• Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben verliefd op een.vriend van me. Hij denk ik ook op mij maar ik durf het niet te vragen. een vriendin zei laatst dat hij het zelf miest zeggen maar zo us hij biet, en ik ben bang dat als ik het zeg dat we geen vrienden meer zijn en dat wil ik niet.. Kan iemand me helpen?? Alvast bedankt(cool)


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Laat je vriendin jullie anders koppelen?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    gwn vertellen, het is heel eng, en als hij niet wil, zullenjullie misschien eentijdje niet zulke goede vrienden zijn (ughugu ervaring) maar als de vriendschap goed is leggen jullie het weer bij.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Vol op de bek nemen.
    Nee, serieus als ik jou was zou ik het gewoon voorzichtig zeggen. Als jullie echt vrienden zijn blijven jullie heus wel vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    je moet gewoon wachten tot ie iets zegt waarvan jij niet weet wat hij daarmee bedoeld en dan zeg je gewoon op een speelse manier; wat bedoel je daarmee.

    Vraag wat hij van je vindt?


    Bad decisions make good stories.