• Ik ben echt als de dood voor spinnen. En het is echt heel erg! Vanmiddag zag ik een spin, hij was iets van 4 cm lang en breed. Ik was het konijnenhok aan het verschonen, dus dat liet ik eerst even zitten. Mijn ouders waren weg, dus daar ging ik op wachten. Toen ze er weer waren vonden ze het wel een gróóte spin, maar ze wouden hem niet vermoorden.

    En ze wouden ook niet de spullen pakken die ik nodig had...Ik moest me niet aanstellen. Ik stond daar buiten dik te hyperventileren bijna. Ik ben serieus doodbang voor spinnen dus...

    Wie heeft dat ook?

    IK OOK! GORE BEESTEN! IK HAAT ZE!

    Ik ook,like oh my god waarom zeiden je ouders dat?Ik zou ook gaan hyerventileren hoor.Ik ben er echt als de doods voor,en ook voor kleine,want die zijn meestal het snelst en als ik er dan een zie.En ik zie 'm na 5 minuten niet meer raak ik helemaal in paniek omdat ik bang ben dat ie op me zit ofzeu.Bha enge beesten x_x


    Lalalalalalalala.

    ikke ni

    ikke ni

    Dan heb jij vette geluk...

    (...)
    Dan heb jij vette geluk...

    vroeger was ik er als de dood voor en nu is dat weg

    Ik heb er een trauma aan, LETTERLIJK xD
    Ik was op vakantie met een heel stel mijn vriendin en mijn nefen enalles, en toen sloeg iemand de handoek uit, je weet wel om hem neer te leggen op een bedje, KWAM ER EEN FUCKING GROTE SPIN UIT ! O_O en geloof me dit overdrijf ik niet, hij was zerk 15 CENTIMETER GROOT ! O_O en tja, toen sprongen echt alle jongens het zwembad in [ja die waren zelfs bang xD] en alle meisjes srongen op de bedjes xD toen kwam er personeel aan en die trapte hem dood O_O JE HOORDE HET GEWOON KRAKEN O_O gewoon te eng =[
    Mja, nu kan ik er wel om lachen maar als iok weer een spin zie, ookal is de 5 mm gil ik het hele huis bij elkaar xD :P

    Xx (K)


    Every tear falls down for a reason.

    Ik heb er een trauma aan, LETTERLIJK xD
    Ik was op vakantie met een heel stel mijn vriendin en mijn nefen enalles, en toen sloeg iemand de handoek uit, je weet wel om hem neer te leggen op een bedje, KWAM ER EEN FUCKING GROTE SPIN UIT ! O_O en geloof me dit overdrijf ik niet, hij was zerk 15 CENTIMETER GROOT ! O_O en tja, toen sprongen echt alle jongens het zwembad in [ja die waren zelfs bang xD] en alle meisjes srongen op de bedjes xD toen kwam er personeel aan en die trapte hem dood O_O JE HOORDE HET GEWOON KRAKEN O_O gewoon te eng =[
    Mja, nu kan ik er wel om lachen maar als iok weer een spin zie, ookal is de 5 mm gil ik het hele huis bij elkaar xD :P

    Xx (K)




    Aaaah hou op,ik kan dit niet lezen.Nu krijg ik zeker weten nachtmerries >.<


    Lalalalalalalala.

    ikke! ik ben echt als de dood voor die godforsaken beesten O.O


    BAM!

    (...)



    Aaaah hou op,ik kan dit niet lezen.Nu krijg ik zeker weten nachtmerries >.<

    haha sorry :$, Maar tog, ik ben nu als de dood voor die beesten, en mijn zusje gooit ze altijd op me O_O ='[ Maar voor die van 15 cm was ze wel bang, daar pest ik haar nu altijd mee ];]


    Every tear falls down for a reason.

    Ik heb er een trauma aan, LETTERLIJK xD
    Ik was op vakantie met een heel stel mijn vriendin en mijn nefen enalles, en toen sloeg iemand de handoek uit, je weet wel om hem neer te leggen op een bedje, KWAM ER EEN FUCKING GROTE SPIN UIT ! O_O en geloof me dit overdrijf ik niet, hij was zerk 15 CENTIMETER GROOT ! O_O en tja, toen sprongen echt alle jongens het zwembad in [ja die waren zelfs bang xD] en alle meisjes srongen op de bedjes xD toen kwam er personeel aan en die trapte hem dood O_O JE HOORDE HET GEWOON KRAKEN O_O gewoon te eng =[
    Mja, nu kan ik er wel om lachen maar als iok weer een spin zie, ookal is de 5 mm gil ik het hele huis bij elkaar xD :P

    Xx (K)

    OMG! 15 CM! Als je dat hoort kraken... O.o Gatverr...

    Ike ook!!!!! Net zo bang als Voor Clown's. NIet gaan laggen, ik ben egt doodbang voor Clown's Vraag me niet hoezo,, ike dat namelijk niet weten. Aleen Bassie vind ik lief^^


    Dunno ><

    Maar spinnne zijn ook Doodlelijk eng!!


    Dunno ><

    IK BEN OOK BANG VOOR CLOWNS O_O door zo'nb kut film ; IT xD maar clowns zijn fucking eng O_o xD


    Every tear falls down for a reason.

    IK BEN OOK BANG VOOR CLOWNS O_O door zo'nb kut film ; IT xD maar clowns zijn fucking eng O_o xD


    Eindelijk iemant die me begrijpt!!!! Nee, ik was al bang voor Clown's en na die film,, kon ik egt maanden niet slapen!!! Ook bij SAW niet,, vanwege Die Pop die op een Clown lijkt.. Gatsie,, als ik er nu aan denk, Lopen derillingen al weer ofr me rug heen!!


    Dunno ><

    (...)
    haha sorry :$, Maar tog, ik ben nu als de dood voor die beesten, en mijn zusje gooit ze altijd op me O_O ='[ Maar voor die van 15 cm was ze wel bang, daar pest ik haar nu altijd mee ];]



    GOOIT ZE SPINNEN OP JE? OH MY GOD IK KRIJG ER KIPPENVEL VAN ik weet zeker dat ik een nachtmerrie krijg vandaag hoor >.<


    Lalalalalalalala.