• Geen schijn van kans.


    "Luister dan toch godverdomme naar me!" Met een krachtige slag gooide Alex een stoel tegen de grond. Het gekreun van het hout weerklonk door de hele kamer waardoor ik ineenkromp tegen de muur. Mama was samen met papa de stad in. We waren alleen thuis en dit zou nooit goed komen. Met norse stappen liep mijn halfbroer naar me toe. "Jij, jij verpest altijd alles. Is het zoveel gevraagd om gewoon te doen wat ik je vraag!?" Ik hoorde hoe hij snoof en dreigde de controle te verliezen. "Het spijt me" Wilde ik zeggen maar mijn gefluister ging verloren in de ruimte. "Ik zweer het, Nora, bloeddruppels zullen je huid versieren."
    ___________________________________________
    Eleonora is 15 wanneer haar moeder opbiecht dat ze een halfbroer heeft die bij hun komt wonen. Alex is 17 jaar en woonde heel zijn leven in Italië. Nu zijn vader gestorven is, wordt hij gedwongen om naar zijn mama te verhuizen en daar te gaan wonen tot hij meerderjarig is. Alex ziet enorm op tegen de reis en wil liever nog een jaar in Italië blijven. Maar dan komt hij erachter dat hij nog een halfzusje heeft en dat verandert de zaak.


    * Drama, Onbekende Personen, Romantiek
    * 16+ vanwege seks en geweld
    * Lange hoofdstukken in de Ik-persoon

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:49 ]


    Life's an Illusion