• Ik ben echt als de dood voor spinnen. En het is echt heel erg! Vanmiddag zag ik een spin, hij was iets van 4 cm lang en breed. Ik was het konijnenhok aan het verschonen, dus dat liet ik eerst even zitten. Mijn ouders waren weg, dus daar ging ik op wachten. Toen ze er weer waren vonden ze het wel een gróóte spin, maar ze wouden hem niet vermoorden.

    En ze wouden ook niet de spullen pakken die ik nodig had...Ik moest me niet aanstellen. Ik stond daar buiten dik te hyperventileren bijna. Ik ben serieus doodbang voor spinnen dus...

    Wie heeft dat ook?

    (...)


    GOOIT ZE SPINNEN OP JE? OH MY GOD IK KRIJG ER KIPPENVEL VAN ik weet zeker dat ik een nachtmerrie krijg vandaag hoor >.<


    Dat was bij ons op Kamp vorig jaar, zat er een spin in onze kamer,, roepen de meiden de irritantste jongen om hem weg ge hallen, en Die gaat dan altijd spinnen naarons gooien,, en dat deed hij toen weer,, Net zoals Vorige week, op sgool >.0 Zo doodelijk eng gewoon


    Dunno ><

    (...)

    Dat was bij ons op Kamp vorig jaar, zat er een spin in onze kamer,, roepen de meiden de irritantste jongen om hem weg ge hallen, en Die gaat dan altijd spinnen naarons gooien,, en dat deed hij toen weer,, Net zoals Vorige week, op sgool >.0 Zo doodelijk eng gewoon


    wat een stom kutjoch >.< ik zou heel de buurt bij elkaar gillen als er een spin op me terrecht komt!


    Lalalalalalalala.

    Heb ik dus ook, met die konijnenhokken! xD
    Ik durf gewoon niet meer! :P
    Ik heb een aantal dingentjes met spinnen:

    Een keer toen ik ging douchen had ik mijn kleren in de badkamer gelegd, kwam ik onder de douche vandaan en pakte mijn kleren, vast er in eens zo een hooiwagen uit! :O o.O

    En nog wel meer! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    @ BiLlPRinCeSS Jaa van saw, die is ook eng O_O En van scary movie die clown is ook eng xD, mijn vriendinnen gingen mij daar altrijd mee plagen, ze gingen zich op een slaap feestje verkjleden als clowns en dan met zo'n muziekje van die film en dan moest ik omgedraait zitten en toen ik me omdraaide xD BOEm dar stonden 3 misvormde clownen xD

    @ xTINKERBELL Jaa, Of ze laat ze van heel dicht bij zien =.= maar als zij een spin op mij gooit heeft zij de volgende dag een blauw oog :Y) [/overdrijft]


    Every tear falls down for a reason.

    Heb ik dus ook, met die konijnenhokken! xD
    Ik durf gewoon niet meer! :P
    Ik heb een aantal dingentjes met spinnen:

    Een keer toen ik ging douchen had ik mijn kleren in de badkamer gelegd, kwam ik onder de douche vandaan en pakte mijn kleren, vast er in eens zo een hooiwagen uit! :O o.O

    En nog wel meer! xD


    Hooiwagen? [/dom?]

    @ BiLlPRinCeSS Jaa van saw, die is ook eng O_O En van scary movie die clown is ook eng xD, mijn vriendinnen gingen mij daar altrijd mee plagen, ze gingen zich op een slaap feestje verkjleden als clowns en dan met zo'n muziekje van die film en dan moest ik omgedraait zitten en toen ik me omdraaide xD BOEm dar stonden 3 misvormde clownen xD

    @ xTINKERBELL Jaa, Of ze laat ze van heel dicht bij zien =.= maar als zij een spin op mij gooit heeft zij de volgende dag een blauw oog :Y) [/overdrijft]



    whahahhah xD


    Lalalalalalalala.

    Ik heb dat ook

    de laatste keer zag ik een hele dikke Zwarte
    En Toen ben ik egt SERIEUS OP DE COMPUTER GAAN ZITTE
    IK HEB DAAR EEN HALF UUR GEZETE..Dat was k´t
    xD je bent niet de enigste

    (...)

    Hooiwagen? [/dom?]


    Zo een spin met van die extreem lange en dunne poten, lijkt een beetje op een langpootmug. Ook al van die kutbeesten! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Zo een spin met van die extreem lange en dunne poten, lijkt een beetje op een langpootmug. Ook al van die kutbeesten! xD



    HOU OP!


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Zo een spin met van die extreem lange en dunne poten, lijkt een beetje op een langpootmug. Ook al van die kutbeesten! xD


    Ooow zo een!! DIE HAD IK EEN KEER OP MIJN KAMER... IK DEED MIJN GORDIJEN DICHT, EN TOEN ZAT ER ZOOO EEN....DIE VIEL ERUIT!!! O.O

    ik weet wat je bedoelt :Y) xD
    Maar van die zwarte met van die dikke poten zijn ook eng(A)
    En dit klinkt misschien raar maar, I LOVE SNAKES (baby)
    ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon übercuwle beesten (A)
    Wie is het met mij eens ? :$


    Every tear falls down for a reason.

    ik weet wat je bedoelt :Y) xD
    Maar van die zwarte met van die dikke poten zijn ook eng(A)
    En dit klinkt misschien raar maar, I LOVE SNAKES (baby)
    ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon übercuwle beesten (A)
    Wie is het met mij eens ? :$


    Ik! :D
    Gek genoeg vind ik vogelspinnen ook wel cool, en die heb ik ook wel een paar keer vastgehouden. Maar tegen die normale spinnen kan ik niet! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik durf ook niet mijn Konijnenhok meer sgoon te maken,, aangezien ik naar de shur moet om Hooi enzo te pakken,, maar dat is zoon klein weggetje naart de sguur, en als je even niet oplet, loop je zo een groot spinnenwep in!!!! En over die Clown's ik bleef is bij me vriendin slapen,, stont er een kleintje naast de wc deur,, in het hoekje,, Met ze gezigt naar de muur, en hij had geen gezigt,, bleef ik daar dus is slapen,, meot ik midden in de mag naar de wc,, maar durfde niet vanwege die Clown's en toen deed ik het bijna in me broek,, maar ik durfde egt niet~!


    Dunno ><

    (...)

    Ooow zo een!! DIE HAD IK EEN KEER OP MIJN KAMER... IK DEED MIJN GORDIJEN DICHT, EN TOEN ZAT ER ZOOO EEN....DIE VIEL ERUIT!!! O.O

    Was op sgool in drama lokaal!! Maar viel er geen Spin uit het gordijn,, maar een Muis!!! En toen gingen de jongens potloden naar hem gooien,, en dat vond ik zielig!! want me broer heeft 22 muisen gehad!! tammen, en hij begoin er met 2,, eetje was er van mij,, Muisjes zijn wel lief,, als ze tam zijn teminsen,, maar opsgool dus,, pakt me leeraar drama die muis op gooit hem naar buiten,, komt hij tegen een boom aan, Muisje dood!:(


    Dunno ><

    Oh xD ik lig hier nu me dood te lachen maar het is wel heel zielig ];[
    En ik verveel me, Wie weet iets leuks ?
    OF EEN LEUK LIEDJE ? =] weet er geen meer (A)


    Every tear falls down for a reason.