen, bijvoorbeeld. Bedankt alvast!
[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 12:30 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.